Skocz do zawartości

radosq83

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e90 330d
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia radosq83

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Podłączę się do tematu Mam z tyłu 255/45/18 wydaje mi się że 8,5J i zastawiam się czy nie są za głęboko czy ktoś ma taką konfigurację z dystansami?? (przód 225) http://s32.postimg.org/8ml5r5ldx/DSC_0244.jpg
  2. Jestem ciekaw co radzicie czy wymianę DPF czy raczej wycięcie i ew podkręcenie mocy. Dodam że auto z manualem więc nie wiem czy się nadaje.
  3. POMOCY Od jakichś 2 mies moja bumka ma dziwne objawy. Jeżdżę głównie po mieście i zauważyłem że brak jej mocy wciskając mocniej gaz nie rozpędza się tak jak jeszcze niedawno a po przekroczeniu 3 tys obrotów wskazówka raczej wolno się posuwa dalej. Postanowiłem więc ją przegazować troszkę i problem ustąpił jak ręką odjął a wskazówka obrotomierza szybko reaguje w pełnym zakresie. Jednakże problem powraca co jakiś czas. Macie jakieś pomysły a może ktoś miał podobnie????? Auto ma przejechane 140k
  4. Zgadzam się. Ja z przodu mam 225/18, z tyłu 255/18 i tu już dystans chyba nie wejdzie a i nadkole wygląda na fajnie wypełnione.
  5. To na 100% przetarty przewód odpowietrzający zbiornik paliwa, robiłem to u siebie i ogarnąłem temat w dwie osoby, sam nie dasz rady roboty jest z tym sporo ale jak usłyszałem w ASO że za wymianę tego przewodu wołają 1700 złotych to się zmobilizowałem i zrobiłem sam, przewód w ASO to koszt prawie dwustu złotych i niestety musisz go kupić lub swój stary spróbujesz naprawić, przewód przeciera się w przejściu przez karoserię do wlewu paliwa i to jest wada konstrukcyjna tego rozwiązania a BMW nie przyznaje się do błędu, tak jak pisałem da się to ogarnąć ale jest z tym sporo roboty a jeżeli nie chcesz tego robić to nie tankuj pod korek tylko do pierwszego odbicia przy tankowaniu i nie powinno się lać. Ale ja nie tankuję pod korek tylko do pierwszego odbicia może to jest jednak przetarcie niżej niż przy karoserii. Tak czy inaczej chyba na razie będę po prostu lał mniej :/
  6. Witam Za każdym razem kiedy zatankuję do pełna pod autem mam sporą plamę macie jakiś pomysł co może być tego przyczyną?
  7. Miałem to samo. Po zakupie autka założone były 19" felgi jakieś chinole. Wyglądały super jednak koła były strasznie jajowate a jedna z felg spawana była w 6 miejscach. Nic nie dało wyważanie ani prostowanie bo alu używane w wątpliwej jakości felgach jest miekkie i po prostowaniu możemy być pewni że problem się będzie powtarzał. U mnie nawet kierownica nie stała w poziomie oraz przy 120/h trzęsła się. Po zakupie nowych felg już 18" z twardszego alu oraz nowych opon problem się rozwiązał oraz o dziwo kierownica wróciła do poziomu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.