Skocz do zawartości

baka15

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i M52TUB20 2001r

Osiągnięcia baka15

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam , wymieniłem czujnik polozenia walka rozrzadu ssacy i jest znaczna poprawa , teraz wyrzuca blad przeplywki i dwie sondy , kolega z innego forum poradzil mi zrobic test na spaliny w plynie chlodniczym i okazalo sie ze one jednak spaliny sa w plynie chlodniczym czyli glowica lub uszczelka pod nią. Dziekuje wszystkim ktorzy mi pomagali z moja bunia przez forum i telefon, napisze jak to sie wszystko skonczylo jak ją ogarnę. PS. jak wam mówiłem , że to nie było przez LPG i przed LPG tak się działo to nie wmawiajcie że to przez LPG
  2. Nie jestem mechanikiem , robie tylko swoje autka , ale sąsiad poprosił mnie żebym mu sprawdził to czemu nie. Po skasowaniu błędów , błędy nie wyskakują. Czujnik czyściłem bo w swoim dieselku też tak miałem , że nie chciał jechać. Wyjąłem wtryski i sprawdziłem , że otwierają się od 180b , a powinny chyba od 204-216 ale nie jestem pewien tych wartosci. Ktos mnie poprawi ? Gdy ma za dużo paliwa i nie przepala (leją wtryski) to może być tego przyczyna? Dodam , że jak go odpalę bez tłumików to świata nie widać. Sąsiad mówi , że robiła tak że jechała dobrze i jak by ją przylewało (traciła moc) przegazował ją na postoju i było na jakiś czas ok. Po wy na to ?
  3. Wielkie dzięki! Pomogles mi tym postem, bmka od razu zaczęła lepiej chodzić...
  4. Witam , dostałem bmke e46 320d 136km do naprawy , klient mówi że dwa tygodnie temu spadła mu moc ale jeździł tak dalej , po dwóch tygodniach przyprowadził mi ją bo nie chciała odpalać ( wspomniał że 2 dni temu ją zagotował , pękł mu zbiorniczek od plynu). Po czym rozebrałem osłony silnika , zobaczyłem że wszystkie wężyki przelewowe są popękane , więc je wymieniłem. Auto odpaliłem ale nie kopciło z wydechu tylko z pod maski, wyrzuciłem cały wydech bo przy pierwszym katalizatorze był gorący , a zaraz za nim zimny. Auto dymi na niebiesko i nie ma siły się wkręcić. Sądze, że to po tym zagrzaniu tak się stało. Błędy na komputerze to czujnik cisnienia doladowania i problem z pompa wtryskowa , ale auto odpala normalnie , na wolnych obrotach trzęsie trochę budą. Co sprawdzić ? Jak sprawdzić wtryski ?
  5. Sprawdziłem dziś kompresje na cylindrach , jest po rowno okolo 13 barów tak że cisnienie jest ok, zamieniłem sondy przed katalizatorem miejscami. Zmieniłem wtryski miejscami , cewki znowu miejscami, nadal jest tak samo jak było (wypada zaplon na 5 cylindrze). Chciałem zmierzyć ciśnienie na listwie wtryskowej ale nie wiem jak to zrobić , macie jakieś sposoby ? Zdjąłem cały kolektor w celu zobaczenia czy jest w nim jakaś nieszczelność , na moje oko nie ma. Znalazłem małą dziurkę w plastikowej rurce idącej z odmy do pokrywy zaworów i wężyk który idzie od odmy do listwy wtryskowej nie jest przetarty ale jest miękki i jakby się za mocno ciągnie od temperatury. Co wy na to ? Jakieś sugestie ? co dalej robić ? Nie mam już pomysłu Oto zdjęcie z inpy o tym błędzie : http://zapodaj.net/d4daf738290d9.jpg.html
  6. Powiedzcie mi koledzy jakie wtryski do gazu i reduktor proponowalibyście wy ? Nie przesadzajcie też z kosztami , po prostu to ma jeździć... Reduktor usłyszałem , że mam na około 90KM. Oto VIN WBAAM11090JM53876
  7. Cisnienie cylindrów sprawdzę jutro , powiedział że kolektor na pewno do wymiany , bo za daleko jest wywiercone od wtrysku benzyny , mowil tez ze przewody od wtrysku gazu do kolektora sa nie rowne i wtedy czasy wtryskow sie wydluzają. Zaproponował mi zamiast wiercenia w kolektorze taki adapter z wyprowadzeniem na przewody do gazu a jednoczesnie miejsce na wtrysk od benzyny http://www.phjacus.pl/upload/sklep/mfxIsg.jpg. Kolego scealfada16 jaka cena za te sondy ? i czy one są takie same dla silnika 2.0 ? Co do benzyny zaproponował mi tak jak wy napisaliście , zmienić wtryski benzynowe miejscami , tak też uczynię jutro. Da się na tych wtryskach zmierzyć opór ? (chodzi mi o to żeby ich nie wyciągać).
