Siemanko od dłuższego czasu odczuwam cholerny brak mocy do mniej więcej 2000tysi obrotów (turbo nastawnik przepływka wszystko jest ok ) problem wdg mnie tkwi w zaworze EGR. Zauważyłem że po ograniczeniu go w bimmertools do wartości 0.7 w tym zakresie obrotów moc się zauważalnie podniosła ale i tak jest nędza. Za to jak jest but w podłodze to idzie jak szalona . Czytałem troche o zasadach jego działania i dziwi mnie jedno , w każdej teorii jego działania napisane jest że EGR na wolnych obrotach , na zimnym i przy małym obciążeniu silnika jest zamknięty. A u mnie wysterowanie pokazuje około 13-20% no w sensie ze nawet na wolnych jest otwarty. Za to podczas mocnego przyśpieszenia już się domyka. (i wtedy działa git) Jak jest u was ? Czy na wolnych obrotach zamyka się czy jest uchylony ? edit Może nie tyle co do 2000tysi obrotów , raczej gdy jeżdze muskając pedał gazu lub nie wciskając go mocno bo jak wcisne mocno to jezdzi OK