Skocz do zawartości

d.lewskie63

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46, 330i, 2002 rok

Osiągnięcia d.lewskie63

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, od mojej ostatniej wiadomości auto przeszło przez dwóch mechaników, silnik został rozkręcony i zdiagnozowano wygięta głowice. Nie mam pojęcia jaka mogła być tego przyczyna, głowica idzie do prostowania i jest 50/100 ze będzie wszystko działało jak należy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Dzięki za porady, auto wczoraj wieczorem oddałem do kolejnego mechanika i w przeciągu 2 tyg. powrócę aby się podzielić informacją czy udało się zlokalizować problem. Tak na marginesie to po zakupie auta usterka się pojawiła podczas powrotu do domu po przejechaniu 600 km.
  3. Mechanik wspomniał że to może być uszkodzony blok silnika, lecz na korku oleju nie ma białego nalotu, stan oleju jest w normie bez zmian.
  4. Jak to sprawdzić? Zbiorniczek mam przy chłodnicy.
  5. Dzięki za chęć pomocy. Tak, na postoju wskazówka jest w pionie, dodam że wentylator też się włącza. Nie wiem czy dobrze rozumie, ale jeśli masz na myśli pełny obieg czyli otworzenie termostatu to jak wspomniałem wcześniej, termostatu w silniku nie było a objawy były i są takie same. Tak, węże są twarde. Nie wiem czy poprzedni właściciel sypał jakieś uszczelniacze, lecz też przyszło mi na myśl że ktoś mógł tego użyć i są przytkane kanały. (odkąd mam auto, nikt jeszcze nie sprawdzał drożności kanałów) Nie ma zamontowanego gazu. Nie, płynu nie wyrzuca. Dodam jeszcze że podczas wysokiej temperatury, próbowałem szybciej schłodzić układ poprzez zwiększenie na max temp. ogrzewania w środku auta i ku mojemu zdziwieniu, wcale nie leciało gorące powietrze a wskazówka była prawie na czerwonym.
  6. Witam, jestem nowy na forum i jeżeli zrobiłem coś źle w związku z zamieszczaniem tego tematu to z góry przepraszam i proszę o pomoc w poniższej sprawie. E46, 330i, 2002 rok, skrzynia automatyczna, kupione 3 tygodnie temu, od tego czasu aby zlikwidować problem z przegrzewaniem się silnika, zostało wymienione: termostat (którego wcześniej nie było i też był taki sam problem z temp.), chłodnice która była nie szczelna, pompę wody, oraz mechanik sprawdził szczelność układu chłodzącego Co2 z czego wynika że uszczelka pod głowicą jest cała. Problem nie zniknął, na postoju, silnik może być odpalony 2-3 godziny i temp. jest w normie ale jak się przejedzie 800 m. to temp. wzrasta na czerwone pole. Czy ma ktoś propozycję jak rozwiązać problem bez wymiany silnika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.