Skocz do zawartości

Puchacz606

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e39 520i

Osiągnięcia Puchacz606

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jestem umowiony z mechanikiem dopiero za tydzien.. Pytanie mam takie, czy jazda np z jednym zepsutym czujnikiem moze uszkodzic cos innego? Np inny czujnik ?
  2. z tego co się orientuje to na oryginał, ale używany .
  3. Samochod jest od wujka. Ten abs sie pali okolo 5-7 miesiecy. Gdy zaczal sie palic to byl wymieniany czujnik i dalej nie dzialalo. Wiec postanowilem go 2 raz nie wymieniac.
  4. Przed tez wywalało lewy czujnik tyl. :D
  5. Witam, bmw 520i 99r, 2.0 automat Jest taki problem, że od długiego już czasu nie działał abs i asc, świeciło itd., na zimnym nie było a na ciepłym zapalały się kontrolki. Wszystko działało czyt.(ekonomizer,prędkościomierz,dystans itd.) i z mechanikiem po pewnych przemyśleniach i sprawdzeniach doszliśmy do wniosku, że padnięty sterownik. Został wysłany do regeneracji i podczas gdy jeździłem bez sterownika nie działał predkosciomierz, ekonomizer i dystans. Dziś przyszedł sterownik podłączamy, usuwamy błędy i klapa. Wyrzuca błąd lewego czujnika tył i nie działa prędkościomierz,dystans i ekonomizer. Lecz przed regeneracją działało to, a teraz nawet to nie działa. Ktoś miał podobny przypadek ? Jestem umówiony, ze za pare dni przerzucimy czujniki tylnie, może to rozjaśni trochę sprawę. ps; gdy dzwonili do mnie z regeneracji to powiedzieli ze wykryli nieprawidłowości w sterowniku i ze jest walnięty, i ze to zrobią :roll: dzięki, pozdrawiam
  6. Z lewej strony przyczepiony do pompy abs. Sam mam z tym problem, za tydzien wysyłam do regeneracji do Redy :)
  7. Witam ponownie, dzis z rana objechałem jeszcze 2 polecane zakłady, w których zaproponowano mi: Zakład prins: http://autogazslupsk.pl/ zaproponowano mi instalacje Prins VSI 2.0, zbiornik 53l, wlew pod klapka, 2 lata gwarancji lub 100tyś następnie pojechałem do gazownika który robi tylko BRC, zaproponował mi Sequent p&d, 2 lata gwarancji bez limitu km, zbiorniok 53l, wlew w klapie, wszystko brc więc mam 3 zakłady, oraz 3 instalacje. 1 to lovato z 1 postu, 2 prins 3 brc, Prins i brc w tej samej cenie, lovato tańsza o około 600zł. I teraz dylemat co by tu wybrać :), proszę o pomoc again ! :D
  8. Witam, od niedawna jestem posiadaczem pięknej e39 którą kupiłem w rodzinie, chcę założyć instalacje gazową, dziś byłem w 3 warsztatach i tylko 1 wydaje się porządny, porozmawiałem z szefem, wysoka kultura, widać tez dużą znajomość tematu. Moje bmw to e39, 520i, 1999r, 185tyś przebiegu, automat, 150 koni :) Facet zaproponował mi instalację LOVATO i powiedział ze to będzie dobry wybór, mowi ze 90% osób zakłada u niego właśnie tą instalacje. Poprosiłem aby powiedział jakie części chce mi wstawić itd, a moje pytanie do was jest czy warto, czy dobre części :P Widać ze napięte terminy mają, bo najbliższy dopiero za 2 tyg, z tego co widziałem to z 3 mechaników oraz kilka samochodów na parkingu, warsztat nie zbyt duzy. Cena; 3800zł w którą wchodzi, 3 letnia gwarancja na wszystko bez limitu km, wlew w klapce, oraz butla 53l w kole zapasowym, chyba ze dopłace 100zł to (67l) o ile dobrze pamiętam. Mi wystarczy butla 53l. Powiedział ze spalanie wzrosnie o około 10 max 15 % Cała instalacja i wszystkie podzespoły firmy LOVATO, wzsystko co mi napisał to: -wtryski KP lovato -reduktor do 225kw HP lovato -cała elektronika easy fast lovato Co o tym myślicie? prosze o odpowiedz, dzieki ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.