Skocz do zawartości

Sillu

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 2000

Osiągnięcia Sillu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. ten temat dokładnie opisuje mój problem i mam nadzieje, że jest to rozwiązanie http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=5874 dziwne jest to dla mnie, że trzeci mechanik nie dał sobie z tym rady, a czwarty nie może się podłączyć pod komputer i czekają na inny, który będzie jutro.
  2. Wracam do tematu bo problem dalej nierozwiązany ;) Turbo sprawdzone, wszystkie węże całe, przepływka wymieniona, elektrozawór wymieniony, a auto dalej muli i dalej uruchamia się tryb awaryjny przy 140 km/h ktoś coś ? Bo już pomysłu nie mam. 0 błędów na kompie...
  3. Dzięki za zainteresowanie. Jutro pojadę do mojego mechanika i niech zobaczy co mu dolega bo ja z gotowymi wynikami i tak nic nie zdziałam, a kabelek oczywiście zamówię bo mam również problem z czujnikami cofania po prostu nie działają i widzę, że jest tu jakaś funkcja do aktywowania tego "Aktywować ukryte funkcje (aktywacja kierunkowskazów przy zamykaniu, aktywacja świateł do jazdy dziennej, aktywacja tempomatu, aktywowanie asystenta parkowania)" również nie działa mi przycisk BC ale czytałem, że to bardzo częsta przypadłość kabelki się przecierają. Podejrzewam elektrozawór za brak przyśpieszenia powyżej 140km/h-3 tyś obrotów tylko na 5-tce na innym biegu obroty wchodzą normalnie nie próbowałem jechać 140km/h na 4 biegu, a mulenie do 2 tyś obrotów źle ustawione kąty wtrysków poprawcie mnie jak mam błędną diagnozę.
  4. Powiedzmy, że chciałbym sprawdzić kąty wtrysków będzie coś graficznie pokazane np. na zielono-tak ma być czy cos w tym stylu ?
  5. No właśnie sprawdziłem i pod kierownicą nic nie ma tylko wielkie okrągłe wejście pod maska znalazłem auto jest z marca 2000r
  6. Czy to urządzenie za 60 zł jest w stanie tyle pokazać ;) ? Tylko problem w tym, że ja się kompletnie na tym nie znam. Moja betka ma wejście do komputera to okrągłe pod maską i pytanie czy będą jakieś przeszkody w podłączeniu tego ? Czy kable ładnie wejdą w szczeliny.
  7. Zrobią mi to w cenie czy lepiej poszukać inny warsztat i znowu wyłożyć grubą gotówkę ?
  8. Nie jestem mechanikiem i przekazuje tylko to co mi powiedziano. Ale normalne jest to, że zbiera się dopiero od 2 tys obrotów ? NIe mam porównania ale nie czuje tych 136 koni. Czyli przyczyną odcięcia turbo przy 3 tyś obrotów winny jest elektrozawór ?
  9. Witam, mam pewien problem po strzeleniu turbiny oddałem auto do mechanika, wymienił co trzeba tzn. turbo zregenerowane, filtry, olej okazało się, że auto nie ma mocy. Po dokładnej analizie wyszło, że zapiekł się tłok i znowu kasa do reki mechanika nowy tłok, wtrysk, regeneracja głowicy, uszczelka, świeca ustawienie kąta wtrysków. Dostałem auto i zalecono jeździć do 3tyś obrotów przez 3 tyś km. Tak też robiłem po przejechaniu tego dystansu chciałem wypróbować bete i ku mojemu ździwieniu auto dojeżdża do 140km/h i tak jakby wyłączał turbo ogólnie auto zaczyna się zbierać od 2tyś obrotów czy to normalne ? Proszę o szybką odpowiedź z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.