Skocz do zawartości

p_s88

Zarejestrowani
  • Postów

    411
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana p_s88 w dniu 4 Kwietnia 2024

Użytkownicy przyznają p_s88 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i LPG --> e84 xd2.0 177km

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia p_s88

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

8

Reputacja

  1. Dodatek wlałem od razu z wymianą czujnika:) Dziś przejechałem próbnie 20km i przez ten czas wzrosło z 19,4g na 19,7g. Może faktycznie już jest tak zapchany i wyliczył aktualny stan na nowym czujniku? Tak czy inaczej czekam w kolejce na pranie filtra. Po 170tys na pewno nie zaszkodzi i zobaczymy co dalej
  2. p_s88

    Sprężarka klimatyzacji

    Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale tam nie ma sprzęgła, które załącza sprężarkę a koło kręci się cały czas? Skoro stoi to pasek Ci się ślizga po nim? Pytanie czy działa Ci klimatyzacja? Jeżeli stoi dęba to mogła się zatrzeć. Miałem kiedyś podobną sytuację w E60. Niestety oprócz sprężarki trzeba czyścić cały układ ewentualnych opiłków.
  3. Też o tym myślałem, ale oleju nie ubywa. Nie czuć, ani nie słuchać, żeby było coś nie tak z turbiną. Trzymam ciśnienie doładowania. Chyba nie ma co wróżyć z fusów i oddać auto na diagnozę. Po prostu nie chciałbym trafić na wymieniaczy, którzy będą strzelać moim kosztem, a nic to nie zmieni
  4. Cześć wszystkim. Mam problem z DPF w e84 n47 177km. Filtr wypalał się co 500-800km. Ostatnio poczułem, że auto dziwnie pracuje. Odpaliłem aplikację i widzę ciśnienie wsteczne na minusie, a DPF zaczął się wypalać co 20-30km i nigdy nie doszedł do końca. Przejechałem tak 150km. Wróciłem do domu, dolalem dodatek LM wspomagający wypalanie DPF. wymieniłem czujnik. Zrobiłem jego adaptację i ciśnienie na wolnych obrotach wyskakiwało w granicach 20. Wyjechałem, procedura wypalania zaczęła się samoczynnie po uzyskaniu temperatury. Przejechałem około 30km z prędkość 150km/h. Temperatura spalin wynosiła około 600'C. Wypalenie dobiegło do końca i sądzą została na poziomie 4g. Następnie zwolniłem, jechałem ze średnimi obrotami 2tys. Sadzy zaczęło przybywać w oczach i po około 20km było jej już 19,3g. Zjechałem do domu, przeprowadziłem test ciśnienia i wyszło: Przy 780obr - 17 2tys - 34 3tys - 57 4tys - 88 Wtryskiwacze pokazują korekty 1 - 0,01 2- 0,34 3- 0,49 4 -0,22 Zastanawiam się gdzie może być problem i co powoduje lawinowy wzrost sadzy. Gdy robiłem kick down sądzą nie przybywała. Ilość popiołu w granicach 28g. Jestem umówiony na profilaktyczne pranie filtra, ale nie wiem czy jest sens. Jedyna zmianą było tankowanie na innej stacji niż zwykłe, ale był to orlem. Nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić?
  5. Nie chce mi się iść do auta, ale przykładowe zdjęcie z Google. Powinny być dwie kulki, które wskazują min i max, w chwili gdy wystają poza krawędź zbiorniczka
  6. Nikt Cię nie atakuje i nie robię tego złośliwie. Po prostu jestem zdania, że skoro czegoś nie wiem to zlecam to komuś, kto się zna:) Po zdjęciach nikt Ci nie powie co było zalane. Chcesz mieć pewność, że będzie poprawnie to zrzuć wszystko i zalej nowym. Jest masa mieszkalnych płynów i na pewno lepsze będzie zalanie takiego niż jeżdżenie z niedoborem. Co do elementu to powinna być tam kulka na końcu która wskazuje poziom. Tylko zwracam uwagę, może to tylko kąt z jakim zostało zrobione zdjęcie:)
  7. Naprawdę skoro pytasz się o tak podstawowe rzeczy jak płyn chłodniczy albo płyn do wspomagania, to lepiej oddaj auto do mechanika. Ewentualnie poczytaj na ten temat. Ten płyn na pewnie 15 lat i utracił swój kolor. Jego też się powinno wymieniać w całości co jakiś czas. P.S. Na zdjęciu wygląda jakbyś miał ułamany wskaźnik poziomu. Oby nie pływał gdzieś w układzie;)
  8. Bez kodów błędów to wróżenie z fusów. Gdyby nie rosnące obroty sprawdzonym sterowanie egr
  9. Jest sporo firm które dorabia klucze. Wystarczy wpisać w google "dorabianie kluczy bmw I najbliższą większą miejscowość". Ceny przeważnie około 600zl za normalny i 800zl z keyless. ASO pewnie 2-3x tyle. Musisz mieć klucz i auto do dorobienia kopii
  10. Kolejny raz się potwierdza, że największą wadą samochodów jest poprzedni właściciel;)
  11. Również nie działa składanie? Może ktoś wymieniał całe lusterko na podstawowe?
  12. Drugie pytanie czy masz wszystkie opony takie same? Ten sam rozmiar i stopień zużycia? Przy x-drive jest to dosyć istotne ponieważ system działa na prędkości obrotowej kola. Jeżeli jedno, bądź baranina osi są zużyte, bądź mają nawet inne ciśnienie niż zalecane to tak się może dziać. Co gorsze dostają sprzęgła w skrzynce vtg, a tutaj regeneracja to około 3500zl więc warto o to zadbać
  13. Może po prostu zapiekły się zaciski ?Miałem kiedyś podobnie. Regenerowałem je ale problem wracał. Wymieniłem na zaciski TRW i od tamtej pory spokój. Koszt stosunkowo niewielki. Komplet na dwa kółka około 600zl
  14. W czasach produkcji e84 nikt nie słyszał o aplikacjach na telefon;) Jeżeli nie masz na stronie bmw po wpisaniu Vin to sam tego nie zrobisz. Możesz komuś oddać, ale koszta są nieproporcjonalnie do korzyści z tego płynących
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.