Skocz do zawartości

Virus5

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 2008r.

Osiągnięcia Virus5

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Po ostatnim wypaleniu DPF -a przejechałem 350km . A jakie parametry sa potrzebne ?
  2. Tak, przed wypaleniem pokazywał dużą wartość ciśnienia mb ( nie pamiętam ile) a po wypaleni chyba 0,1bm. Podobnie z wyjęciem wężyka który idzie do czujnika przy zapchanym dmucha powietrzem po wypaleniu nic. Tylko w tym problem, że zapcha go wywali błąd. Jak się kasuje ten błąd i ruszy w trasie to widać zwiększa temperaturę spalin i wszystko przebiega raczej tak jak to powinno wyglądać.
  3. Jest, bo był już wysyłany do regeneracji. I czuć że auto traci trochę na mocy z czasem i jak już wywali błąd.
  4. Wypala się do "czysta". Podczas wypalania jest active i po przejechaniu ok 10km. przechodzi w not active i jest wszystko ok. Samochód odzyskuje moc, nie ma błędu. Na biegu jałowym 0,1mb chyba tak.
  5. Cześć, borykam się z problemem DPF i mechanicy za bardzo nie potrafią tego wytłumaczyć, zdiagnozować co jest nie tak. Chodzi o BMW e60 530D 235km. DPF się zapcha wywala błąd, po podpięciu do komp. i kasowaniu non stop tego błędu podczas jazdy auto samoczynnie zaczyna go wypalać. Miał ktoś kiedyś taki problem lub podejrzewa w czym tkwi problem ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.