Skocz do zawartości

Tomek520dxdrive

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 520d xdrive 2013

Osiągnięcia Tomek520dxdrive

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Może i tak być że system nie działa przy runflat-ach niskoprofilowych w moim przypadku fabryczne 18-tki, tylko jeżeli nie działa to po co sprzedają auta z tym systemem. W mojej F10 po facelift TPMS był w opcji, chociaż kupiona w Polsce w ASO. Generalnie koła zimowe mam kupione też w ASO i z czujnikami, ale powiedzieli mi że nie da się tych czujników zsynchronizować z moim autem, więc jedynie pozostają czujniki firm trzecich z apką na telefon, albo z dodatkowym urządzeniem, chyba że ktoś ma doświadczenie jak podpiąć czujniki BMW, jeżeli ASO mówi ze się nie da.
  2. System zachowuje się bardzo słabo, widać nie można na nim wogóle polegać. Generalnie myślałem że winne są runflat-y, ale jak nie działa to na zwykłych oponach to już porażka. Dla mnie BMW aspirujuje do marki premium, aczkolwiek podejście ASO i BMW Polska wygląda bardzo słabo. Problem z czujnikami występuje nie tylko w Polsce. http://www.autoexpress.co.uk/bmw/5-series/59993/watchdog-faulty-safety-systems.
  3. Generalnie system wyglada na to że nie działa, w ASO w innym samochodzie z takim samym systemem przeprowadzili test obniżając ciśnienie do 0.8 bara też im się nic nie zaświeciło że jest nie tak. Dla mnie to błąd technologiczny do którego BMW się nie chce przyznać. W ASO mówią że zrobili co mogli, BMW Polska mówi mi że system działa prawidłowo, chociaż cały czas czekam na pisemną odpowiedź. Auto jest na gwarancji, ale to dla nikogo nie ma znaczenia w końcu jest sprzedane to niech się klient martwi.
  4. Tak system został zainicjalizowany przy prawidłowym ciśnieniu, tylko z jednego koła zostało spuszczone powietrze. Z obniżonym ciśnieniem przejechałem tylko kilka km, żeby nie uszkodzić runflata, ale według wszelkich prawideł system powinien zadziałać na takim odcinku.
  5. Mam pytanie czy ktoś miał problem z systemem monitorującym RPA w F10 xdrive. Generalnie złapałem gumę powietrze zeszło do 0, aczkolwiek czujnik cały czas świecił na zielono podczas jazdy. Samochód odwieziony przez pomoc drogową następnego dnia bo już ewidentnie był kapeć mimo opony runflat. Po zamontowaniu nowej opony przeprowadzałem testy z pracownikiem ASO obniżając ciśnienie do 1 bara, po przejechaniu kilku kilometrów również brak komunikatu, kontrolka świeci cały czas na zielono. W ASO zaktualizowali oprogramowanie kontrolki świecą dalej na zielono. Jak dla mnie to system nie działa jeżeli przy braku powietrza dalej pokazuje że wszystko ok, oczywiście również podczas jazdy. Może ktoś miał podobne doświadczenia, sugestie? System monitrujący w moim aucie to RPA, czyli czujnik w ABS.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.