Skocz do zawartości

yasko90

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw 320d e90

Osiągnięcia yasko90

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czesc Mialem to samo.Wtryski wyjete,niby wszystko ok.Zalalem srodek Liqui Moly,wlozylem nowe podkladki pod wtryski i od 3 lat mam spokoj.Raz na jakis czas profilaktycznie oczywiscie zalewam ten srodek i latam.dalej.
  2. Dpf jest? Jesli nie ma to po chipie auto moze puscic dymka przy mocnym bucie.Moja jest po chipie bez dpf i tez strzeli jak jej depne.
  3. Tez walczylem z tym problemem dlugi czas.Wyjalem lampe wrzucilem do piekarnika na pare min w temperaturze 50.Odpowetrznik przeczyscilem,wsadzilem gabke.Niestety zaraz problem powrocil.Postawilem auto na sloncu wlaczylem dlugie i odchylilem klapke.Na razie jest w miare ok.Czasami delikatnie paruje jak jest wilgotno.Niestety te lampy tak maja:).Mam xenon przedlift.
  4. Co do klapek.Nic nie trzeba robic w programie.Tylko wywalic je fizycznie.
  5. Napisalem wszystko na priv.
  6. Miałem ten sam problem oprócz opadającego lusterka(nie mam tej opcji).Spowodowane to bylo zablokowanym modulem świateł.Ponoc jezeli przepala się żarówka wstecznego i zbyt wiele razy wrzucisz wsteczny moduł sie blokuje.Ja wymienilem na inny moduł,zakodowano mi go i jest wszystko ok.Słyszałem też,że wystarczy aktualizacja softa w module,ale tego nie praktykowałem.
  7. Witam. Jestem posiadaczem E90 320d z 2005 roku.Problemem moim jest to,ze po włożeniu turbo,które gwizdalo(wymieniona uszczelka) i odpaleniu samochodu,auto zaczęło pobierac lewe powietrze.Na początku słychać to bylo na postoju podczas dodawania gazu.Po dokręceniu opaski na katalizatorze,dzwięk lewego powietrza ucichł i nawet nie jest slyszalny podczas dodawania gazu .Niestety po wyjechaniu od mechanika i delikatnym przyspieszaniu słyszalne jest ewidentne łapanie przez auto lewego powietrza po prawej stronie silnika.Odgłos jakby pod maską siedział ogromny filtr stożkowy.Osoba,która składała auto,rzekomo wszystko podokręcała na "tip top". Auto ma pełną moc,nie kopci.Wydaje mi się,ze jest bardziej odczuwalny zapach ropy na postoju.Bardzo proszę o pomoc.Dziękuję z góry za udzielone wskazówki co to może być.
  8. Miałem ten sam problem.Kupiłem nowy(używany)licznik.Znajomy mechanik wyciągnął z niego głośniczek,wlutował do starego zegara i działa do dzis.
  9. Ostatnio bylem u mechanika,ktory powiedzial mi ze w silnikach 2.0 163 najlepiej montowac swiece oryginalne czyli bodajze beru.Mowil o przypadkach,w ktorych ludzie po montazu innej firmy swiec musieli je wymienic bo sie przepalaly.Ja wymienilem ponad rok temu na boscha i problemow brak.Czyli nie ma na to reguly.Co do spalonych 3swiec moze to sterownik?
  10. Co do swiec spotkalem sie z opinia ze beru idzie na pierwszy montaz i one sa najlepsze.Ktos kiedys mi powiedzial,ze jezeli wsadzisz inne to moga sie szybko przepalic.Ja u siebie zmienialem rok temu na boscha mam nowy sterownik niedawno wymieniony i problemow brak.Dzisiaj -5 i bez problemu odpalil.
  11. Tak w 2.0d sa 4 swiece i 4 nalezy wymienic nawet jak.jest 1 uwalona.Jesli po wymianie problem nie zniknie yo najprawdopodobniej bedzie sterownik(koszt ok 200zl) no,ze wolisz zregenerowac
  12. Swiece,sterownik świec żarowych.
  13. Rozumiem,że wymieniałeś same pokretla.Miales z tym jakiś problem?Jest to latwa wymiana?
  14. Ja jeżdżę latem na fuldach sport Control i naprawde jeździ sie fajnie zarówno jak jest mokro i sucho.Cenowo tez wypadają calkiem dobrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.