Skocz do zawartości

krzysztoferson87

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 Coupe 318is M44 1996 r.

Osiągnięcia krzysztoferson87

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie! Nie udało mi się znaleźć podobnego tematu, a nurtuje mnie od czasu kiedy zacząłem rozglądać się za e36 dla siebie ( swoją droga zima się kończy więc coraz częściej wieczorami przeglądam ogłoszenia ... ). Z tego co wiem to w coupe bezramkowe szyby są ciasno spasowane z uszczelką i przy otwieraniu drzwi szyba opuszcza się o kilka milimetrów, tak aby cały proces otwierania przebiegł gładko. Jeśli dobrze rozumuję to przy braku zasilania ( wyjęty akumulator ) system ten nie działa, więc w konsekwencji nie można zamknąć lub otworzyć drzwi jeśli szyba jest podniesiona. No i tu pojawia się problem - jak zostawić samochód pod chmurką jeśli akumulator jest poza autem ( np. ładuje się na prostowniku ). Czy producent przewidział taką ewentualność? Będę wdzięczny za info
  2. Prośba o pomoc. Znalazłem takie autko ( jak dla mnie wygląda OK ): http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e36-klima-szpera-audio-ID6ycYqp.html#5c0aea5021 Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Na jednym ze zdjęć z tyłu widać pod samochodem czarny owalny zbiornik. Facet pisze, że w aucie nigdy nie było gazu, a z tego co się orientuję to w kompaktach w tym miejscu jest koło zapasowe. Czy tak wygląda kosz na zapas? Wydaje mi się, że coś tu nie gra ...
  3. Co wazne 323ti było robione duzo dluzej niz zwykle "e36" bo do połowy 2000 roku. A sedan i kombi tylko do marca 1998. Jeśli czegoś nie wiesz nie wprowadzaj ludzi w błąd bo ostatnie kombi robili w 1999 roku sam takie miałem sedan 1998 kombi 1999 compakt 2000 coupe 1999 cabrio 1999 Dokładnie wygląda to tak: sedan - produkcja do marca 1999 coupe - kwiecień 1999 kombi - maj 1999 compact - wrzesień 2000 Co do cabrio to moje źródło ( Sam naprawiam, WKŁ ) nic na ten temat nie mówi.
  4. Panowie, mam prośbę. Przeglądając ogłoszenia zauważyłem, że niektóre egzemplarze mają na lewym przednim kielichu naklejkę z nazwą koloru lakieru, a w innych z kolei jest pusto. Czy taka nalepka to standard w e36?
  5. Przyznam, że ta opcja też chodzi mi po głowie :D Generalnie to będę w pierwszej kolejności kierował się stanem technicznym i sprawdzał auta z mojej okolicy ( mazowieckie ) żeby bez sensu nie przepalać wahy. Z góry odrzucam tylko 1.6 niezależnie od stanu.
  6. Dzięki Panowie, utwierdziłem się w przekonaniu że 318ti to chyba najlepszy wybór. Do zakupu podchodzę na chłodno, wóz ma być kupiony i przygotowany do jazdy na wiosnę, więc jest trochę czasu. Jak uda się coś upolować to oczywiście się pochwalę :)
  7. Priorytetem jest napęd na tył, więc sam sobie ograniczyłem wybór do BMW :) z RWD w tym budżecie ( ok. 10 tys PLN ) nie kupi się raczej nic innego. Początkowo zastanawiałem się nad Mazdą MX-5, ale to zupełnie inny pieniądz. Kojarzysz, czy oprócz tych dwóch rzeczy które wymieniłem ( deska + zawias tył ) są jakieś inne mechanizmy wyróżniające compacta, ewentualnie na co należy uważać? Gdzieś wyczytałem, że progi do compacta dostępne są wyłącznie w ASO - prawda to? Oczywiście nie chcę kupić zardzewiałego parcha, w którym cała podłoga będzie do roboty, ale wiadomo jak to jest w przypadku takich starych autek
  8. Witajcie, noszę się z zamiarem zakupu e36 ( wstępnie zawęziłem sobie wybór do następujących wersji: 318ti lub jeśli nie uda się znaleźć nic w dobrym stanie to jestem gotów wyłożyć więcej "kapuchy" na sedana lub coupe 320/323, 328 z racji na dużo wyższe ceny odpada ). Przejrzałem sporo wątków m.in. pod kątem różnic pomiędzy compactem a pozostałymi wersjami i chciałbym to jakoś zebrać do kupy. Z tego co wyczytałem to e36 compact ma zawieszenie tylne i deskę rozdzielczą z e30 - czy oprócz tych rzeczy występują jeszcze jakieś różnice pomiędzy compactem a pełnowymiarowymi e36? Wiem, że wybór pomiędzy 4-cylindrowym compactem a sedanem/coupe z R6 to spory rozstrzał, ale może wyjaśnię Wam do czego auto ma mi służyć. Generalnie eksploatacja na co dzień ( dojazdy do pracy, bujanie się po mieście itp ) będzie mocno ograniczona, a samochodu chcę używać głównie dla przyjemności ( track day'e czy inna amatorska jazda po torze - uprzedzając Wasze komentarze :) nie szukam "trupka" do zajechania, mam zamiar dbać o ten samochód ). Compact zwrócił moją uwagę bo w połączeniu z małą masą własną 140 KM może fajnie jechać, poza tym małe e36 jest w miarę tanie w zakupie i rzadko ma gadżety takie jak np. climactronic, których raczej nie będą potrzebował. Jako że 318ti jest bardzo mało na rynku to skłaniam się również ku opcjom wymienionym wyżej, chociaż na fajne 320/323 musiałbym wydać co najmniej 50% więcej niż na fajnego compacta. Czekam na Wasze komentarze :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.