Skocz do zawartości

bmw 528

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530IA
  • Lokalizacja
    TOMASZÓW MAZOWIECKI

Osiągnięcia bmw 528

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam co sądzicie o tym BMW dość drogie ale jak oryginał to warto gość mówi że tylny błotnik tylko malowany a reszta nie wie przebieg mówi ze oryginał może ktoś ma blisko aby obejrzeć. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-e32-730i-v8-170tys-km-serwis-stan-kolekcjonerski-ID6ybqob.html
  2. Podepnę sie pod temat mam to samo czyli delikatne popukiwanie przy niskiej prędkości ale mi to juz kompletnie ręce opadły, mianowicie wymieniłem: Amorki - bilstein poduchy - lemforder wahacze 4szt - febi drążki kierownicze kpl razem z tymi małymi przy maglu - lemforder stabilizator kpl (gumy i łączniki) - trw Magiel zawiozłem do sprawdzenia i nic . wszystko ok Co jeszcze?? już nie wiem cały zawias nowy ; czy możliwa jest zła diagnoza magla (magiel sztywny i nie leje) , czy poduszki silnika lub ramy pomocniczej mogą pukać Może ma ktos jakieś pomysły Dodam jeszcze ze koła to 17" 215/55 . Pompę wspomagania też mam nową . BMW E39 523i m52b25 1998r
  3. Niestety nie, moje plany się pokrzyżowały i nie miałem jak jechać , nie wiem czy dam radę ją zobaczyć więc nie ciągnąłem dalej wątku .
  4. szkoda że bez kół "robią robotę " ale wiadomo komfort mniejszy na takim laczku .
  5. Materiał vertex / antracyt , Według tłumacza google :norty: Autko fajne na pierwszy rzut oka . Trzeba by sie dowiedzieć czy faktycznie była tam skóra , czy jest to oryginalne oznaczenie skóry w tym kolorze (nie wiem ) może to utopek . :?:
  6. Jeśli szukasz e46 po FL to auto godne uwagi , Jak dla mnie kolor nie ten :D ale to już twój gust. Wg mnie warto ją obejrzeć
  7. Dzwoniłem mówi ze opłacona i że warto przyjechać , niestety mi się plany pokrzyżowały .Wyjazd służbowy . Jade do Holandii więc nie pojadę po nią przez najbliższy tydzień. Ale dzięki za wasze spostrzeżenia. Piszcie , wasze opinie są bardzo cenne. Może jak jeszcze bedzie ogłoszenie to pojade po 15 . Numer mam .
  8. Przebieg to wiadomo trzeba przymknąć oko. Chyba ze gość ma jakieś sęsowne kwity na potwierdzenie , na zdjęciach pedały i kiera wyglądają OK fotel kierowcy tez ładny ale wiadomo jak jest handlarz zrobi wszystko aby auto sprzedać. Cena jak dla mnie do przyjęcia za auto w oryginalnym lakierze i BDB stanie , wiadomo jakieś naprawy na początek to standard. Gdyby nie to ze dzieli mnie 400km , nie zawracał bym wam przysłowiowej głowy :mrgreen: Martwi mnie tylko to że wisi już na allegro, przyznaje nie wiedziałem. Tylko o czym to może świadczyć. 1 Albo za wysoka cena 2. Stan auta :nienie:
  9. http://otomoto.pl/bmw-528-pelen-serwis-w-bmw-jasna-skora-C24970433.html Przymierzam się do zakupu , tyle ze mam do Elbląga 400km . może ktoś ma troche bliżej lub jest z Elbląga . rozkodowałem vin i wygląda ok. Z góry dzięki. POZDRAWIAM
  10. Zasięgnąłem opinii znajomego elektryka , powiedział że jest to wykonalne jednak gra nie warta świeczki za duże koszta a potem jeszcze ktoś powie że nie oryginał . Tak jak mówicie potrzebny byłby samochód dawca, tak było by najłatwiej ale "prościej" :mad2: będzie poszukać ładnej e39 z klimatronikiem . Swoją drogą nie ma ktoś takiej na oku . interesuje mnie 528 i w góre tylko PB, ewentualnie z "ADOLFEM" rok i skrzynia bez znaczenia liczy się stan. POZDR
  11. Troszkę więcej szczegółów jeśli można prosić . Dawce miał bym z anglika 520iA tyle że nie sądziłem ze trzeba będzie przerabiać wiązki . Myślałem ze może jakiś przekaźnik albo inne cudo i to wszystko .
  12. Witam. Czy jest możliwe aby zmienić sterowanie klimatyzacja ze zwykłych manualnych " gałek " na klimatronik. czy wystarczy wyjąć panel i zmienić na klimatronik czy trzeba gdzieś jeszcze ingerować. Może ktoś z was już to przerabiał i wie jak to zrobić. Planuje zakup jednej E39 w świetnym stanie z dobrym wyposażeniem ale niestety ma tylko manualną klimę oto powód pytania.
  13. bmw 528

    Kończące się sprzęgło?

    przerabiałem podobny problem szukałem na forum i z tego co wywnioskowałem to obstawiane było wszystko począwszy od dwumasu skończywszy na CDV . problem rozwiązał sie następująco . najpierw wymontowałem CDV. pomogło ale nie na długo nastepnie zona spaliła sprzegło :mad2: wymieniłem kpl i problem zniknął. przed zmianą miałem dość kiepawy płyn w układzie i on został poddany wymianie cały układ odpowietrzyłem i juz nic nie szarpie i nie ciągnie moze cos ci podpowiedziałem kombinuj. pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.