Skocz do zawartości

lashi

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118d

Osiągnięcia lashi

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Funkcja follow me home, czy też inaczej zwana Guide me Home, uruchamiana jest gdy położenie przełącznika świateł masz na "auto", zgasisz silnik, wyjmiesz kluczyk i zablindujesz długimi, uruchomia się xenony na zaprogramowany czas np 60sek. Możesz wyjść z auta zamknąć je, a po 60 sek zgasną. Do tego w frm2 masz welcome lights i funkcje świateł dziennych uruchamianych z menu komputera pokładowego.
  2. Mały update. Autko miało zrobioną konwersję FRM do FMR2, doszły opcje kodowania (welcome lights, follow me home itp.). Doszły też markery LED (białe) ale efekt jest jak dla mnie średni. Naprawiony wyświetlacz w radiu (znana usterka z taśmą w radiach professional), naprawione pompowanie foteli. Renowacja felg, oponki tył 235, przód 225. Sprawa z osprzętem wyjaśniona, turbo i wtryski z 3.0, na hamowni 190KM/375Nm na kołach, na silniku obliczone ok. 227KM/435Nm, co jak na baze (118d. 122KM, bez DPF-a, to ładny wynik). W planach odświeżenie zderzaka (autostrady swoje robią), przegląd turbo oraz drobne zabiegi PDR. Zdjęcia z markerami wrzucę po południu.
  3. Witam Panowie, Po sprawdzeniu szczegółów błędów w INPIE, wyszło że podczas błędów napięcie w instalacji wynosiło 18,5V. Możliwe że regulator na alternatorze albo mostek prostowniczy. Co ciekawe ceny są obłędne (regulator 350 zł, mostek 300 zł). Także na ten moment przy cenie używki z gwarancją rozruchową na poziomie 100 zł stwierdziłem że to lepsze rozwiązanie. Mała dygresja kupowałem kiedyś nówkę alternator Valeo do Corsy C za 350zł z gwarancją 24mc. Także Panowie, czekam na kuriera, wymieniam i zobaczymy czy trafiona diagnoza.
  4. Panowie, dzięki za rady, na ten moment udało mi się sprawdzić błędy ISTĄ, wcześniej podawałem te z liczników. Jestem w szoku bo jest ich 23, praktycznie połowa sterowników w samochodzie. FRM był pół roku temu wymianiany na poliftowy FRM2. Wszystko grało, nie było żadnych problemów zrobiłem ok 7000km i w zeszłym tygodniu auto zwariowało. Załączam zdjęcia: Zastanawiam się czy alternator, regulator napięcia, lub akumulator nie jest dobrym tropem.
  5. Masz na myśli styki przy klemie? Jeśli tak to były czyszczone, tak samo jak i styki plusowe przykręcone dalej do nadwozia, wymieniany tez ten moduł na akumulatorze. Nie mam pomysłów. Auto pracuje normalnie na postoju po ruszeniu po chwili wariuje i tak do ponownego uruchomienia.
  6. Witam, Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny i naprawie, Pacjent: E87 M47 Objawy: -Błąd IBS -Błąd okładzin klocków (tu odrazu prostuje mam klocki bez czujników, kable fachowiec zaizolował). -Błąd ABS -Błąd DTC (ogolnie po odpaleniu już świeci się kontrolka wyłączonej kontroli trakcji) -Błąd utraty ciśnienia w kołach Ponadto po odpaleniu wszystko jest względnie ok silnik pracuje równo, zaświeca się tylko błąd w postaci Akumulatora (myślę że to ten z IBS). Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów, auta zaczyna wariować, występują zaniki napięcia, światła mrugają, dmuchawa na przemian włącza i wyłącza się, radio tak samo. Ogólnie cała instalacja ma chyba zaniki. Ponadto silnik zaczyna przebierać (pewnie wtryski też tracą zasilanie na ułamek sek), po zatrzymaniu auta silnik nadal przebiera, dopiero po ponownym odpaleniu chodzi równo dopóki nie przejedzie się kilkunastu metrów. Prędkościomierz szaleje. Wymieniałem moduł na akumulatorze na inny (używka) i z dodatkowych ciekawostek, kabel nie jest doprowadzony do klemy piro, tylko ucięty i zaizolowany. Tak było od zakupu auta i wszystko chodziło jak należy. Teraz pojawiły się problemy. Wcześniej sporadycznie był jakiś problem z błędem abs ale już po chwili znikał, miałem w zimie ze 2 sytuacje ze radio pracowało ale zero dźwięku. Teraz nie da się jeździć auto uziemione. Moje pytanie czy pow wymianie modułu na akumulatorze potrzebne jest kodowanie, no i Panowie jaka może być usterka, co robić, co sprawdzić? Proszę o pomoc.
  7. Witam wszystkich, Chciałem zaprezentować wam moją jedyneczkę :D Samochód kupiony w zeszłym roku, ale dopiero teraz jakoś mnie naszło na przedstawienie się :D Jest to 118d (122KM nalatane obecnie ~136 000km), od poprzedniego właściciela chip na ~170KM (turbo od N47 i większe wtryski, tą sprawę muszę jeszcze dokładnie obadać). Samochodzik jak dotąd sprawuje się znakomicie, oczywiście po zakupie jak zawsze troszkę trzeba było zrobić m.in. moduł świec żarowych (zmodyfikowany dla tych co mieli z tym styczność to wiedzą, kable zasilania wymienione na znacznie grubsze wszystko zalane żelem), świece żarowe, łożysko tył, łączniki stabilizatora, no i rzecz jasna filtry, do tego renowacja felg. Teraz w planie czyszczenie układu dolotowego tak profilaktycznie. A tak to pełny M-Pakiecik i 18" BBS wzór WTTC z e90 (GENUINE 18" BMW 216 WTCC MOTORSPORT), jakaś lotka na klapie :D. Kilka świeżutkich zdjęć. http://images78.fotosik.pl/772/58863fd98b26a807gen.jpg http://images77.fotosik.pl/771/c2015d58236d0104gen.jpg http://images77.fotosik.pl/771/98ac5b9e70e6bc6bgen.jpg http://images76.fotosik.pl/771/5b9b7d1c958af64agen.jpg http://images75.fotosik.pl/770/3dd9b36d6464ce94gen.jpg http://images76.fotosik.pl/770/644445a03c96ed0dgen.jpg http://images77.fotosik.pl/771/ce2187c9860e4d1dgen.jpg http://images78.fotosik.pl/772/30011722bf15b654gen.jpg http://images78.fotosik.pl/772/123f44ab0e4a8afegen.jpg http://images75.fotosik.pl/770/8d4a21692a54b462gen.jpg http://images75.fotosik.pl/770/293fc903aa27a199gen.jpg Po VIN: ( i tu od razu pytanie co oznacza? [P7RP Advantage package, P7RS Package Comfort, S8SP Control unit COP] wiem że na forum pewnie gdzieś to jest wytłumaczone ale szukałem i nie bardzo mogę znaleźć odpowiedź) Type code: UG31 Model: 118D UL (EUR) E-F-R series: E87 Series: 1 Type: SH Steering: LL Doors: 5 Engine: M47/T2 Displacement: 2.00 Power: 90 (122 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: A22 - SPARKLING GRAPHITE MET Upholstery code: AUAT - STOFF NETWORK/AN Prod.date: 2005-12-07 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2CT BMW light alloy wheel, spider spoke 151 S4AG Interior trim finishers Titanium matt P7RP Advantage package P7RS Package Comfort S8SP Control unit COP S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S321 Exterior parts in vehicle colour S411 Window lifts,electric,front/rear S431 Interior rear-view mirror with auto dip S441 Smoker package S442 Drink holder S450 Height adjustment, passenger seat S473 Armrest front S502 Headlight cleaning system S507 Park Distance Control (PDC), rear S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S563 Light package S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth S663 Radio BMW Professional
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.