Skocz do zawartości

Adamharotg

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Adamharotg

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Chodzi o wtyczkę czy to miejsce gdzie wchodzi jeż? Będzie widać ze jest przypalone? Jak ewentualnie to wymienić?
  2. Cześć. Zdaje sobie sprawę z tego, ze było duzo tematów związanych z brakiem nawiewu i z reguły rozwiązaniem była wymiana jeża, niestety u mnie problem jest chyba bardziej złożony. Zacznijmy od tego, ze zeszłej zimy tak z sekundy na sekundę przestał działać nawiew, jednak na następny dzień odżył i do tej zimy nie było żadnych problemow. Tej zimy dwukrotnie zdarzyło się tak, ze nawiew nie działał przez 2-3min po odpaleniu zimnego samochodu, a po tym krótkim czasie działał elegancko. Nigdy nie było z nim żadnych innych problemow typu falowanie itp. No a teraz nawiew padł kompletnie. Pierwsze co to zrobiłem to podmieniłem jeża, niestety nic to nie dało, a co ciekawe sprawdzałem 6-7 sztuk jeży i żaden nie działał, ale bardzo mocno się grzały- po podpieciu na kilkanaście sekund parzyły i śmierdziało spalenizna. Najciekawsze w tym wszystkim jest to, ze ten jeż który pierwotnie miałem zamontowany w aucie się tak nie grzał. Sprawdziłem bezpiecznik 75/76- sprawne zdjalem prawy filtr kabinowy i sprawdziłem jak kręci się wiatrak- kręci się z lekkim oporem, ale bez żadnych przycięć czy zgrzytów, ale tez nie wiem czy powinien się kręcić całkiem luźno czy nie. Pozostaje do sprawdzenia silnik dmuchawy, jednak do tego trzeba sciagac deskę rozdzielcza, co średnio mi się widzi lub panel klimatronika, jednak słyszałem opinie, ze trzeba je potem jakoś adaptować. Nawet jeśli okazałby się to zapusty silnik dmuchawy, to dlaczego działy się takie jaja z tymi jeżami? Jest ktoś w stanie mi pomoc w tym temacie? Z gory bardzo dziekuje
  3. Moze ktos dokładnie wytłumaczyć gdzie jest korek spustowy z bloku silnika w e39 530d i co trzeba odkręcić, aby do niego sie dostać? Bede mega wdzięczny, bo głowilem sie dzisiaj nad tym półtora godziny
  4. No właśnie dzwonem raczej nie, bo maska i reszta nie wskazują na to
  5. Cześć. Przymierzam sie do zakupu e61. W jednym oglądanym przeze mnie egzemplarzu zaniepokoiły mnie tylko dwie rzeczy 1. Luźno latający plastik pokryty meszkiem miedzy kierownica a zegarami- zatrzaski nie trzymają 2. Chromowane listwy wokół szyb sa nierówne- tylne drzwi względem przednich Ktos wie czym to moze być spowodowane?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.