Skocz do zawartości

Kaamil

Zarejestrowani
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kaamil

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Przy podpinaniu z powrotem potrzebna jest adaptacja? Jest ryzyko, ze rozkoduje mi sie radio?
  2. Sprawdzone. Kazdy sobie zyczy min 1500 zł za sklejenie tego.
  3. Hej, przy wymianie tego przewodu trzeba odlaczac akumulator? Pozdrawiam, Kamil.
  4. Cześć, jak na załączonym zdjęciu dach odszedł od szyby i juz troche denerwuje tłuczenie na lekkich wybojach + troche leci do środka przy intensywnym deszczu. Czytałem różne wątki na forach zagranicznych, ale uzywali środków niedostępnych w PL. Pytanie - jakich środków klejących, primerow, itd używaliście przy takim problemie? Bede wdzieczny za wszystkie sugestie. Pozdrawiam, Kamil.
  5. Przepływka wymieniona, spalanie zdecydowanie lepsze, ale widać że coś jest jeszcze do poprawy. Jak przyjdzie pogoda to wyczyszcze DPF.
  6. Tak dla informacji dla innych. Po podłączeniu wyszło, że przepływka. Jutro przychodzi nowa. Zamontuje i powinno już śmigac.
  7. Żeby nie zakładać kolejengo tematu dodałem po ukośniku kolejny wątek... Ostatnio zauważyłem niepokojące wskazania ekonomizera... Na pierwszym biegu jak ruszam i przyśpieszam to pokazuje mi powyżej 30l/100km. Wczesniej tego nie było. Co mogło się stać? Ogólnie na prostej drodze jestem w stanie np na 4, jadąc 60 uzyskać 6l, ale to jest przy minimalnie wcisnietym pedale. Ewidentnie coś jest nie tak. Pozdrawiam.
  8. Hej, podłącze się do tematu. Ostatnio zauważyłem niepokojące wskazania ekonomizera... Na pierwszym biegu jak ruszam i przyśpieszam to pokazuje mi powyżej 30l/100km. Wczesniej tego nie było. Co mogło się stać? Ogólnie na prostej drodze jestem w stanie np na 4, jadąc 60 uzyskać 6l, ale to jest przy minimalnie wcisnietym pedale. Ewidentnie coś jest nie tak. Pozdrawiam.
  9. czesc, jest ktos z Gliwic badz okolic kto mógłby mnie podpiąć pod te programy? Wykoczylo mi check engine a wczeniej mialem problem z spalaniem. Pozdrawiam.
  10. Kurna, no jak? :D To jest z realoem pod moim VINem - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UG51-EUR-01-2007-E87-BMW-120d&diagId=11_3717 - 16 Throttle Skoro jest oznaczona jako przepustnica, a nie jest nią, to czym jest?
  11. Hej, dzisiaj przy okazji czyszczenia przetwornika ciśnienia, po złożeniu wszystkiego pomyślałem ze zerkne na przepustnice, ktora czyscilem 2mies. temu. Odpaliłem auto, wyjalem rure. Przepustnica była cały czas otwarta, a przy dodawaniu gazu do 2, 2.5 i 3tys obrotów w ogole sie nie ruszała, zero reakcji. Jedyne co było widać to pryskający czarny syf ze srodka. Czy ona tak powinna sie zachowywać? Z gory dziekuje za pomoc.
  12. Który konkretnie? No i pytanie czy trzeba taki zamiennik dogrywac jakoś do programu czy wymieniamy i tyle?
  13. Wszystko można kupić nowe, jednak nowy - Przetwornik ciśnieniacena: 459,33 zł
  14. A jak się robi płukanke i czym? Naszło mnie jeszcze takie pytanie co do elektrozaworów. Trafiłem na ten temat - viewtopic.php?t=29414&highlight=zaworki Możecie mi powiedzieć czy odnosząc to do e87, chodzi tu o 9 czy 11? http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UG51-EUR-01-2007-E87-BMW-120d&diagId=11_3717 czy moze nr 1 z http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UG51-EUR-01-2007-E87-BMW-120d&diagId=11_3659 Które elektrozawory warto jeszcze przeczyścić? Mówie tu o bezpiecznym rozebraniu, wyczyszczeniu i złozeniu czesci.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.