Skocz do zawartości

Pablo250

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46-->E91
  • Lokalizacja
    Kielce

Osiągnięcia Pablo250

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć Czy jest ktoś na forum, kto mógłby sprawdzić ostatni przebieg auta po vin? Dzięki.
  2. Została skasowana. Błędu nie było przez 200km jak pisałem.
  3. Witam Panowie jestem świeżo po wymianie kompletnego zestawu przód (tarcze, klocki, czujnik - wszystko markowe) oraz tył sam czujnik, który wisi w powietrzu, gdyż klocki jeszcze ok, a kabel się uszkodził. Po kilkunastu przejechanych km dopiero udało się skasować błąd klocków. Było dobrze przez następne 200km, po czym znowu wyskoczył komunikat o wymianie klocków )czerwone nawiasy z wykrzyknikiem + czerwony podnośnik). Po podłączeniu ISTY wyskoczył błąd obydwu czujników przód + tył - dziwne że oba na raz. Czy to możliwe, że czujnik z przodu się przetarł tak szybko i trzeba je ponownie wymienić? Czy mogę zewrzeć przewody czujnika klocków z przodu i sprawdzić czy zgaśnie kontrolka? Rozumiem, że w BMW E90 2007r czujnik to zwykłą zworka.
  4. Możesz zajrzeć i powiedzieć, które to przewody? Ew zdjęcie dać? Z góry dzięki.
  5. Podobną są "magicy", którzy potrafią ustawiać wtryski, tak, że auto mniej pali. Przy zachowaniu mocy. Słyszeliście coś o tym ?
  6. Ogarnąłem temat. Są nakreślone miejsca na czujniki. Nawet znalazłem gumę przez którą poprowadziłem przewody do bagażnika. Jednak jeszcze nie podłączyłem systemu pod światła wsteczne gdyż są w klapie. Panowie przewody poprowadziłem prawą stroną bagażnika koło akumulatora. Powiedzcie gdzie znajdę najbliższy sygnał do wstecznego. Dopiero w podsufitce czy z boku kufra też jest możliwość? dzięki.
  7. Mówię o teraźniejszości. Klima włączona. Pokonuje krótkie odcinki 10km po mieście. Za to w trasie już jest lepiej - około 7l przy 130-140km/h (autostrada)
  8. Witam Czy kalibracja wtrysków w BMW 330D może wpłynąć na mniejsze zużycie paliwa? Posiadam 330d automat, z tyłu opony 255/18 i po mieście pali 10-11L. Jazda raczej umiarkowana. Czasem przycisnę.. Jest to norma czy ciut za dużo?
  9. Witam Interesuje mnie ISTA do diagnostyki gdyż INPA do mnie nie przemawia. Jaki kabel polecacie na popularnych aukcjach? Ma ktoś soft i jest zadowolony? Pozdrawiam
  10. A którędy dostałeś się z kablami od zderzaka do wnętrza auta? Są jakieś zaślepki w bagażniku?
  11. Witam Czy możecie zrobić zdjęcie oryginalnego rozmieszczenia czujników z tyłu E91? Jak byście mogli jakiś wymiar łapać byłym wdzięczny. czy jest jakaś instrukcja instalacji czujników? Którędy wejść z wiązką do środka auta od tylnego zderzaka. Zakupiłem czujniki STIG i zastanawiam się czy wyświetlacz odległości dać na tylną czy przednią tapicerkę. A może po prostu go schować.. dzięki Pzdr
  12. Witam Temat był dawno poruszany, jednak wielu użytkowników BMW e90/ E91 ma ciągle dylemat - jakie opony. Ja również miałem taki dylemat. W aktualną zimę zmieniłem opony z 225 45 17 na 215 50 R17 i powiem, że jest to jedna z lepszych zmian opon jakie poczyniłem. Zimowa opona 225 45 17 to pomyłka na polskie drogi. Dla osób, którym nie wejdzie felga 16 to to polecam 215/50 R17. Same plusy. Lepsza przyczepność na zaśnieżonej drodze. I co jest od razu zauważalne, opona jest delikatnie wyższa, przez co eliminujemy zawadzenie większości krawężników czy zasp. Dodatkowo auto nie przenosi tak wiele drgań i stuków do nadwozia. Przy 225/45/R17 było odwrotnie. Co ciekawe 225/45/R17 są mniej komfortowe od 225/40/R18 - które używam.
  13. Tak wiem. Tutaj nie było by problemu różnicy średnicy - gdyż są praktycznie takie same. Tutaj jest różnica ponad 2%. Pytanie przy jakiej różnicy systemy zaczynają szaleć? Dodatkowo czy taka opona nie będzie za cienka na taki silnik.
  14. Witam Panowie mam dylemat odnośnie wyboru "mniejszego zła". Otóż posiadam BMW E91 3.0d. Na niej są alufelgi M-Pakiet 18". Na dzień dzisiejszy mam tył 255 35 R18 RF, przód 225 40 R18 RF. Niestety polskie drogi zmuszają mnie abym je zmienił. Przynajmniej przód. Na oponach czuję każdy dołek oraz koleiny. Zastanawiałem się zmienić przód na 215 45 R18 bez RF (Czy opona nie za wąska i mimo to ponad 2% różnicy w stosunku do tyłu). A najlepiej zrobić tak: 225 45 R18 bez RF. Tył wtedy na 255 40 R18 bez RF - tylko chyba koła będą za duże. Chciałem wymienić felgi na 17", jednak te mi się podobają. Proszę o sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.