Skocz do zawartości

Lipekk18

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 m54 b325 2002

Osiągnięcia Lipekk18

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Na żółto ale poziom jest dobry. To pewnie walnięty czujnik?
  2. Mam pytanie po odpalenie silnika po ok 10 sek. Zaświeca mi się Karolka ciśnienia oleju i po kolejnych 10 sekundach gaśnie, dzieje się tak po każdym odpaleniu niezależnie od temperatury silnika. Nie mam pojęcia czy czujnik jest sprawny ale błędow brak, poziom oleju w normie a moje zużycie to ok 1l na 8tys. KM . Czy gdyby się okazało że czujnik jest w porządku to było by to przyczyną falowania i dawienia przy ruszaniu?
  3. Mam jeszcze jedno zapytanie jak się wam jeździ z tą usterka z obrotami czy jest bardzo uciążliwa czy po prostu można się nauczyć? 2 sprawa to chciał bym założyc instalację gazowa do samochodu dużo jeżdżę i po prostu by się przydała dla Portfela jak samochód będzie się zachowywał z instalacją gazu, będzie gorzej z obrotami i reakcjami na gaz czy nic się nie zmieni?
  4. To mnie nie pocieszyłes :-/ Ty masz ten problem rozwiązany? Co tu teraz zrobić by to chociaż w jakimś stopniu poprawić?
  5. Zrobiłem pomiar na zimnym silniku mam zdjęcie Obroty wolne: http://przeklej.org/file/nTo3p1/Zimny.silnik.bez.gazu.xps I na ciepłym nagrałęm 2 filmy :
  6. mlodydark jak to sprawdzić przez INPE bo mam ja tylko calość w jezyku ang. i nie za bardzo potrafie się tam odnaleść. ?
  7. Witam. Ja mam ten sam problem obroty faluja w okolicy 900, 1000 autem szarpie przy ruszaniu i ogólnie tak jakby brakowało mu trochę kucy ;/ wskazówka po dodaniu gazu zatrzymuje się chwilę w trakcie opadaniu na ok 1000 i dopiero leci w dol. Wymieniana ODMA, DISA, Sprawdzony, czyszczony Krokowy, przepustnica. Błędów brak a problem jest, żaden mechanik nie potrafi temu sprostać gdyby ktoś z Was miał na to jakieś wyjście które da pewny efekt to proszę pisać na pewno przyda się to wielu osobom i silnikom m54. Zużycie oleju u mnie jest do 1.5l na 10tyś km więc nie ma potrzeby chyba wymieniać pierścieni . Dołączam film jak zachowują się obroty i jaki dziwny syk dobiega z silnika krokowego po dodawaniu gazu ;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.