Skocz do zawartości

blady211

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 316Ti Compact 115KM

Osiągnięcia blady211

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tylko że obie zębatki są dobre, czujnik położenia wałka mimośrodkowego zamieniłem i bez zmian, a silniczek elektryczny chodził bo też sprawdzałem :D
  2. No dobrze, ale co może być uszkodzone przy vanosie?
  3. Witam, jestem nowym klubowiczem, zarejestrowałem się bo mam problem z BMW 316ti compact 1,8ti 115km rok 2002. Problem polega na tym że nie pali na 4 i czasami 3 cylinder jak pokazuje komputer, jednak jak pochodzi z minute może nawet krócej, zaczyna palić na wszystkie cylindry. Dodatkowo dodam że zostało zamienione i sprawdzone bądź też wymienione: cewki, świece, pompa paliwa, sprawdzone ciśnienie na listwie (około 3,5bar), wtryskiwacze, odma,przepływomierz, uszczelka pod głowicą (bo była strzelona), ustawiony rozrząd(kilka razy).. Jedynie pomaga wyciągnięcie wtyczki od elektrycznego silniczka vanosa, po odpowiednim wyciągnięciu i ustawieniu się vanosa silnik chodzi równo i pali na wszystkie cylindry... Dodam jeszcze że ciśnienie w kolektorze dolotowym wynosi jakieś 600bar czy to nie jest za dużo? Dlatego może ktoś z was mógłby mi pomóc, czy też spotkał się z takim przypadkiem? :D Nie mam już sił i pomysłów co może być nie tak... :cry:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.