Skocz do zawartości

tox1c

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tox1c

  • Urodziny 02.07.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 330xd 2006

Osiągnięcia tox1c

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Wygląda na to ... tak jak odrazu podejrzewałem dostałem nie kompatybilny regulator napięcia. Wymieniłem na inny w innej hurtowni. Dopasowali po numerach z alternator i wszystko wróciło do normy nie wyrzuca błędów i ladowanie jest zdecydowanie wyższe. Pozdrawiam
  2. Wygląda na to ... tak jak odrazu podejrzewałem dostałem nie kompatybilny regulator napięcia. Wymieniłem na inny w innej hurtowni. Dopasowali po numerach z alternator i wszystko wróciło do normy nie wyrzuca błędów i ladowanie jest zdecydowanie wyższe. Pozdrawiam
  3. Dziwne... Naladowalem aku na 100 procent . Na srubie jest 14.3 na akumulatorze 14.1 na komputerze diagnostycznym waha się od 13.97 do 14.15. ale dwa błędy w komputerze ... Kod bledu 18983 oryg. 4a27 anormalny sygnal komunikacja czujnika akumulatora. i nr oryginał 4a07 generator niesprawna interfejs szeregowy. Czyżby też nowy regulator ?hmmm Nie wiem od czego zacząć
  4. Po od pięciu niebieskiej wtyczki powinny dojść jakieś nowe błędy oprócz tych dwóch ?
  5. a to może być bardzo istotne bo wraz z błędem klemy wyskakuje nieprawidłowe działanie czasu zarzenia.. Wiec to ma sens tylko pytanie jeśli te regulator byłby nie kompatybilny to też takie błędy znaczenie wrzucać. A w jaki sposób można sprawdzić tą kleme ? Wymienić na nową po prostu ??
  6. Może odgrzebie temat ale wina wkradajacej się wody do wewnątrz pojazdu były maty w przednich drzwiach które nie udolnie zostaly przyklejone przez ludzi którzy przyciemniali szyby i rozbierali boczki.. Temat rozwiązany po dokładny przyklejeniu
  7. Witam wszystkich czytelników. Mam pewien problem ostanio przy normalnym serwisowaniu poprosiłem o sprawdzenie alternatora. Okazało się , że szczotki już były tyci tyci wiec wymieniłem na nowy. Po czym za kilka dni auto nie odpaliło. Brak prądu :) podłączyłem kable i esa samochód odpala. Wyjąłem akumulator który ma 2 lata. Naładowałem na maksa na testerze jest 100 procent sprawnosci aku. Ale w trakcie uruchomienia lądowanie oscyluje 13,7 - 13,8 - 14,2 - a nawet kilka razy zauważalnym 11,8 . Wszystko wskazuje na regulator ?? Chodź po diagnostyce komputerowej wisi bład w silniki Nieprawiodłowa komunikacja Klemy akumulatora. Czyżby zbieg okoliczności i jednak klema??? Jeśli tak to chodzi o tą plusową ?? Z góry dziękuje za odpowiedz.
  8. Witam rozwiązany problem po waszych odpowiedziach ...faktycznie od połowy drzwi w dół były przyklejone maty fachowca od szyb się nie chciało :) Sylikon bezbarwny dał radę i nie leci :) Dzięki Pozdro i do nastepnego
  9. Czyli sprawa rozwiązana bo problem się zaczął mniej więcej od momentu kiedy oddałem auto na przyciemnianie przód plus tyl. Dzięki Panowie ! zabiorę się jak najszybciej za rozbiórkę drzwi bo zima tuż tuż
  10. Boczki drzwi w sensie ?? Rozebrać drzwi i w środku grzebać ?
  11. WItam Jestem szczęśliwym posiadaczem BMW 3 e91 którą bardzo uwielbiam i kocham Pojawił się problem który nie mogę rozwiązać od ponad roku. Mianowicie po Myjce czy po deszczowej pogodzie wkrada mi się woda pod przednie dywaniki co skutkuje zimową porą woda w nogach pod dywanikami to pozniej nie chce wysychać i robi sie łąjno :( Woda wpada tak jakby na złaczeniu slupka/maski/i drzwi dokładnie ta sama sytuacja po dwoch stronach przód. Potem sobie leci pod uszczelką i zmierza do progu ...NA łączeniu listew progowych uszczelka sie robi mokra i zaczyna oddawać wodę w stronę kabiny po ściance w stronę dywaników. Potrzebuje jakiegoś fachowca który mi to ogarnie. Odpływy wszystko jest sprawdzone wiec problem tkwi gdzieś głębiej...któraś z uszczelek czy grom wie co. Chodz wszystkie wyglądają w idealnym stanie. Także albo jakiś serwis magika od uszczelek albo jakąś dobrą rade.
  12. Tak zamykałem i sytuacja sie powtarzała. :)
  13. Dzięki sprawdzę z tym aku. A jak nie pomoże to będę grzebal w tym tool. Pozdro
  14. Witam Mam problem w BMW e60 2.5 benzyn 2005 rok. Przeprowadzam normalną procedure kasowania inspekcji dochodzę do momentu gdzie wyskakuje RESET wciskam ponownie przycisk..... RESET znika pokazują się kreseczki i wraca znowu do 0. Jak może być przyczyna?
  15. Dzięki bardzo! tak coś czułem, że sęk jest w tych kubkach. Sprawdzę ale to juz nie dziś. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.