Skocz do zawartości

Pawcio.30.44

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e30 Coupe 87r(trwa odbudowa :D )

Osiągnięcia Pawcio.30.44

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie, sporki za takie błachostki ale wolałem się upewnić, temat do zamknięcia.
  2. Witam mam już silnik m50b25 który czeka w garażu e30 też po blacharce czeka tylko poszukuję łap a głównie jednej (prawej) bo lewą kilka minut temu zamówiłem (od e36 bo czytałem że taka pasuje) moje pytanie czy łapa od silnika m50b20 tez pasuje zarówno jak m50b25(chodzi czy to te same łapy ale wnioskuję że tak z tego co czytałem) I tu inne zapytanie czy ma ktoś na sprzedaż? Po potrzebuję na wczoraj właściwie albo ktoś ma link do takiej? Bo nie mogę znaleźć żadnej w normalnych pieniądzach :/
  3. Hmmm właściwie to na razie nie ma co oglądać ale jakieś tam zdjątko mogę podrzucić jak mam z tego jak wyglądała jak wygląda teraz a jak będzie to na razie tylko w wyobraźni :D. A co do tłumika to chyba fajnie brzmi bynajmniej na filmiku, widać że nie żałujesz swojej buni :D Jest moc :P Tak że rozumiem że muszę zakupić takie oto tłumiki: ? http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-bmw-320i-323i-e30-sedan-150km-i5976219473.html http://allegro.pl/bmw-e30-320i-320-325i-325-tlumik-koncowy-24h-i5177509982.html Takie jeszcze pytanie odnośnie końcówki ma ktoś jakaś inną puchę na końcu? Chodzi o pomruk taki lekko głośniejszy niż seria ale nie chce zbyt głośnego, tak więc ma ktoś jakiś tłumik albo chociaż jakich firm szukać? Ja myślałem nad remusem, co wy na takie cos?
  4. Hehe no co do końcowego to się odezwę w razie czego :D, A jeśli chodzi o cięcie i spawanie to jestem na to nastawiony :D Tylko chcę aby on był zgodny co do oryginału :D ma ktoś może zdjęcie takowego od spodu? tak żeby zobaczyć mniej więcej jak to ma wyglądać :D
  5. No niestety dopiero zacząłem zabawę z e30 więc wolę zapytać tych co już to robili aby nie ponosić niepotrzebnych kosztów bo w e30 nie brakuje wydatków :D, A Co do twojego sposobu to czy nie straciła mocy na takim rozwiązaniu i czy masz może filmik jak to gra :D? Z góry dzięki :D
  6. Pawcio.30.44

    E30 Wydech do M50b25

    Witam moja e30 wąska lampka niedługo (A nawet i w sobotę planowany powrót od blacharza) Więc zacznę montować nowy silnik jakim jest m50b25 i chodzi o to że potrzebuję tłumnik do niego polecacie jakiś sposób na tani tłumnik :P? Np kupno na złomie starego i przeróbki? Tylko i w tym jest dylemat bo m50b25 nie wychodziły w e30 więc długość itd będzie inna więc może ktoś zna sposób aby zrobić takowy tłumnik, tłumnik musi spełniać funkcje oryginału ponieważ nie chcę stracić mocy ani żeby było mnie słuchać W gdańsku a wyjeżdżam z gór bo to mnie nie jara, oczywiście fajny pomruk to podstawa :D A więc ktoś coś wie i mógłby pomóc :)?
  7. Tak też podejrzewam znalazłem progi i lotkę ori Mt1 progi 400 lotka 500 opłaca się? Progi wyszczerbione w niektórych miejscach niestety, da się to ładnie naprawić i czy się opłaca wgl? Najgorzej jest na mocowaniu od spodu reszta taka nawet w miarę
  8. Ja pierdziele, a już myślałem że znalazłem złoty środek :/ No to lipa, w serwisie za taki komplet to pewnie z 10 tyś zawołają znając ich cennik jeśli wgl jeszcze mają takie :P
  9. Mam jeszcze jedno pytanie bo tak ciągle czytam o tych dokładkach i znalazłem kilka informacji o dokładkach wykonanych z ABS-u podobno bardzo dobrze znoszą styczność z czymś tzn no w miarę rozsądku ale o wiele lepiej od laminatu i niewiele gorzej od OEM, więc moje pytanie czy ktoś ma namiary na takie dokładki, bo nie mogę ich znaleźć :/
  10. Eh no dzięki panowie(i może panie bo nwm :P) Skoro tak mówicie to zaufam wam i będę się starał kupić ori ale ori Mt1 to oj ciężko będzie ciężko Ale apropo mocowań to ludzie w kosmos latają a ja tego nie zrobię ;)
  11. Hmmm no tak ale bez jakiegokolwiek pakietu to mi się nie bardzo podoba :/ i Domyślam się ze nie wychodziły lecz raczej da się przerobić mocowania no ale to odradzacie zakładać MT2 bo do wąskiej hujowo wygląda i mówicie ze droga sprawa no to Mt1 jest przynajmniej 2 razy droższe więc nwm już teraz co robić :/
  12. Tzn tak jak pisałem auto jest u blacharza i będzie robione dosłownie wszystko gdzie jest tylko mały zalążek rdzy i zakonserwowany produktami z górnej półki gdyż nie mam zamiaru robić jej co roku blacharki :D, A jeśli chodzi o pas tylny to tak dokładnie w tym miejscu co mówisz. Tzn cyrk właśnie nie chce zrobić wieś tjuningu dlatego też chciałem się was poradzić ale skoro mówicie że niema co się bawić w laminaty to może i racja ale znowu piszecie że Mt2 do wąskiej to paskudnie będzie wyglądać Hmmm czyli mam rozumieć że musze szukać Mt1 oryginałów czyli każecie mi zrobić coś co graniczy z cudem właściwie bo teraz znaleźć cały komplet nawet na oddzielnych aukcjach z Mt1 w oryginale to ciężko będzie wiem bo szukałem Mt1 i mt2 oryginalnych przez jakieś kilka miesięcy z tym że było kilka tylko Mt2 nwm może tak szybko znikają(a może i tak być) że nawet nie zdążę ich zobaczyć. Ale jeśli tak to może ma ktoś na sprzedaż dokładki oryginalne Mt1 ale jeśli ktoś ma Mt2 niech też się odezwie. Co do chromline nie ma sprawy mogę się odezwać z tym ze dopiero jak skompletuje shadowline wtedy zmienie i mogę się odezwać :)
  13. Wiem wiem że oryginał to oryginał pasowanie to akurat nie problem bo auto jest u blacharza (miałem sam robić ale brak czasu ) i od razu by dorobił wszystko ładnie pięknie bo pas tylny jest lekko podrdzewiały więc pewnie będzie coś kombinował i właśnie dokładkami chciałem to jakoś zakamuflować, wiem wiem pewnie powiecie że to gówno warte takie maskowanie ale w sumie auto nie będzie na jakiejś glebie gdzie będę zachaczał o źdźbło trawy tylko na delikatnej żeby kozy nie było :D (Felgi prawdopodobnie 16) Więc moje pytanie czy jeśli (załóżmy) nie przypierdziele gdzieś tą dokładką to nie będzie się odróżniać od oryginału? Wiecie oryginał możliwe że zagości w aucie ale zkompletowanie jego trochę zejdzie a auto będzie służyło zarówno do jazdy na codzień jak i od święta bo sprzedaję mój dupowóz którym aktualnie jeżdżę(Audi A6C6) bo mi się znudził :D i będę tym szlifował drogi przez jakieś 2-3 lata potem zostanie jako auto do kościoła :)
  14. Właśnie też chciałbym zapytać czy te na aukcji to laminaty bo sądząc po stanie w jakim są to stawiałbym na laminat bo oryginalne ciężko utrzymać w takim stanie ale z drugiej strony cena za nie jak za oryginały według mnie :P. A jeśli chodzi o wykonanie to nie będę się kłócić ale czy na żywo naprawdę taka różnica jest? Bo jak patrzę po zdj to ja bardzo różnicy nie widze i serio nosiłem się z zamiarem kupienia laminatu z powodu że budżet narazie na oryginały(cały komplet to pewnie 2 tysie to mało żeby już były ładne te elementy) to narazie mi nie pozwala bardzo :( Apropo moich chromów to wydaje mi się że są w nienagannym stanie lecz no jak wiadomo przydało by się je jakoś spolerować czymś do chromu bo swoje lata mają :D A ty masz shadowline na zamianę lub handel?
  15. Nie, miałem tylko obramowania szyb w chromie i nerki w chromie ale wszystko będę się starał zamienić na ( w e30 nie wiem jak się nazywała ta opcja) ale coś jakby shadowline, a chodzi ci o listwy po bokach no to dokładki na progi ci chodzi co nie? Ej a że laminaty odpuścić sobie ze względu na to że pękają po zetknięciu z krawężnikiem czy co? (Bo nie planuje przypierdolenia w krawężnik :P) A a jeśli chodzi o dokładki Mt1 to ma ktoś link do takowych? bo wgl nie mogę znaleźć właśnie :/ A właśnie żeby bez pakietu to też myślałem tak ale jednak zrobię w pakiecie :D I TO fakt Mt1 lepszy ale nie ma na allegro :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.