Skocz do zawartości

micksnow

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia micksnow

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wiem ze temat zapewne walkowany. Ale trafilem z zagwosteke. Otoz na: http://www.forumsamochodowe.pl/rozmiary/?m=bmw stoi ze do e34 16 maja rozmiar 7.5/16 et 20 a znalazlem na allegro ladne 16, wzor jakby z e34, a sprzedajacy twierdzi ze to jest 7.0/16. I ta szerokosc mnie zaniepokoila.... Ktos moze powiedziec, czy sie tym przejmowac skoro chce zalozych 225/55/16? I z innej beczki - 17tki zaloze do e34? dzieki
  2. Wiem ze temat zapewne walkowany. Ale trafilem z zagwosteke. Otoz na: http://www.forumsamochodowe.pl/rozmiary/?m=bmw stoi ze do e34 16 maja rozmiar 7.5/16 et 20 a znalazlem na allegro ladne 16, wzor jakby z e34, a sprzedajacy twierdzi ze to jest 7.0/16. I ta szerokosc mnie zaniepokoila.... Ktos moze powiedziec, czy sie tym przejmowac skoro chce zalozych 225/55/16? I z innej beczki - 17tki zaloze do e34? dzieki
  3. micksnow

    Klocki i tarcze

    kombinacja taka: tarcze brembo plus klocki ATE i po 25000 km jeszcze nei narzekam:)
  4. U mnie zaczalem od amortyzatorow i wahaczy (gora i dol). Jak juz bylo rozebrane dolozylem jeszcze laczniki. I usunelo to 85% drgan. Potem zmienilem opony na nowe. Stare zostaly uszkodzone przez ta jazda z latajacym zawiasem i dostaly "wichra" jak to ktos tu powiedzial. I jest git. 1400 PLN.
  5. micksnow

    Problemy z automatem

    Chlopie, u mnie tez tak bylo. Zignorowalem, pojezdzilem 3 tygodnie, i skrzynia kosztowala mnie 2500 PLN...
  6. Witaj, U mnie zaczely sie podobne objawy - wyszlo jak przesunela sie opona na feldze i zaczalem jezdzic z niewywazonym kolem z przodu. Samochod wpadal w wibracje (potezne) w okolicach 80tki, powyzej ustawalo. Dodawanie gazu "uspokajalo" auto. Zaczalem od amortyzatorow (wymienilem), ale tak naprawde okazalo sie, ze "skonczyly sie" stabilizatory, wahacze i wszystki gumowe elementy w przednim zawiasie. Dodatkowo wymienilem koncowki drazkow. Jak juz stalo w warsztacie to moej cudo to wymienilem gumowe elementy i laczniki z tylu. I po 1600 PLN zawieszenie jest jak nowe. Ponoc co 50 000 km ma prawo w Polsce... Pozdrawiam Michal, 530V8
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.