Skocz do zawartości

grabek992

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grabek992

  • Urodziny 09.12.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 320i 2005
  • Lokalizacja
    Słupsk

Osiągnięcia grabek992

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tak, o to mi chodzilo :) Dziękuję ! :cool2:
  2. Witam Czy jakaś dobra dusza może mi podać nr seryjny gumy chroniącej przewody miedzy klapa a kabina ?? Szukam i szukam i nic :mad2: E90 sedan. Z góry dziękuje
  3. U mnie pali się jedynie kontrolka niezapiętych pasów u pasażera, żadnych błędów z poduszka nie mam. Jak pisałem wcześniej kontrolka zapala się gdy pasażer wsiada ale po chwili znika i tak na zmianę (kiedy pasażer nie ma zapiętych pasów). Problemu nie ma gdy pasażer rzeczywiście ma zapięte pasy. (kontrolka o niezapiętych pasach znika) Problemem jest sam moment gdy pasażer siedzi bez pasów wtedy kontrolka raz się odpala raz nie. I tu leży mój problem. Z jednej strony nie obstawił bym czujnika bo skoro są już zapięte pasy i się nie odpala kontrolka to powinien działać(widzieć że osoba ma zapięte pasy). Z drugiej strony dziwne że przy zapiętych pasach nie szaleje mata.
  4. Można wiedzieć jak wymieniłeś mate ? kupiłeś nowy fotel ? Jesli mialbys peknieta mate to predzej wywalalo by blad poduszki na desce a nie niezapietych pasow. Zrob prosty test i wepnij w mate opornik. Jesli problem zniknie to mata, a jesli nie to napinacz pasow uwalony Zrobię tak jak piszesz. Chodzi o jeden z takich EMULATORÓW (opornik) ? http://allegro.pl/emulator-maty-mata-bmw-3-e90-e91-e92-e93-wtyczka-i5115508899.html
  5. Można wiedzieć jak wymieniłeś mate ? kupiłeś nowy fotel ?
  6. z tego co wyczytałem w fotelu kierowcy nie ma maty. Bajer polega na tym że skoro auto jedzie to ktos jest za kierownica :)
  7. Średnia waga pasażera to ok 100 kilo (to nie moja dziewczyna ) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Więc problem wagi na pewno odpada. Dobrze też wiedzieć że ktoś ma podobne problem :D
  8. Witam Nie mogłem doszukać się podobnego tematu do tego rodzaju problemu. Ostatni w mojej E90 pojawił się problem z czujnikiem zapięcia pasów u pasażera. Gdy pasażer wsiada czujnik na desce raz go widzi a raz nie, tak samo wygląda to w czasie jazdy. Gdy czujnik zaczyna pracować prawidłowo (widząc ze pasażer nie zapił pasów) wystarczy lekkie przestawienie 4 liter aby ponownie zniknął z deski. :mad2: Czy problem jest w samej macie czy w jakimś czujniku ? I jak go rozwiązać ? Z góry dziękuje za pomoc :)
  9. Lekko mówiąc :| Teraz sam nie wiem może ktoś miał podobny problem i jakoś poradził sobie z nim inaczej niż zakup nowego. Jedyne co przychodzi mi do głowy to ponowne zakucie
  10. O dzieki wielkie ! :) Wychodzi na to że część ma numer 32 41 6 779 300 i ponad tysiaka stoi :|
  11. W ASO będzie kosztować lekko pand tysiąc a montażem wyjdzie z pewnie ponad półtora jak nie więcej. :shock: A zakucie kabla kosztuje 30 zł. Chce jak najbardziej wstawić oryginalny przewód ale do tego potrzebuje nr cześć którego też nie mogę znaleźć :|
  12. Witam Ostatnimi czasy zwrócił moją uwagę przewód powrotny(od wspomagania) który zaczął się strasznie "pocić" do tego stopnia że zaczęło już pojawiać mi się krople na osłonie. Podjechałem do Inter Carsu w celu zakupu całego przewodu lecz dowiedziałem się że nie jest już produkowany. :| Na stronie BMW widnieje przewód pod numerem 3 na grafice . Jednak pasuję on do silników z dieslem. http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/6779314-przewod-powrotny Czy jest gdzieś dostępna ta cześć czy pozostaje mi kupić używany lub dać przewody do zakucia. Z góry przepraszam za takie wstawienie zdjęć coś mi nie wychodzi dodawanie ich bezpośrednio na stronę :| Chodzi o te dwa czarne przewody(jeden pod drugim). http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/Tn08qJqQ~xRMVuIgq3znrw0~kep0Bb http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/vd7DPd0kE38yWf44p5lsznUweShjiB http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/CX_TWjft2BeAGtTHnY3a7adLvtZE9Q
  13. Bez sensu mi teraz kupować nowe opony letnie, skoko musze kupić na zimę jakieś :) Przy okazji możesz jakieś polecić :8) Opona odpowiada za amortyzacje ale na pewno nie w takim stopniu jak mi wykazało na stacji diagnostycznej, gdyby były to rzeczywiste już straszne kapcie odrazu bym się ich pozbył :)
  14. no to akurat na zime :) Pierwsze słyszę że aby zmieniać amorki trzeba mieć nie wiadomo jak dobre opony ;)
  15. Również mam takie opony. ogólnie są już stare i będę je chciał zmienić na nowe :wink: Gości na stacji diagnostycznej nawet uzupełnił mi ciśnienie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.