Skocz do zawartości

wasyl11

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e65 3.0d

Osiągnięcia wasyl11

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Maciej_X5, już nie masz nic więcej do powiedzenia po moim ostatnim poście? Przed chip tuningiem, usunięciem DPF, itd., samochód bezawaryjnie przejeździł 60 kilka tysięcy kilometrów. Zaraz po zakupie okazało się, że wtryskiwacze leją. 3 wtryskiwacze zostały zamontowane całkowicie nowe, oryginalne, do 450 koni (można sprawdzić sobie w Internecie) a po około 50 tysiącach kolejne 3 wtryskiwacze zostały poddane regeneracji. Następnie Chiptuning i nie wiem czy auto zrobiło z 10 tysięcy kilometrów i te 3 nowe już z przebiegiem około 60 tysięcy kilometrów NAGLE, W TYM SAMYM CZASIE, zaczęły lać. Co więcej, Chiptuning nie był robiony u Pana Kazia, tylko w firmie, która tym się zajmuje latami i ma dość dużą renomę. Tak sobie 3 wtryskiwacze postanowiły puścić w jednym czasie bez powodu? Nie sądzę.
  2. Wtryskiwacze były z najmocniejszej wersji, wytrzymują do 450 KM. Te trzy, które padły, miały najechane około 60- kilka tysięcy kilometrów.
  3. Witam! Małe info odnośnie innego silnika. BMW x5, silnik m57n2 biturbo 286 KM. Zmodyfikowano: Najpierw chip tuning na 350 KM. Następnie: wiekszy intercooler, turbiny hybrydowe, mocniejsza pompa paliwa, wzmocniony konwerter skrzyni biegów, DPF off, klapki off, tłumik końcowy i środkowy off, EGR zaślepiony. Krótko po modyfikacjach nastąpiła awaria. 3 wtryskiwacze w tym samym czasie uległy awarii. Nastąpiło stopienie 3 tłoków. Silnik na złom. Teraz jest drugi silnik. Wszystkie wtryskiwacze po regeneracji. Pytanie, ile to wytrzyma?
  4. Minęło już trochę czasu. Napisałbyś czy naprawiłeś wtedy samochód i co było przyczyną?
  5. Witam. Tutaj kluczową kwestią mogą być również tzw. "klapy gaszące". Oczywiście, to co było napisane o np. mechatronice również ale KAŻDY, kto usuwa klapki gaszące sam przyśpiesza zużycie automatycznej skrzyni biegów. Otóż klapy te mają za zadanie stłumić silnik przy zmianie biegów. Ja miałem tak, że skrzynia zaczęła mi szarpać i już myślałem, że jej dni są policzone aż natknąłem się na kolektor dolotowy i na pęknięty przewodzik podciśnienia z klapek gaszących. Po wymianie przewodziku skrzynia znów przełącza biegi płynnie. Klapy gaszące zamykają się w momencie przełączania biegu aby szybciej stłumić silnik. Komputer ma zapisane ustawienia jak szybko silnik ma osiągnąć odpowiednie obroty do przełączenia i nie wie, czy klapy gaszące działają czy nie, czy w ogóle są czy ich nie ma, bo za sterowanie klapami odpowiada zwykły elektrozawór, który może działać ale jak nie ma klap, nie ma...wiadomo ;) Klapy gaszące oczywiście również tłumią silnik przy gaszeniu aby drgania były mniejsze. Jeżeli usuwacie te klapy, co teraz jest bardzo modne, nie dziwcie się, że skrzynia szarpie, szczególnie na niskich biegach. Być może jakaś adaptacja by pomogła, wpisanie nowych wytycznych, przy jakich obrotach skrzynia ma przełączyć bieg. U mnie pomogła wymiana przewodziku za 5 zł ;)
  6. Może nie wyświetlać błędu ładowania, bo ładowanie może być ale słabe. Bez podłączenia pod komputer się raczej nie obejdzie.
  7. Witaj. Musisz wykasować błędy poduszek. Jak odepniesz przewód, nawet na wyłączonym zapłonie komputer zapisuje błąd. Jedynie jeżeli włączy się opcję "OFF", błędy nie powinny być zapisywane. Robiłem to już dziesiątki razy. Potrzebujesz INPE i pokasować błędy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.