Skocz do zawartości

lukis

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e90 163hp 2005

Osiągnięcia lukis

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mechanik wiedzial ile kilometrow przejechalem. Twierdzi, ze wyczyscil wszystko po zmianie turba.
  2. Turbo zmienil, poniewaz sam mu je przywiozlem, ale wydaje mi sie, ze olej, ktory spowodowal samo zaplon byl z nie wyczyszczonego intercoolera....
  3. Witam. Jadac autostrada na tempomacie, ok 130km z pod maski uslyszalem "gwizdzacy dzwiek" i po chwili auto zaczelo zwalniac, popatrzylem w lusterka i za mna bylo kupe dymu, wiedzialem, ze padlo turbo. Zjechalem na parking i wlaczyla sie zolta kontrolka oleju. Poszedlem na najblizsza stacje oddalona jakies 300m, kupilem olej i poczekalem, az auto ostyglo. Po dolaniu oleju tj. Ok 3litrow, kontynuwalem jazde na niskivh obrotach, aby nie zalaczalo turbo i nie dymilo, jakies 300km. Na drugi dzien pojechalem autame do mechanika zmienic turbo. Po zmianie mechanik zostawil auto odpalone na 15min i zadzwonil abysmy pojechali na jazde probna. Jechalismy spokojnie przez 5min(on prowadzil). Przy probie wyprzedzania aut stojacych na poboczu dodal gazu i wprowadzil auto na wysokie obroty....auto w tym samym momencie weszlo na maksymalne obroty, nie mozna bylo go zgasic, pelno dymu i smrodu. Zgaslo same po parunastu sekundach. Auto odcholowalismy na garaz. Mechanik sprawdzil turbo i bylo cale, powiedzial, ze musi wyczyscic wszystko i jutro odpalimy je znow. Auto nie odpalilo. Na komputerze pokazalo niskie cisnienie paliwa, okazalo sie, ze to wtryski. Dwa wtryski byly spalone u podstawy z wielkimi dziurami, 3 byl tez nie najlepszy. Po wymienie wtryskow, auto odpalilo na 3 cylindry, 1 cyliner nie palil. Mechanik kazal kupic kolejny wtrysk, ale nic to nie dalo. Po sprawdzeniu cisnienia w cylidrze okazalo sie ze jest one zerowe, na drugim tylko 16bar swieca z zerowegi cisnienia, byla spalona i brakowalo min 1/3 podstawy... Pytanie jest takie, czy po wymianie turba mechanik nie oczyscil ukladu z oleju i przy wkreceniu auta na obroty zapalil sie olej? Czy moze to byc cos innego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.