Skocz do zawartości

Burza703

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 525D XDrive 218KM
    Sedan
    Rok prod. 2012

Osiągnięcia Burza703

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Zamówiłem nowe podkładki sprężyny, górne mocowanie będę musiał zweryfikować najwyżej jak coś będzie nie tak z nim to domówię.
  2. Dzięki za informacje ja co prawda będę wymieniał z przodu te osłony ale skoro jest tak z tylu to z przodu pewnie podobnie.
  3. Witam Posiadam BMW F10 525d xdrive sedan z amortyzatorami ECD/VDC i muszę wymienić w nich osłony pyłowe. W instrukcji TIS jest procedura ustawienia górnego mocowania amortyzatora względem reszty na laser niestety tego narzędzia specjalnego nie mogę nigdzie dostać. Pytanie do was czy da się wymienić osłony bez tego narzędzia specjalnego zaznaczając ustawienie górnego mocowania przed odkręceniem żeby wiedzieć jak potem złożyć? Czy zostaje mi tylko ASO czego wolał bym uniknąć bo życzą sobie 4700 za wymianę. Z góry dziękuję za odpowiedzi Pozdrawiam
  4. Dokładnie też tak myślę, fajnie chociaż jak by dali rabat jakiś za błędną diagnozę niestety chyba mi się nie należało :(
  5. No niestety :( wychodzi na to że nie ma co wierzyć mechanikom choćby nie wiem z jakiego serwisu byli.Następnym razem sam będę szukał rozwiązania napewno wyjdzie taniej.
  6. Witam ponownie, znalazłem usterkę, za wszystko odpowiada panel klimatronica. Panowie z serwisu mówili że go podmieniali i że było to samo ale jak ja zmieniłem na jakikolwiek panel klimatronica to drgania ustały. Zrozumiałem o co chodzi dopiero wtedy kiedy wywaliło mi czynnik zaworem bezpieczeństwa, zacząłem się zastanawiać dlaczego presostat nie odłączył kompresora i nie włączył wiatraka klimatyzacji na 3 bieg tak jak powinien się zachować w razie wysokiego ciśnienia w układzie. no i poczytałem że za ten czujnik odpowiedzialny jest panel klimatronica więc go wymieniłem i okazało się że wraz z normalną pracą wentylatora klimatyzacji zniknęły drgania silnika a kiedy odłączałem wtyczke od presostatu symulując wysokie ciśnienie w układzie kompresor się wyłączał i odpalał wentylator na 3 bieg. Tak więc wszystkie usterki były winą panelu klimatronica a nie ECU. Podejrzewam że ecu dostawał zmienny sygnał od panelu ze klima jest włączana i wyłączana co chwile i obroty zaczynały co chwile się zmieniać i przez to te drgania. Nawet nie wiecie jaki kamień z serca mi spadł jak okazało się o co chodzi i że moje auto w końcu wróciło do siebie :D
  7. Koło dwu masowe było wymieniane rok temu firmy Luk tak więc to na pewno nie koło dwumasowe. wentylatory klimatyzacji nie działają ponieważ nie dostają sygnału z komputera silnika że klima jest odpalona. Co dziwne kiedy odpalam klimatyzacje wszystkie korekcje wtrysków zaczynają szaleć. Warsztat podejrzewa że coś jest nie tak z ECU tak więc mają załatwić jakiś komputer na podmianę i zobaczyć, nawet wezwali jakiegoś serwisanta z BMW i posprawdzał wszystko powiedział że to musi być komputer. Jeżeli chodzi o mechanikę to ponoć wszystko sprawdzali: kompresor, koło pasowe, koło dwumasowe, wtryski, rolki paska wieloklinowego, nawet poduszki pod silnikiem i skrzynią. jeżeli chodzi o elektronikę sprawdzali wszystkie moduły które wyszły że są sprawne dopiero anomalie zaczynają się w komputerze ECU. Dziwna sprawa teraz czekam aż znajdą jakiś komputer na podmiankę.
  8. Witam Mój problem jest następujący, oddałem auto do serwisu ponieważ po włączeniu klimatyzacji zaczynało trząść całym autem. Panowie z serwisu powiedzieli że po odpaleniu klimy wtryski już sobie nie dają rady z utrzymaniem biegu jałowego i wtryski do regeneracji. Wtryski zostały zregenerowane lecz trzęsienie silnika na włączonej klimatyzacji dalej występuje. Panowie z serwisu zaczęli się temu bardziej przyglądać i wina padła na elektrykę pojazdu. Powiedzieli że nawet jak odłączają sprzęgło kompresora i kompresor się nie załącza oraz zdejmują pasek klinowy miedzy kołem pasowym a kompresorem i nie ma obciążenia na silniku dalej występują drgania i to wina elektryki. Powiedzieli że po włączeniu klimy nagle sterownik silnika zaczyna wariować i korekcje wtrysków zaczynają skakać na łeb na szyję i silnik nie równo pracuje. Panowie z warsztatu ciągle próbują zlokalizować usterkę. Piszę ten post ponieważ zależy mi na sprawnym działaniu klimy i chciał bym widzieć co to może być jeżeli panowie z warsztatu się poddadzą. co może powodować zakłócenia między klimatyzacją a sterownikiem silnika co dawało by takie objawy. Dodam jeszcze że jest to e39 530d 184KM rok prod. 1999 przed lift oraz posiada wentylator 4-pinowy oraz sterownie tym wentylatorem zewnętrzne na przekaźnikach. Proszę o pomoc Z góry dziękuję :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.