Skocz do zawartości

4rn1

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320i 1999

Osiągnięcia 4rn1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. 4rn1

    Bagażnik sedan

    Cześć. Niestety nie mam czegoś takiego :( Załączam zdjęcia. dodam, że śmierdzi z tych wnęk niesamowicie spalinami a efek ten mam w kabinie przy jeździe z otwartymi oknami ?fuk? http://i.imgur.com/9jBvIUi.jpg http://i.imgur.com/6FBzn5s.jpg
  2. 4rn1

    Bagażnik sedan

    Witam. Z góry uprzedzam iż użyłem wyszukiwarki i odpowiedzi na moje pytanie nie otrzymałem. Czy w bagażniku wkład lampy jest czymś osłonięty?? Jakąś gumą bądź plastikiem? w moim przypadku po otwarciu klapy od razu mam kable i żarówy na wierzchu. wygląda to tak jakby okładzina, którą wyścielony jest kufer miała zachodzić na oprawki - lecz ktoś ją albo obciął albo przychodzi tu jakaś maskownica, bądź też dekiel.
  3. Witam. Potraktowałem ubiegłego wieczoru wtyczkę, do której przychodzi czujnik ABS wspomnianym wcześniej preparatem do styków - nie dało to niestety żadnego efektu. Czy uszkodzenie modułu ABS można wykluczyć po tym jak zniknął błąd czujnika prawego koła? Jak mam sprawdzić czy sygnał dobiega od modułu do wtyczki?
  4. o jaki preparat do styków chodzi tobie kolego?
  5. Witam ponownie. W ostatnim tygodniu ogarnąłem kabelek do diagnostyki oraz zainstalowałem INPę na moim starym laptopie o wydolności ziemniaka. Na dzień dobry wskoczyły mi takie oto błędy: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/331c58371b32.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/bf5113c2fd0d.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/1b9f1e9a715b.jpg AD1. Z tego co rozumiem ma problem z czujnikami ABS prawej i lewej strony tylnej osi. Zaopatrzyłem się więc w takie z Amazona. Tanio nie było - no ale to Niemcy. Z lewą stroną miałem małą przygodę. Otóż przy demontażu w dłoni został mi tylko kabelek. K@#$!! Co zrobisz? - Wiercisz. PO kilku minutach i dwóch złamanych wiertłach udało się! I nawet nie uszkodziłem koronki w zwrotnicy. Montaż nowego czujnika poprzedziłem zbadaniem jego rezystancji . Wyszło 110 czegoś tam :D Przy montażu nie obyło się bez pomocy najlepszego, uniwersalnego narzędzia - młotka. Laptop w ręce... i ku mojemu zdziwieniu błąd lewego koła zniknął. Nawet nie trzeba było go kasować. Zakładamy koło i krótki objazd okolicy celem sprawdzenia prędkościomierza... MALINA Z prawym kołem poszło o wiele sprawniej. Niepokoił mnie tylko zaizolowany taśmą kabel od strony auta. sprawdziłem i nie był jednak uszkodzony. Powtórzyłem czynności wspomniane powyżej, pomijając wiercenie. Błąd w INPie jednak występuje nadal. Ktoś ma jakieś pomysły o co c'mon? AD2. Podobno coś takiego podpięte pod siedzenie pasażera załatwia sprawę http://www.amazon.de/Sitzbelegungsmatte-Simulator-Sitzsensor-Airbag-BMW/dp/B00AOKKSEE/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1443966088&sr=8-1&keywords=bmw+e46+sitzmatte AD3. Co do trzeciego zdjęcia nie mam pojęcia co to... Błąd daje się usunąć lecz po ponownym uruchomieniu silnika występuje nadal Na chwilę obecną pozostaję z błędem prawego tylnego koła oraz choinką w zegarach. http://naforum.zapodaj.net/thumbs/fda07530a969.jpg Czy ma ktoś jakiś pomysł??
  6. Korzystając z chwili wolnego zabrałem się ku demontażu licznika mojego auta. Dopiero co skończyłem go skręcać z powrotem. Niestety kolega maniek miał rację. 4 brakujące kontrolki miałem zaklejone czarną taśmą. Nosz [BAD] mać. Przepraszam za wyrażenie ale nie nasuwa mi się na język nic innego. Na chwilę obecną po przekręceniu kluczyka w stacyjce palą się wspomniane w tytule kontrolki plus poduszka pasażera. niestety nie mam możliwości sprawdzenia poprzez komputer co boli moje auto. Temat uważam za wyczerpany (chyba, że ktoś przypuszcza jaka może być przyczyna problemu)
  7. Dziękuję za "trop" zajmę się tym w weekend :beer:
  8. Witam wszystkich. Stosunkowo niedawno zmieniłem auto na bmw i mam małe doświadczenie z tą marką. "Przetrzepałem" chyba połowę internetu i nigdzie nie spotkałem się z odpowiedzią na nurtujące mnie pytanie. Otóż - ludzie wypisują, że świecą im się kontrolki o których mowa w tytule postu. U mnie nie występują one wcale - ani po wciśnięciu guzika ASC, ani przy zaciągnięciu dźwigni hamulca ręcznego. Nie występują one również podczas testu zegarów tak jak przedstawia to poniższe zdjęcie: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/229807d8af06.jpg Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi co się mogło stać - bądź co może się dziać nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.