Skocz do zawartości

thom89

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320i 1998r.

Osiągnięcia thom89

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. pozostal mi blad 118 dotyczacy czujnika polozenia przepustnicy. co z tym zrobic?
  2. ten przy przeplywomierzu... uwaznie patrz na tej. harmonijce. a czesc zamawialem w fota s.a. koszt 70 zl.
  3. żadne z twoich objawów nie wystąpily. czyścileś także przepustnice? sprawdź też czy masz szczelny dolot? u mnie prawdopodobną przyczyn jest pękniety waż( pierwszy za przepływka). Ale to sie okaze dzisiaj badź jutro bo zamówilem nowy orginalny. na chwile obecna uszczelnilem to pekniecie silikonem i jak narazie blad pojawil sie raz a przejechalem z 300 km
  4. podczas jazdy( przewaznie gdy silnik juz jest rozgrzany) zapala mi sie kontrolka kontroli trakcji a nastepnie eml. po wyczytaniu na roznych forach przeczyscilem styki na przepustnicy( byly zasniedziale) pomoglo na dwa tygodnie po czym problem powrocil. wiec wyczyscilem jeszcze raz oraz cala przepustnice. pojezdzilem z miesiac i problem powraca. wyczytalem tez ze moze byc to wina krokowca, odmy lub disy. po zdiagnozowaniu na INPIE wyskoczyly mi nastepujace bledy: 118 TPS 1/2 lub TPS1/Przepływ powietrza (MS43) 170 DME moduł sterujący -Autotest Niepowodzenie 171 Wiarygodność - zawór dławiący zauwazylem tez zjazaly waz na dolocie( pierwszy za przeplywka). czy on tez moze byc przyczyna tych wariacji? BMW e46 320i 98r. silnik m52tub20
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.