Skocz do zawartości

meukov

Zarejestrowani
  • Postów

    111
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    kraina cieni

Osiągnięcia meukov

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. meukov

    pobor pradu e34 7 amper

    Obstawiam mostek diodowy na alternatorze. Miałem identycznie, leciałem po bezpiecznikach i nic. Proponuje nie kupować używanego tylko do elektryka i na pewno Tobie pomoże. Ja robiłem to rok temu też jesienią - koszt 170zł.
  2. A więc świeże informacje dla potomnych. W dniu dzisiejszym byłem na komputerze tzw. KTS Bosch'a. Pokazało jedynie błąd 10 znany już reg. prędkości FGR, który jest na stałe w autkach bez tempomatu. W związku z tym, że KTS nic nie pokazał udałem się na komputer diagnostyczny i ten........ustrzelił błąd w panelu sterowania. Krótka rozmowa z "magikiem" i problem zostanie rozwiązany w dniu jutrzejszym. :( Awaria tkwi w zegarach!!!! Byłem co najmniej zaskoczony obstawiając komputer centralny. W zegarach jest układ który odczytuje prędkość itd. Najprawdopodobniej jest "zimny lut" który czasami puszcza. W tym momencie układ nie ma odczytu, zawiesza cały licznik pokazując błąd (stąd te świecące wszystkie kontrolki) i unieruchamia silnik. Jutro prawda wyjdzie z ciemnych czeluści.
  3. Jak wspomniałem aku 100% i dobrze dobrany 90 albo 95 Ah. Na pewno nie rozrusznik ponieważ kręci aż miło od pierwszego dotyku. Może coś w elektronice? Pozdrawiam i czekam :reading2:
  4. Aku na 100% sprawny. Kręci od ręki. Jakieś inne propozycje :8)
  5. Witam szerokie grono. Z uwagi na przypadłość, która powtórzyła się po raz trzeci postanowiłem napisać jak w temacie. Po chwilowym postoju powiedzmy na parkingu bez przekręcania kluczyka w pozycję "0" próbuję odpalić, a tu dyskoteka tzn. zapalają się wszystkie możliwe kontrolki łącznie z "wtryskiem" i "świecami" mimo , że silnik jest ciepły , a co dziwniejsze w wyświetlaczu automatu zapala się tzw. zębatka , która informuje o trybie awaryjnym. I w tym momencie zonk autko nie chce zapalić. Podczas dwóch pierwszych problemów rozłączyłem akumulator na ok.5 min, wyzerowałem na sucho komputer i po podłączeniu akumulatora wszystko wróciło do normy. W dniu dzisiejszym przypadłość powróciła ale już miałem problemy nawet z wyzerowaniem komputera. Mniej więcej po 15 minutach walki odpalił. Może ktoś jest zorientowany w czym może być problem. Nadmieniam, że nie byłem jeszcze na komputerze diagnostycznym. Zanim "magicy" zaczną mi wciskać miliony możliwości chciałbym wysłuchać waszej opinii. Pozdrawiam.
  6. Oj malutko informacji. Jaki model telefonu, czy fabrycznie zamontowany, może jakaś fotka?
  7. Dajan ma rację przewód jest z plastikowym kolankiem i w serwisie kosztuje coś około 100zł. Do Jawor. Nie obstawiaj tylko jednego wężyka. Można go samemu wymienić ale najpierw upewnij się czy to akurat on. U mnie nie chciał odpalać na zimno jak i po dłuższym postoju na ciepło. Największy problem był gdy samochód stał pod górkę. Gasiłem go na 2 minuty i przy odpalaniu już musiałem kręcić z 7 razy. Jak już wcześniej wspomniałem łapał lewe powietrze. Paliwo wracało do zbiornika, a powietrze szło do góry w okolice filtra paliwa. Też może być faktycznie jak wspomniał rafald sam filtr paliwa. Spróbuj go wymienić i dobrze dokręcić. Reasumując moim skromnym zdaniem "rafald" ma problem z lewym powietrzem. Dla informacji oring do wałka przedniego 170zł, a już chcieli mi pompę wtryskową wymieniać. :mad2: A zapomniałem dodać, że pompa w zbiorniku może chodzić ale też może mieć jakieś nieszczelności.
  8. Deptanie pedału gazu zupełnie nic Tobie nie da. Sterowane jest elektronicznie. Jeżeli świece żarowe są nowe, w zbiorniku masz ponad 20 litrów paliwa i pompka w zbiorniku też OK sprawdź jeszcze rano przed odpaleniem jedną rzecz. Zobacz czy w wężyku paliwa między pompą wtryskową , a filtrem paliwa nie ma powietrza. Miałem podobne ekscesy. Jeśli będzie powietrze w tym wężyku najprawdopodobniej jest nieszczelność w układzie paliwowym. Zacznij powoli od zbiornika. Powietrze zawsze pojawi się na wysokości filtra paliwa, ponieważ jest on w najwyższym punkcie. W moim przypadku uszkodzony był oring na wałku przednim pompy wtryskowej i pęknięcie wężyka na łączu pod serwem. Pęknięcie dopiero znaleźliśmy po podłączeniu sprężarki.
  9. meukov

    Pomocy!! Tryb awaryjny...

    Dolewałeś olej po wymianie na ciepłym włączonym silniku, może za mało oleju?
  10. devro jest to wyświetlacz położenia automatycznej skrzyni biegów montowany był w modelach 525 tds, td i 520i oczywiście z automatyczną skrzynią biegów.Bolączka, ponieważ szybko siadają jak widaćź u Lucia. U mnie też padł i właśnie takiego szukam :search:
  11. Kwestia ograniczenia prędkości i policjanta jaką ustawi tolerancję. Może być 1:1. Masz ograniczenie 50km/h i będziesz jechał 55-60 to walnie zdjęcie. Z uwagi na tolerancję prędkościomierzy szanowni panowie z Policji nie dają mniej niż 10km/h. Z tą 30 to troszkę przesadziłeś.
  12. meukov

    świece żarowe w TD/TDS

    Po pierwsze dobra rada, jak weźmiesz się do wymiany świec, wymieniaj wszystkie. Po drugie świeca żarowa jest tylko do rozruchu silnika. Jesli masz wrażenie , że nie chodzi na jednym cylindrze to raczej wtrysk paliwa.
  13. W Polsce żaden fotoradar nie robi zdjęć pojazdom oddalającym się. Koniec kropka.
  14. Miedzy innymi po konsultacji z Luciem tez nie odłączałem akumulatora ale nie ruszaj w ogóle zapłonu.Zdjęcie i założenie zegarów bez zapłonu.
  15. meukov

    Raz pali raz nie chce

    Mój problem wyglądał bardzo, a to bardzo podobnie, tylko w wężyku między pompą wtryskową i filtrem paliwa miałem po nocy lub dłuższym postoju trochę powietrza. Nie jestem mechanikiem ale między innymi za poradą "robertabmw" zostały sprawdzone wszystkie węże paliwowe i oring na wałku przednim pompy wtryskowej. To był strzał w dziesiątkę. Na wysokości serwa przy obrączce był pęknięty wężyk paliwowy, a ponadto poszedł wspomniany oring. Całkowity koszt naprawy 170zł. A już chcieli pompę wtryskową wymieniać. Biorę pod uwagę, że u Ciebie powyższe objawy są przy stanie zbiornika powyżej 20 litrów. Podobne zachowania są gdy szlag trafi pompę paliwa w zbiorniku. Gdy masz ponad 20 litrów wszystko OK. Jak dochodzi do 20 i poniżej już są problemy z odpalaniem. Też to przerabiałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.