Odma sprawdzona oraz wyczyszczona, filtr odmy wymieniony (bardzo mocno był zabrudzony) i to też nie przyniosło żadnego rezultatu. Zaślepiłem EGR jak kazał @gibek2 i dalej kompletnie żadnej zmiany przy przyśpieszaniu. Po wszystkich zabiegach, które kazaliście i udało mi się zrobić jest poprawa, ale nadal jeszcze nie jest tak jak powinno być. Dodatkowo mogę dodać, że na 2 i 3 biegu na ułamek sekundy dosłownie jest takie minimalne szarpnięcie podczas przyśpieszania, jakby na ułamek sekundy zabrakło mocy, ale dzieje się to bardzo krótko i szybko. Jak dzisiaj sprawdzałem to na dwójce jest to przy 2500 obrotów a przy 3 na 2200, ale nie wiem, czy zawsze jest to w tym samym przedziale obrotów. Do 3 biegu jest moc i jest ok, od czwórki jest nadal ten problem, że ekonomizer się nie zamyka, ale już się nie cofa (może czasami minimalnie) tylko na chwile przystaje i idzie dalej w górę. Podsumowując: - podmieniony i zaadaptowany przepływomierz, pomiar wykazuje Luftmasse podczas przyśpieszania maksymalnie na poziomie ok 81 kg/h (podczas przyśpieszania wartości utrzymują się, nie skaczą) - wymieniony filtr powietrza - przeczyszczony zawór EGR - zaślepiony elektrozawór EGR (tylko zaślepiałem tymczasowo, nie czyściłem) - przeczyszczony elektrozawór od turbo [***] - wymienione wężyki od podciśnienia [***] - sprawdzony zbiornik podciśnienia (szczelny) - sprawdzona odma oraz wyczyszczona, wymiana filtra i uszczelek odmy [***] - zabiegi po których nastąpiła poprawa Jakieś dalsze zalecenia?