Skocz do zawartości

tomek520i

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmwe39 520i

Osiągnięcia tomek520i

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. cosmo-pl wlasnie bylem w serwisie bmw robili test wszystkich kluczy i po przegladach wg ksiazki tez sprawdzali przebieg jest oryginalny jedyne co musialem zrobic to wczoraj wymienialem te dwa plastikowe regulatory w prawym reflektorze a co do brania oleju narazie jest ok kiedy kupilem go mial ronwne min oleju wiec dolalem 0,5 l i zrpnilem 600 km sprawdzilem i jest tak jak dolalem. Jedyne co mnie wpienia to 2 sprawy: naglosnienie niby jest ok bo ma radio profesional z rozbudowanym kompem ale bez DSP :( oraz nie dzialajaca zmieniarka w bagazniku tez oryginalna, wziolem ja przeczyscilem przedmuchalem i dalej nic, pisze mi tylko ze sprawdza CD ale nie potrafi ich odczytac juz nie mam sil. Mam nadzieje ze bedzie z bryczka ok, serwis powiedzial mi ze mialem fuksa z tym autem przy tej cenie musze jedynie xenony na serwisie ustawic bo podobno stacja przegladu tego nie robi :D .
  2. Hej ludki pytanko mam czy ktos zna warsztat w Gizycku lub okolicy bliskiej gdzie mozna naprawic pisexle przy zegarach. W Sierpniu jade do PL i chcialbym tam to zrobic do porzadku. Jak kogos znacie dobrego w tych sprawach piszcie :)
  3. Carlos co do wnetrza poza siedzeniem kierowcy ktory nie jest najgorszy a widzialem juz kilka takich foteli to ten jest ok :) pozostale sprawy wygladaja na uzywane ale nie zajechane na amen a czy bierze olej ? zobacze wieczorem jak go kupilem to jest 3 dni temu bylo na bagnecie troche wiecej jak min a cena smieszna 950 euroz tym ze gosc od razu powiedzial ze mial robiona maske zreszta widac ze sam to ktos robil bo nie rowno jest. A co bylo robione wiec na pewno nie poszedl strzal na silnik i chlodnice jedyne co widac i nie zrobione jest to doslownie rog przedniego nadkola nad kierunkowskazem i na laczeniu lewej nerki z maska jakies 5 cm wiec nie musialo to byc az takie wielkie pukniecie, xenony sa te same nie zmieniane i w takim samym stopniu przymiatowiale lekko. To co mnie zaczelo draznic to zmieniarka w bagazniku oryginalna nie chce franca mi wysonac szufladki z cd no i radio DSP z kaseciakiem nie odczytuje CD pisze ze tape error gdzie kolwiek bym nie naciska i nie szukal no nie ma sily by ja wysonela. co to wnetrza to kanapa tylna i fotel obok kierowcy sa w bdb stanie. Dzis wymienilem tarcze i klocki jakies angielskie zaplacilem 100euro za wszystko i narazie spisuja sie super. A tak na marginesie czy ktos ma dostepna po polsku instrukcje obslugi telefonu oryginalnego z BMW bo brakuje mi do kompletu po Rusku czytac nie mam zamiaru heheheheh postaram sie po niedzieli wpakowac jakies foty :) Pozdrowionka :)
  4. wiec po wszystkim tarcze klocki wymienione jak reka odiol hehe
  5. Witam wszystkich klubowiczow i milosnikow naszych betinek :) a ze 3 dni temu kupilem tak samo e39 z 97r 2.0 to zaczynam sie cieszyc moze nie pelnia zycia ale zaczynam... moj problemik moze wydac sie wam blachy ale mnie strasznie w k.....a a mianowicie hamulce skrzypia tak nie milosiernie ze widowisko uliczne na bank pewne :) dokladniej piszac to podczas hamowania a dokladniej przed calkowitym zatrzymaniem auta strasznie skrzypi cos, jak by sprezyna lub Bog wie co sie rozciagalo wiem ze tarcze i klocki na 100% wymiana ale martwi mnie to skrzypienie to samo jest kiedy samochod stoi i deptam na pedal :mad2: Ogolnie samochod jest ok w czaie jazdy nie wali nic w zawieszeniu , nie ucieka na boki,luzow na kierownicy tez nie wyczowam moze poza jednym ze wspomaganie chodzi ciezej niz np w A6 ale moze to wina opon 225/65/16. I mam jeszcze jedno pytanko nie z hamulcami zwiazane ale po podniesieniu maski obok zbiorniczka do spryskiwania szyb jest drugi mniejszy ja mam xenony oryginalne wiec mysle ze to do tego ale pytanie jest jakim plynem to zalewac :shock: aaa i poprzedni wlasciciel poradzil mi abym zamiast plynu do szyb lal wode destylowana :shock: :shock: :shock: :shock: bo on kiedys wlal inny plyn i mu przewody zatkalo, sorry ale nie lapie tematu z tym plynem. Prosze o wyrozumialosc i pomoc
  6. witam wszystkich serdecznie i prosze o wyrozumialosc bo nie mam Polskiej klawiatury i pewnie ort. nie bedzie za ladna, ale przejde do tematu o Olejach ,3 dni temu kupilem moja e39 520i z 97r. wg. licznika ma 186 tys i 3 wlascicieli w ksiazce serwisowej widnieje ostatni wpis przegladu z przebiegiem 174tys robionym w serwisie BMW i tu mam pytanie bo nie jestem do konca pewny czy przebieg jest wlasciwy i przy ostatnim przegladzie jest wlany olej 5W30 , czy ten olej jest wlasciwy czy lepiej zalac go dobrym 10W40. Tydzien temu jeszcze mialem A6C5 2.4 i zalewalem go wlasnie olejem 10W40 przy czym coraz wiecej musialem go dolewac mimo nie wielkich przebiegow a boje sie ze jesli ten stan licznika w mojej Beti jest faktyczny to nie chcial bym go jakos zajechac wiec prosze o porade w tej kwesti. Pozdrawiam wszystkich :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.