Skocz do zawartości

Boniek89

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d 2005
  • Lokalizacja
    Tychy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Boniek89

  1. Z tym, że właśnie u mnie parownik nie zamarza, bo wystarczy wyłączyć klimę/ włączyć po 2 sekundach i pięknie chłodzi. Z zamarzającym parownikiem też już miałem przeboje ale miałem wtedy za dużo czynnika. Tutaj wygląda jakby przytykało czujnik ciśnienia i mimo spadku ciśnienia nie wysyła sygnału do sprężarki Teraz już przed zima nie będę się w to bawił, na wiosnę pojadę na serwis klimy to wymienię czujnik na nowy i zobacze czy to w nim leżał problem
  2. Cześć, mam problem z klimatyzacją. Po uruchomieniu ładnie chłodzi ale po kilku/kilkunastu minutach przestaje chłodzić. Jeśli nacisnę przycisk klimy ( wyłączę, 2 sekundy, włączę) znowu zaczyna chłodzić - słychać jak sprężarka pracuje. I znowu po kilkunastu minutach to samo. Na INPIE na początku wszystko ładnie wygląda: Print cooling agent w zakresie 10-14 bar temperatury parownika -2 do 5 W momencie kiedy przestaje chłodzić to temp parownika rośnie nawet do 23 stopni, ciśnienie delikatnie spada albo stoi w miejscu. Co ciekawe w momencie jazdy gdy przestaje chłodzić to mocne "przegazowanie" ciśnienie rośnie i klima zaczyna chłodzić Układ jest szczelny, parownik i zawór rozprężny wymieniany ostatnio. Ilość czynnika prawidłowa Moje podejrzenia to kończąca się sprężarka, zawór na sprężarce albo zawór wysokiego ciśnienia. Macie może jakieś pomysły? Ktoś miał coś podobnego? Wymienialiście czujnik wysokiego ciśnienia (domyślam się, ze trzeba najpierw ściągnąć czynnik) ? Sprężarka DENSO 6935613 E90 320d , 2005 rok, M47
  3. Opiszę jeszcze problem tutaj, zeby nie zakładac nowego tematu Klima niestety nie działa jak powinna. Oblodzone mam rurki i zawór rozprężny ( zakładam, że i parownik zamarza). Po podpięciu Inpy mimo, że rurki oblodzone to temperatura parownika nie pokazuje niskich wartości czasem 7, 11 , 15 stopni. Czujnik temperatury parownika sprawny, z resztą próbowałem na dwóch różnych. Co może być powodem ? Parownik i zawór rozprężny wymieniony rok temu. Jakie powinno byc prawidłowe ciśnienie w układzie ?
  4. Cześć czy przy wymianie czujnika ciśnienia klimatyzacji trzeba najpierw opróżnić układ z czynnika ? Czy da się ten czujnik wyciągnąć bez rozszczelnienia układu ? Mam podejrzenia ze wadliwie działa. W ostatnim czasie zamarzały mi rury od niskiego ciśnienia , dzisiaj chciałem sprawdzić czy w czujniku ciśnienia nie nie posniedzialy styki bo prawdopodobnie nie wyłączało mi sprężarki i parownik zamarzał. Teraz przewody przestały zamarzać ale mam podejrzenia ze czujnik nadal nie działa prawidłowo i chciałbym go wymienić. E90 320d 2005 M47
  5. Cześć, odkopuję temat, bo dzisiaj w E90 przedlift przełożyłem fotele ze zwykłych manuali bez grzania na sportsize manuale bez grzania z pompowanymi boczkami. Proszę o pomoc w podłączeniu pompowania: W tej chwili kostka z fotela wygląda tak: https://zapodaj.net/9aef3efd57bc6.jpg.html https://zapodaj.net/0ae39315c9df1.jpg.html https://zapodaj.net/603e5febf1ef1.jpg.html https://zapodaj.net/b443cd0633811.jpg.html Natomiast kostka z podłogi tak: https://zapodaj.net/14297aadca138.jpg.html https://zapodaj.net/b58cf7244556a.jpg.html https://zapodaj.net/44cb20dcdf01d.jpg.html https://zapodaj.net/e12d096d11e12.jpg.html https://zapodaj.net/6e7db7639f591.jpg.html Pierwsza sprawa: Rozumiem, że muszę poprowadzić plus z zapalniczki , tylko do którego pinu? Druga sprawa: Macie może pomysł po co ktoś złączył 2 piny z opornikiem w kostce z podłogi? Od czego są te dwa kabelki? Z góry dzięki za pomoc
