Skocz do zawartości

djmike

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Ślaskie

Osiągnięcia djmike

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich maniakow bmw, mam do kupienia bmw e36 z silnikiem 2.0 w automacie. Moze ktos z was wie jakie sa koszty, co trzeba zrobic i czy ciezka jest taka przekladka z automata na manual?Pozrawiam
  2. djmike

    M3 wady i zalety?

    Czy ktos z kolegow moglby mi wytlumaczyc zakres tych wszystkich obrotow? Czy 245Nm@4700rpm to znaczy ze przy 4700 obrotow silnik osiaga moment 245 niutonometrow?Czy im wiekszy moment przy mniejszych obrotach tym lepiej? Wracajac do e36 325i vs e30 325i to moze wcale nie chodzilo o moment obrotowy, moze poprostu mniejsza masa pojazdu czy fakt ze akurat w tym e30 325i z ktorym sie scigalem byl zamontowany dyfer z diesla??? Szczerze mowiac jezdzilem wczesniej e30 325i w cabrio i bylem bardziej zadowolony z mocy niz pozniej z e36 325i
  3. wiec u mnie broblem tkwi w czyms innym bo u mnie pali z rana za pierwszym strzalem, obroty tez trzyma rowno tylko po przejechaniu 500m nagle silnik zaczyna przerywac i nierowno chodzic.. po rozgrzaniu silnik chodzi bez problemu
  4. djmike

    M3 wady i zalety?

    Drifte jezeli chodzi ci o motor 2,5litra 192km to sa kapiaste i nie polecam.. mialem taki motor w e36 niby prawie 200km ale moment obrotowy strasznie niski, kolega mial e30 z silnikiem 2,5litra 170km i bral mnie bez problemu ze skrzyzowania z tego wzgeldu ze mial wiekszy moment obrotowy.. moze ten silnik 2,8 jest lepszy niby moc ta sama ale moment wyzszy(nie wiem nie jezdzilem tym samochodem) jezeli chodzi o turbo to raczej odpada koszt przerobki to w zalerznosci od warsztatu 12-20tys a m3 kupisz juz od 24.. musze napisac ze zastanawiam sie nad stworzeniem potwora typu e30 i wlozyc do niego 4,4 z e39 286km lub 5.0 z seri 7 300km, tylko zastanawiam sie nad kosztami takiej przerobki
  5. djmike

    M3 wady i zalety?

    Witam koledzy aktualnie posiadam e39 520i ale przymierzam sie do kupna e36 m3.. prosze o porady, jakie ten samochod ma wady, slabe strony itp?Moze ktos posiada wlasnie ten model i moze sie podzielic takimi informacjami jak spalanie, czy koszty czesci. Pozdrawiam
  6. czarek v6 z tego co ogladalem listwe przy wymianie cewek to w e39 2.0 24v vanos nie ma kabli zaplonowych, tam kable zaplonowe wygladaja poprostu jak zwykle przewody przektoju ok 1,5-2mm i do kazdej cewki ida 3 takie przewody..moge sie mylic ale raczej nie ma tam zwyklych przewodow jak w kazdym innym samochodzie.. wracajac do kolegi SURK czy miales moze jakies objawy falowania obrotow czy cos w tym stylu? bo z tego co wiem to silniczek krokowy jest od wolnych obrotow u mnie obroty sa ok tylko przerywa, tak jakby nie bylo iskry czy cos w tym stylu:/
  7. djmike

