Witam, jestem nowym klubowiczem, zarejestrowałem się bo mam problem z BMW 316ti compact 1,8ti 115km rok 2002. Problem polega na tym że nie pali na 4 i czasami 3 cylinder jak pokazuje komputer, jednak jak pochodzi z minute może nawet krócej, zaczyna palić na wszystkie cylindry. Dodatkowo dodam że zostało zamienione i sprawdzone bądź też wymienione: cewki, świece, pompa paliwa, sprawdzone ciśnienie na listwie (około 3,5bar), wtryskiwacze, odma,przepływomierz, uszczelka pod głowicą (bo była strzelona), ustawiony rozrząd(kilka razy).. Jedynie pomaga wyciągnięcie wtyczki od elektrycznego silniczka vanosa, po odpowiednim wyciągnięciu i ustawieniu się vanosa silnik chodzi równo i pali na wszystkie cylindry... Dodam jeszcze że ciśnienie w kolektorze dolotowym wynosi jakieś 600bar czy to nie jest za dużo? Dlatego może ktoś z was mógłby mi pomóc, czy też spotkał się z takim przypadkiem? :D Nie mam już sił i pomysłów co może być nie tak... :cry: