Skocz do zawartości

artur04c

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320d

Osiągnięcia artur04c

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Własnie strach używkę, niby jest gwarancja i przez te 2 tygodnie zdążę go włożyć do auta i pojechać na test sprężania itp. Co do remont to koło Elbląga podobno dobrze robią ;) szlif wału, cylindrów, wymiana tłoków, pierścieni itd. i podobno koszt coś koło 5-6 Tyś. Silnik używany to nie wiem czy wstawiać wtedy ten sam 136km czy już silnik po lifcie co ma 150 km, choć nie wiem czy z tym 150 konnym nie będzie dużo zabawy bo nie wiem jak tam z komputerem jest ;)
  2. Problemem okazał się silnik :/ dwa tłoki prawie już nie żyją. Ile może kosztować kapitalny remont? Głowica była planowana rok temu (tylko wyrównana, bo miałem lekkie problemy ze świecami...) Wymieniać silnik na używkę? Czy ten remontować?
  3. Dziękuję, bardzo przydatne informacje, co do turbiny to mam gdzieś przedmuch bo przy 2 tyś obr. idzie dziwny gwizd w okolicach turbiny, prawdopodobnie jakiś przewód, albo wąż do wymiany, co do reszty sprawdzę je w najbliższym czasie. teraz chce sie zająć turbiną i wtryskiem bo pali mi 9 l/100 przy normalnej jeździe.
  4. Witam, Dzisiaj byłem na komputerze i wykazało takie błędy: 5 czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza 65 regulacja powietrza doładowania 12 napięcie po włączeniu zapłonu (15) 72 magistrala com komunikacja między układami ASR - EGS 36 czujnik ciśnienia powietrza Jak mam rozwiązać te problemy i co jest ich przyczyną ? Pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.