Witam Czy ktoś może mi powiedzieć bo szukając na forum znalazłem milion wersji a żadnej konkretnej którą można przypisać do mojego przypadku. Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak: Auto odpala na zimnym i na ciepłym bez problemu. Po odpaleniu zdarza się, że minimalnie zafalują obroty ale nie zawsze. Po ustabilizowaniu się obrotów auto chodzi normalnie. Gdy skręcam kołami auto gaśnie Gdy dojeżdżam do świateł wrzucę na luz gaśnie. Nie ma mocy. Klekocze (dźwięk jakby spalania stukowego) Po nagrzaniu zdarza się, że silnik wskoczy na mniej więcej 980 obrotów na jałowym biegu. Przy zmianie biegu podczas jazdy trochę podnoszą się obroty I za każdym razem np jak włącza się dmuchawę włącza światła używa elektrycznych szyb falują obroty. Teraz tak auto mam od maja 2015 Jak ją kupiłem było wmiarę OK ale z biegiem czasu zaczęło się pogarszać. Gdy przyszło obniżenie temperatur pompa miała delikatny wyciek. I teraz najciekawsze Auto wylądowało u pierwszego mechanika. Uszczelnił pompę i powiedział że za te objawy odpowiedzialny jest nastawnik którego niestety nie miał możliwości, żeby załatwić. Wizyta u drugiego mechanika skończyła się tym, że powiedział że pompa jest sprawna tylko problemem jest "przyspieszacz zapłonu" ??? Będę wdzięczny za pomoc ponieważ nie chce jeździć kolejny raz do mechanika który mi powie że jest to coś czego nie może załatwić będę się woził. Pozdrawiam