  8. Oto filmik z pracy sond , gdy bmka załapie błąd wypadania zapłonu i po jego skasowaniu. Może to w czymś pomoże. Z gazownikiem jestem już umówiony na dzisiaj. Zgadzam się z tobą nie mam pojęcia o tym silniku, ale skoro przed gazem wypadanie zapłonu było to musi być jakaś przyczyna prócz gazu , czy mówię źle ? Bo przecież jak by nie było gazu to zapłon i tak by wypadał , dlatego szukam przyczyny na benzynie , gaz swoją drogą. Masz racje gaz nie jest dobrze założony, okaże się co z gazem jak pojadę do gazowanika. Obejrzyjcie może coś to da , nagrałem wczoraj.
  9. Byłem ze znajomym w de po nią i tam niemiec już mówił że cewki sprawdzane i ciśnienie , ja jak ją kupiłem ( dałem 3 tys) to wymieniłem cewke na której wypada zapłon i dalej to samo , wymieniłem wszystkie świece i nadal to samo (dokreca sie 28Nm i tak też uczyniłem). Czy wtryskiwacz można zamienić miejscami ? trudo jest to zrobić ? na co trzeba uważać ?
  10. Dzięki za rady , na gazie przejechane nie cale 500km , kupilem ja od razu po zalozeniu gazu , swiece akurat wkrecilem nowe , nie jezdze teraz na gazie. Ale przed gazem ona robila tak samo , chodzi mi o wypadanie zaplonu w 5 cyl. Na tą bolączke została kupiona z niemiec. PS. Nie znacie jakiegoś dobrego gazownika , który garnie moją instalacje w okolicach Wielkopolski ? Bliżej może Poznania/Piły , ale nie jakiegoś magika ... Tylko ogarniętego gościa Gdy odłączam przepływke to reaguje na nią , to dobrze czy nic się nie powinno zmieniać ?
  11. http://zapodaj.net/d677ac23c1a78.jpg.html http://zapodaj.net/29e6bef810016.jpg.html http://zapodaj.net/32554fb098fa7.jpg.html Zrobilem takie zdjęcia , do reduktora nie moge się dostać. Mam jeszcze kilka filmów z pracy sond. Dodam jak bedziecie chcieli. Gdy odlaczam przeplywke schodzi z obrotow i obroty wzrastaja , podczas jazdy gdy wcisne pedal w podloge ,to okolo 4000tys obrotow i lekko ją szarpnie i dalej jedzie.
  12. Instalacja wrzucana była używana , to nie ja ją wrzucałem lecz poprzedni wlasciciel, Wiem tylko że przed założeniem gazu robił dokładnie tak samo , tylko na 5tym cylindrze wyskakiwał błąd. Wiązka + komputer to stag 300 , ogólnie całość siedziała w oplu omedze. Więcej spisu instalacji nie wiem ...
  13. Błąd przepływki występuje tylko jak mam załączony gaz , wcześniej gdy gazu nie było nie było też błędu o przepływce a zapłon i tak wyskakwiał
  14. Witam wszystkich serdecznie jako nowy użytkownik tego forum , przychodzę do was z prośbą o radę bo sam jakoś nie mogę sobię pomóc. W mojej buni wypada zapłon , gdy chodzi ona na wolnych obrotach wyskakuje błąd o wypadaniu 5 cylindra. Wymieniłem świece , wymieniłem też cewke na nową na tym cylindrze , ale nadal to samo , zauważyłem że przedmuchują mi kolektory , dałem je pospawać , wstawiam nowe uszczelki pod kolektory. Przedmuchy były małe i nie wiem czy coś dadzą ale chociaż nie będzie "pierdział". Dodam iż auto jest w gazie od niedawna , nie ma różnicy czy chodzi na gazie czy na benzynie , zauważyłem też że na gazie podczas jazdy na około 3tys obrotów też przechodzi w tryb awaryjny , błędy są różne : bład przepływki , wypadnie zapłonu w cylindrze 2,3,4,5,6 (losowo , nie wszystkie naraz , np ostatnio wyskoczył mi bład 2.3.4 cylindra) , ale te problemy może powodować gaz . Nie przejmowałbym się tym gdyby było to tylko na gazie ... Co wy na to powiecie ? Proszę o wyrozumiałość , gdyż jest to moje pierwsze autko benzynowe .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.