Skocz do zawartości

maniek12

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 3.0d automat

Osiągnięcia maniek12

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. maniek12

    Wypalanie filtra w e60

    Nie mam pojęcia a można to sprawdzić?
  2. maniek12

    Wypalanie filtra w e60

    Witajcie, mam takie objawy ze co jakies 100 -200 km samochód chodzi jakby metalicznie i bardziej basowo, ponadto wtedy czuc jakby spaliny w środku jak np zwalniam. Na postoju jak dam gazu idzie kupa białego dymu i zaraz znika, po przejechaniu kilku kilometrów auto chodzi normalnie. Podobno nie mam dpfa wycieli go. Auto użytkuje raczej na krótkich dystansach. 530d
  3. Witam po ostatnich opadach zauważyłem wilgotną wykładzinę po stronie kierowcy w okolicach pedału gazu zarówno na podłodze jak i ścianie, wilgoć dochodzi do tej wstawki gumowej w wykładzinę na szerokości do podstopka. Bardzo delikatnie jest też wilgotna wykładzina za kierowca. Nie jeździłem na tyle samochodem by nanieść tej wody na butach, więcej raczej stal. Jak tylko kupiłem były czyszczone odpływy te pod filtrami kabinowymi co są w blotniku. Może znacie przyczynę, albo gdzie jeszcze zajrzeć. Dodam że mam szyberdach, ale na suficie ok.
  4. Witam, Panowie czy jak czuć spaliny tylko na postoju i nie zawsze to pęknięty kolektor? Czy odma? Samochód obejrzałem od góry i dołu i nie mogę zlokalizować skąd idą spaliny bo prawie ich nie widać, dopiero jak się przygazuje to trochę od góry widać. Pojazd to e60 3.0d 2004r.. Może jakaś wskazówka gdzie pękają te kolektory że by zlokalizować skąd te spaliny czuć.
  5. maniek12

    e60 3.0d wtryski

    Czyli to normalne z ostatniego zdjęcia te rozbieżności podczas jazdy.?
  6. maniek12

    e60 3.0d wtryski

    Witam forumowiczów, mam pytanie odnośnie wtrysków w tym silniku, na kompie wyszło że przelewał 6, ponadto leciało trochę białego dymu z rury, i delikatnie szarpał jak dawało się gazu na niskich obrotach. Po wymianie 6 przestał dymu już nie ma lepiej się wkręca, ale po podłączeniu pod kompa wyszły cuda z 1 i 2, zobaczcie: na zimnym: http://hosting-zdjec.pl/images/224412mms_img704548510_tn.jpg lekko nagrzany: http://hosting-zdjec.pl/images/670722mms_img704548510_2_tn.jpg na luzie 2,5 rpm http://hosting-zdjec.pl/images/159668mms_img704548510_3_tn.jpg przy 70 km/h http://hosting-zdjec.pl/images/190533mms_img704548510_4_tn.jpg dobrze rozgrzany przy 90 km/h http://hosting-zdjec.pl/images/787007mms_img932068494_tn.jpg Czy możecie pomóc, jak pracują wtryski np, gdy 1 przelewa to który nie dolewa? Jak powinno się czytać prawidłową pracę wtrysków- na biegu jałowym czy w trakcie jazdy, czy w obu przypadkach powinny być podobne wartości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.