    Najwiekszy przebieg

    Dokladnie chcialem wszystkich przeprosic za wprowadzenie w blad ale pewnien "znawca" bmw powiedzial mi ze te cyferki to przebieg mojej bmw(chodzi mi o cyferki ktore wyskakuja przy tescie zegarow) sam w to niewiezylem bo silnik mi nie wyglada na przebieg bliski milona km!!Tylko ciekawy jestem co te wszystkie cyferki na zegarze oznaczaja..pozdrawiam
  8. dzieki kolego za podpowiedz jednak u mnie jest tak ze nawet na benzynie nie pali na wszystkie cylindry( przypomne ze obiaw ten jest tylko z rana jak silnik jest zimny, po przejechaniu ok 500m) jak silnik jest rozgrzany chodzi normalnie.. czy nikt nie mial podobnych obiawow
  9. Wydaje mi sie ze to nie wina czujnika polozenia walka.. mialem ten czujnik uszkodzony w e36 i tam objawem bylo bardzo ciezkie odpalanie az w koncu wogole nie odpalil. Czy jest w e39 cos typu automatyczne ssanie?? wydaje mi sie ze problem tkwi wlasnie w tym poniewaz jak silnik sie rozgrzeje chodzi normalnie :duh:
  10. witam mam problem z moja 520i.. silnik oczywiscie 2L 24v vanos z gazem sekwencyjnym BRC. Objawy sa takie ze z rana jak wchodze do samochodu pali bez problemu, po przejechaniu 300-500m zaczyna przerywac i nie chodzi na wszystkie gary (czasami nawet zgasnie jak podjezdzam do skrzyzowania) Problem znika calkowicie jak silnik jest nagrzany!! Wymienilem swiece, i wszystkie cewki a problem dalej pozostal juz nie wiem za co mam sie brac:(( dodam tylko ze przy jezdzie na LPG mam mala dziure w gazie na samym poczatku, gaz tez niby wyregulowany, filtry wymienione a dziura w gazie przy ruszaniu zostala.. Prosze o porady
  11. djmike

    Najwiekszy przebieg

    witam ja mam e39 520i niedawno kupilem.. przebieg to na liczniku 240tys a jak sprawdzilem w kompie to pokazalo mi 800tys czy to mozliwe w sumie teraz mnie nie dziwi ze amory byly do wymiany i lozysko, zastanawialo mnie tez czemu siadly cewki zaplonowe jadnak jak zobaczylem autentyczny przebieg to przestalem sie dziwic bo jak na cewki te 800tys to i tak duzo:)
  12. djmike

    Czy to wina rozrusznika??

    Witam posiadam e39 model 520i mam nastepujacy problem: nie kreci mi rozrusznik:/ jezdzilem samochodem caly dzien, podjechalem pod sklep i jak wyszedlem nie moglem zapalic auta. Objawy sa takie ze kontrolki sie swieca, ale po przekreceniu kluczyka w faze zaplonu nic sie nie dzieje.. wykluczylem slaby akumulator poniewaz nie przygasaja mi kontrolki, mysle ze nie jest to tez wina szczotek, bo nie ma charakterystycznego cykniecia. Poprostu jak sie przekreci we faze zaplonu nic sie nie dzieje!! moze mial ktos takie objawy??
  13. djmike

    e39 520i Prosze o porade

    A gdzie moge znalesc ten czujnik? njgorsze jest to ze nie mam skad podmienic zeby sprawdzic.. moze przejade sie na serwis bmw podlacze auto pod komputer moze cos wyjdzie:/ czy ktos wie jak mozna sprawdzic cewki? i jakie obroty powinien miec e39 520i????
  14. djmike

    nie dziala nadmuch

    Nadmuch nie dzialal od samego poczatku jak kupilem bmw.. gosciu od ktorego go kupilem powiedzial ze sprawdzil bezpieczniki i wszystko ok, zaufalem mu wiec sam nie sprawdzalem.. widocznie sprawdzil tylko te bezpieczniki w bagazniku a nie w schowku. Bezpiecznik byl przepalony, wymienilem na nowy i narazie wszystko ok nadmuch dziala klima chodzi, widocznie jakies zwarcie gosciu zrobil ze spalilo bezpiecznik:) dzieki za pomoc dyzio 255, u mnie problem z nadmuchem to juz przeszlosc:)
  15. djmike

    nie dziala nadmuch

    Tak tylko ze ja ten samochod mam od paru dni.. napisalem post na forum kazali zajrzec do jeza wiec zajrzalem:D gdy okazalo sie ze wina nie lezy w jezu zaczolem szukac bezpiecznikow..wiecej czasu zajelo mi ich znalezienie nic wymontowanie jeza heheh. Dodam tylko ze wczesniej mialem e36 325i tam wszystko bylo jak na rece pod maska, a tutaj trzeba bylo sie naszukac:) Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.