  6. Odkopuję temat, bo i mnie to niestety spotkało. Mam identyczny problem jak kolega wyżej. Możecie mi polecić jakiś solidny warsztat na Śląsku(Tychy/Katowice) , który by ogarnął temat?
  7. Sam sobie odpowiadam ale mam kolejne informacje, może akurat ktoś się z czymś podobnym spotkał. Od momentu, gdy światła wstecznego przestają działac mam też zbyt małe napięcie na klapie bagażnika na światłach dziennych - około 8,9V. Podświetlenie tablicy na przykład 12V, tylko z tą wiązką ze światłami coś nie gra. Sprawdzałem przy peszlu, też napięcie 8~9 V na tych światłach, więc kable w tym miejscu OK. Co moze być więc powodem? Zepsuty moduł?
  8. Update: W Inpie mam błąd FRM: 9CB3 i 9CB4. Nie powinno to mieć teoretycznie związku z czujnikiem światła wstecznego na skrzyni bo wystarczy 15 minut na samym zapłonie, bez uruchamiania silnika i już nie włączają się swiatła cofania ani czujniki. Zarówki wymieniłem. Już mi się skończyły pomysły...
  9. Witam, mam problem jak w temacie. Na zimnym silniku zarówno światła wstecznego jak i czujniki cofania działają prawidłowo. Po rozgrzaniu - jakies 15 minut jazdy - nie działa ani światło ani czujniki. Początkowo myślałem, że może wiązka kabli w peszlu jest gdzieś złamana, ale wszystko wyglądało OK, a po pewnym czasie stwierdziłem że usterka występuje tylko na ciepłym silniku. Jedyne co mi przychodzi na myśl to czujnik światła wstecznego na skrzyni. Co myślicie?
  10. Może nie na 100% , ale tak powiedzmy na 99%. Na inpie odczyt błędu - czujnik ciśnienia w pompie ABS. Kontrolki DSC i ręcznego świecą. Podczas jazdy miałem kilka razy tak, że zaświeciły mi sie te kontrolki i pojawiały się informacje że systemy nie działają, jednak po kilku sekundach wszystko wracało do normy. Ale pewnego razu już nie wróciło ;) To daje mi nadzieję, że regeneracja pompy jest możliwa - jednak potrzebuje do tego kogoś kto się zna
  11. Hej, mam do wymiany (albo do regeneracji ) pompę ABS w mojej e90 320d z 2005. Możecie mi polecić jakiś dobry warsztat na śląsku, który by sie tym zajął?
  12. Odkopuję trochę temat. Będę wymieniał jutro pompę ABS, bo padł jeden z jej czujników. Powiedzcie mi, czy jak wymienię samą pompę, a sterownik zostanie ten sam ( odkręcę go i podłaczę do "nowej" pompy) to kodowanie i kalibracja i tak jest konieczna? Czy jako początkujący powinienem dać radę czy lepiej się w to nie bawić? Ewentualnie proszę o kontakt kogoś ze Śląska ( okolice Tychów) -znającego temat
  13. Porty się zgadzają, inpe wgrywałem jeszcze raz i na 99% jest Ok. W takim razie to musi być kabelek , miałem wrażenie jakby nie do końca piny wchodziły do gniazda. Rozebrałem obudowę wtyczki i wpiąłem samymi pinami - zero rekacji. Macie jakiegoś zaufanego sprzedawcę od tych kabelków? Może ktoś z Was ma na sprzedaż działający kabel? Ewentualnie jest ktoś z Tychów i okolic, do kogo mógłbym podjechać zdiagnozować błędy?
  14. Probowałem chyba wszystkiego, dlatego podejrzewam że problem leży w samym kablu. Miałem też mały problem z instlacją INPY itd mimo że robiłem wg instrukcji - ale to chociaż wykrywałoby mi łaczność . Spróbuję jeszcze raz dzisiaj. JEśli chodzi o konfigurację to z tego co pamiętam tylko sterowniki, tak? Nie pamiętam czy coś tam jeszcze konfigurowałem.
  15. Jaki kabel polecacie do e90 2005 ? Czy jest ktoś ze Śląska ( Tychy/Katowice/Pszczyna) kto pomógłby mi z instalacją? Kupiłem w zeszłym roku kabel z allegro za 50 zł - instalowałem wszystko zgodnie z instrukcjami na forum ale zero łączności z samochodem. Po kilkunastu próbach zwątpiłem. Proszę o info tutaj albo na priv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.