Dziękuję Ci za niemal błyskawiczną odpowiedź. Jutro pojadę zobaczyć auto. Słyszałem, że w tym modelu była akcja serwisowa na napinacz. Na tym forum znalazłem takie porównanie nowy napinacz vs stary (po śrubie): viewtopic.php?f=164&t=206326 Zastanawiam się, czy w 3city jest jakieś ASO BMW, czy tylko sami resellerzy, typu Zdunek itd. Czy oni realizują takie akcje? EDIT: Byłem zobaczyć auto. stan wizualny - perfekcyjny. Bezwypadkowa, bez przetarć i skaz. Numery lamp i plastików się zgadzają z datą produkcji samochodu. Golas olbrzymi, aż pusto w środku. Niestety auto technicznie nie sprawne. Dusi się na niskich obrotach, przy wchodzeniu na obroty słychać metalowy pogłos, pali się lampka engine check. Właściciel twierdzi, że to taki silnik i ma się dusić :-) bo lubi być na obrotach. Próbował mi udowodnić, że się mylę cisnąć auto na 5tys. obrotów. Kiedy lampka check engine zapaliła się na stałe, przyznał że chyba rzeczywiście coś jest nie tak. Znajomy zdiagnozował, że nie pali na jeden cylinder. Po 4h dostałem telefon, że auto stoi u mechnika i... nie pali na jeden cylinder, awaria pompowtryskiwaczy. Sprzedawca obiecuje, że rozrząd był wymieniany (łańcuch + rolki), a o wadliwym napinaczu nigdy nie słyszał. Wydaje mi się, że był wymieniany (wysokość grzybka około 0,5cm). Ja odpuszczam 116i - moim zdaniem to był znak od Niebios, że mam to odpuścić. Kupiłem 120D w bdb stanie i bogatym wyposażeniem (kubły, full elektryka itp.). Teraz tylko filterki, oleje i balanga :cool2: