Skocz do zawartości

markstas

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525i 2003

Osiągnięcia markstas

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam mam problem ze swoja e60 m54b30 z 2004 zaraz po odpaleniu auta odpala mi się wentylator w samochodzie niezależnie od temperatury. temperatura w ukrytym menu jest ok, inpa tez pokazuje normalna podmieniany był już wentylator na inny, tak samo czujnik temp na wężu przy chłodnicy i bez zmian. inpa pokazuje kilka błędów: 9c68 czujnik temp wewnętrznej 9c77 dodatkowa pompa wody 9c78 podgrzewane dysze sprysk. e71d (tez chyba cos z dodatkowa pompą wody) 9c54 czujnik auc 9c69 regulator nadmuchu z tyłu czujnik auc zmieniony na używkę błąd dalej jest dodatkowa pompa wody zmieniona (stara sprawdzana na krótko i działała) błąd dalej jest spryski zmienione błąd został oczywiście możliwe ze wszystko co kupiłem było uszkodzone ale raczej mała szansa na to myślicie, że może to moduł IHKA do wymiany? czy macie jakieś inne pomysły co sprawdzić? dodam że wydaje się, że wszystko działa normalnie poza tym, że wentylator silnika chodzi cały czas.
  2. A więc tak. rozrusznik dobry bo na krótko kręci. ten kabelek nie dochodzi prąd. bo po przekreceniu kluczyka nie kreci. Sprawdzałem jak sie zachowuje z 2 kluczykiem. bez zmian. sprawdzałem bezpieczniki pod fotelem pasażera. Są ok. sprawdzałem bezpieczniki pod filtrem powietrza. są ok. wiec został juz tylko ews albo kostka stacyjki nie odblokowuje go. czyli co najlepiej zrobić ? pod kompem synchro? jakis reset? myśle ze na weekend podjade tam (po niestety auto stoi 30 km od domu) z facetem co ma komputer i sprobuje coś podziałać. Jest jakaś możliwośc poza kompem sprawdzenia czy to te EWS ?
  3. Przewód jest cały ale nawet jak by był zły to auto by kręcili a nie paliło a to wgl nie Kręci. . Bezpieczniki wszystkie całe. Sprawdzałem w bagażniku, w schowku, i 2 duże nad schowkiem. W poniedziałek sprawdzę jeszcze raz. Zobaczę też kostke stacyjki czy daje wgl impuls po przekreceniu. Pompa słychać że chodzi, ale postaram się zobaczyć czy iskra jest.
  4. Kostka i kabel sprawna w sensie że nie widać jakiś mechanicznych uszkodzeń. Pokazuje błędy : P0339 czujnik położenia wału korbowego - przerwa P1620 niski poziom płynu chłodzącego. Jednak błąd czujnika to może być pozostałość po wizycie u mechanika pół roku temu ona bo wtedy miałem z tym problem. Dziś objawy są jednak inne niz wtedy. Teraz auto wgl nie Kręci jakby nie dostwalao impulsu ze stacyki. A na krótko kręci ale nie odpala. Może immobiliser się rozkodowal w kluczyki? Nie mam już pomysłów
  5. Witam. Mam taki problem że swoją bunią że nie chce palić. Ba, nawet nie kręci. Rozrusznik na krótko kręci ale auto nie pali. Podpięte pod komputer pokazuje błąd czujnika wału korbowego. Czujnik wymieniony na drugi sprawny i dalej te same objawy. Kostka i kabel przy czujniki także wygląda na sprawny. Co to może być? Może jakieś głupi bezpiecznik lub przekaźnik tylko który to by był? Jakieś pomysły co to może być bo ja brak.
  6. Witam. 2 szybkie pytania. 1. Czy możliwe że w tym modelu nie było łożyska tego przy dwumasie w które wchodzi wałek skrzyni? Bo w mojej nie było i nie wiem czy takbma być czy ktoś już grzebać i nie wsadził. Niby wszędzie pisze ze jest. 2. Czy w łożysku oporowym, tym co naciska na docisk, fragment metalowy który dociska jest luźny. W celu zobrazowania zdjecie: http://s10.ifotos.pl/mini/IMG201605_saehran.jpg W starym wszystko sztywne i tylko kręci się a w nowym ta góra luźna jest przez co może krzywo naciskać na docisk?
  7. markstas

    E39 525i 2003r sprzęgło

    Dziękuje za informację. Niestety nie posiadam starego wałka, i nie znam nikogo kto taki ma. na allegro tez nie widać stąd pozostawiam moje pytanie o wymiary tegoż trzpienia centrującego. I pytanie co z wymianą łożyska pilotującego, a także trzpień kulisty i klamra skrzyni biegów. Czy są to elementy które powinno się wymieniać, żebym nie musiał później znowu ściągać skrzyni. Czy może te elementy nie są może takie obciążone, że nie ulegają usterkom. Trzpień i klamra z tego co widzę pasuje praktycznie z każdego elementu. Jednak jak z tym łożyskiem. Jakie tam jest? Pozdrawiam.
  8. markstas

    E39 525i 2003r sprzęgło

    Witam. Otrzymałem już kompletny zestaw sprzęgła. I będę planował sam to wymienić. Trzeba łapać doświadczenie Mam w związku z tym kilka pytań. 1. Z jaką siłą dokręcić dwumase i docisk kluczem dynamometrycznym. 2. Lepiej chyba przy okazji wymienić łożysko pilotujące skoro wszystko jest na wierzchu. Moje pytanie to czy ktoś się orientuje jakie tam łożysko jest? żebym mógł zamówić części przed rozebraniem auta. 3. Jakie wymiary powinien mieć trzpień centrujący tarcze sprzęgła? Ewentualnie czy mogę gdzieś zamówić jakiś tani zamiennik na 1 razowe użycie?
  9. markstas

    E39 525i 2003r sprzęgło

    Witam mam taki problem że swoją bunia 525i 192KM z 2003 roku. W aucie prawdopodobnie slizgało sprzęgło. Objawiało się tym że dodając mocniej gazu auto wchodziło na obroty jednak nie przyśpieszało. Jednak mimo wszystko na tym sprzęgło trzeba było zrobić jeszcze trochę kilometrów. Aż wkoncu auto stanęło. Czuć było palonym sprzęgłem, dym się unosił a auto mimo wrzuconego biegu nie ruszyło się z miejsca, biegi ciężko wchodzą na oddalonym silniku, na zgaszonym normalnie, jednak pedał sprzęgła ciężko pracuje jak na oddalonym jak i na zgaszonym silniku. Raczej wiadomo że sprzęgło do wymiany, jednak ciekawi mnie ta ciężka praca pedału. Jest możliwość żeby jeszcze wysprzeglik poszedł czy to wszystko wina sprzęgła. Chcę mieć zakupione wszystkie części oddając samochód do mechanika.
  10. Dolnośląskie. Ok jutro popatrze
  11. Może mi ktoś podpowiedzieć gdzie znajdę i który to jest bezpiecznik do którego podłączony jest ww. czujnik? Według vivid pod ten bezpiecznik podłączone są jeszcze czujniki walka, grzałka termostatu, i przyplywka powietrza. I pod jaki przekaźnik podłączony jest ten bezpiecznik.
  12. Według vivid workshop data napięcie tam powinno być. Ok 5v ja mam 1,4v. Z tego co wyczytałem ps ten sam bezpiecznik podczepione jest jeszcze kilka innych rzeczy. Między innymi czujniki walka i grzałka termostatu. Możliwe ze coś z tego zware robi i dlatego to nie działa?
  13. Tak wiem. Wszystkie oryginalne wszystkie od Siemensa. Ponawiam pytanie czy ktoś wie albo mógł by mi to sprawdzić (wiem ze w programie delphi) jest to podane, pod który pin przy kompie wychodzi sygnał z czujnika. I gdzie dokładnie jest ten komp. Znalazłem takie coś na yt może coś tak sprawdze
  14. Zamówiłem nowy, dostałem używany, tyle że to sklep stacjonarny. Przed zamówieniem kolejnego nowego wstrzymuje mnie fakt ze było już ich kilka każdy niby dobry, i raczej małe szanse ze wszystkie niby dobre są faktycznie zepsute. II zastanawia mnie czy to wiązki mi coś nie uszkodzilo
  15. 3 czujnik wału w aucie siedzi, każdy niby sprawny ale przy żadnym pewności nie mam. Objawy dalej jakby na ten czujnik wskazują. Jutro postaram się z nimi na oscyloskop podjechać. Jak to dokładnie sprawdzić? Jak sprawdzić tez wiązkę kabli czy jest ok. Miernik we wtyczkę i gdzie sprawdzać z drugiej strony?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.