Skocz do zawartości

Tomcio525

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomcio525

  • Urodziny 08.01.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1998
  • Lokalizacja
    Puszczykowo

Osiągnięcia Tomcio525

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. A jak to wygląda z wymianą pompy? np mam do kupienia dobrą 994 można to zrobić typu plug and play czy są jakieś problemy?
  2. Witam A orientuje sie ktos gdzie kupic ten nastawnik? Pompa ma numer koncowy 995 Wiem ze pewnie powiecie ze nie bedzie latwo Pozdrawiam
  3. Klekot to wtryski to już wiem. Ale dzisiaj miałem coś ciekawego zawiesił się na 2000 obrotów i stoi trzeba go trochę przeciągnąć na biegu i hamować żeby wróciło do normy? Ktoś coś wie czy nikt nic nie powie jak zawsze przy większych problemach?
  4. Dzisiaj postaram się nagrać filmik. Co prawda teraz zdarza się to głównie po odpaleniu jak zgaśnie ale mocy tak jak nie było tak nie ma. Czy falowanie może mieć związek z rozrządem? Czy orientujesz się jak to jest z wyminą nastawnika? Zależny jest od numeru pompy jak go dobrać i gdzie kupić? Pozdrawiam
  5. Witam Czy ktoś może mi powiedzieć bo szukając na forum znalazłem milion wersji a żadnej konkretnej którą można przypisać do mojego przypadku. Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak: Auto odpala na zimnym i na ciepłym bez problemu. Po odpaleniu zdarza się, że minimalnie zafalują obroty ale nie zawsze. Po ustabilizowaniu się obrotów auto chodzi normalnie. Gdy skręcam kołami auto gaśnie Gdy dojeżdżam do świateł wrzucę na luz gaśnie. Nie ma mocy. Klekocze (dźwięk jakby spalania stukowego) Po nagrzaniu zdarza się, że silnik wskoczy na mniej więcej 980 obrotów na jałowym biegu. Przy zmianie biegu podczas jazdy trochę podnoszą się obroty I za każdym razem np jak włącza się dmuchawę włącza światła używa elektrycznych szyb falują obroty. Teraz tak auto mam od maja 2015 Jak ją kupiłem było wmiarę OK ale z biegiem czasu zaczęło się pogarszać. Gdy przyszło obniżenie temperatur pompa miała delikatny wyciek. I teraz najciekawsze Auto wylądowało u pierwszego mechanika. Uszczelnił pompę i powiedział że za te objawy odpowiedzialny jest nastawnik którego niestety nie miał możliwości, żeby załatwić. Wizyta u drugiego mechanika skończyła się tym, że powiedział że pompa jest sprawna tylko problemem jest "przyspieszacz zapłonu" ??? Będę wdzięczny za pomoc ponieważ nie chce jeździć kolejny raz do mechanika który mi powie że jest to coś czego nie może załatwić będę się woził. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.