Skocz do zawartości

tomo204

Zarejestrowani
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320i R6 99R. M52B20TU
    BMW E39 520d R4 00R. M47
  • Lokalizacja
    Katowice
  • Zawód
    Elektryk,hydraulik,mechanik,akrobata

Osiągnięcia tomo204

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Mam opalarkę z regulacją temperatury,więc jak ustawie 90 stopni to chyba nie powinienem zrobic z niego grzanki
  2. Tak,myślałem już o tym,ale najpierw muszę tej buni przywrócić fabryczną moc Bo narazie trochę kuleje Turbo raz podaje,a raz nie..Jest to moje pierwsze bmw z silnikiem diesla więc dopiero się z tym tematem powoli oswajam Narazie priorytet to ogarnąć te chłodzenie, termostat,bo jak wiadomo to podstawa w bmkach Takie jeszcze głupie pytanie mam Czy jak zdemontuje ten termostat to da radę go sprawdzic podgrzewając oplarką z temp.regulowaną?
  3. Fakt,demon predkosci to nie jest,ale ogólnie to nie był wybór tylko że tak powiem:okazjonalny zakup Ma kilka bolączek które chce porobić i będzie mi służyć jako daily A e46 które stoi w garażu będzie na lepsze dni
  4. Jutro zdemontuje ten termostat i zagotuje go tak jak wcześniej wspomniałeś o garnku z wrzątkiem..Bo niemożliwe jest, że przy temp. cieczy 90stopni dolny wąż jest zimny, a chłodnica tylko w połowie gorąca..Ewidentnie termostat nie puszcza..lub układ nadal jest zapowietrzony..Ehh to mój pierwszy diesel i już mam go dosyć
  5. Dzięki za podpowiedz Tak musi być jak piszesz. Wczoraj jeszcze przyjrzałem się temu układowi i gdy ściskałem ten dolny wąż i miałem odkręcony zbiornik wyrównawczy,to miałem wrażenie jakby jeszcze było powietrze w układzie..Odpowietrzałem metodą tak jak jest napisane w książce sam naprawiam bmw e39.. Może coś zle robie? Czy jest jakaś inna metoda na odpowietrzenie tego układu?
  6. Sprawdziłem dokładnie i rzeczywiscie nie ma żadnego odpowietrznika webasta..Nawet na realoem nie występuje on.Odpowietrzniki są tylko dwa o których wcześniej wspomniałeś- na magistrali i na chłodnicy egr. Webasto nie demontowałem aczkolwiek z tego co sprawdzałem to one i tak nie działa.. Dziwna sprawa w tym silniku z tym otwieraniem termostatu..Teoretycznie niby wszystko jest w porządku z temperaturą.Nie przegrzewa się,temp w kabinie jest,tylko dziwi mnie fakt ,że chłodnica jest zimna i wąż dolny nie jest nawet letni przy temperaturze na zegarach 93stopni.
  7. Dziękuje za odpowiedz.Na pudełku z termostatu piszę temp. otwarcia 85C..Dokładnie to sprawdziłem i jest wąż obok zbiorniczka z płynem hamulcowym który idzie do webasto,ale nie ma na nim żadnego odpowietrznika..Jest to możliwe żeby go nie było?
  8. Posiadam webasto,ale nie potrafię zlokalizować tego odpowietrznika..Dziś zrobiłem dłuższą trasę i w teście nr.7 pokazało temperaturę cieczy 93 stopni. Dolny wąż chłodnicy zimny..Wychodzi na to,że nowy termostat jest fabrycznie uszkodzony i nie otwiera się..
  9. Mam jeszcze jedno pytanie.Ile jest w sumie odpowietrzników w układzie chłodzenia w tym silniku? Szukałem informacji w sieci na ten temat i wszędzie inne info podają..
  10. Oki. Dzięki za odpowiedz. Będę to obserwował.
  11. Pojezdziłem trochę z włączonym testem nr.7 na zegarach i max temperaturę jaką udało mi się odnotować to 87stopni przy wyłączonym ogrzewaniu..Po zakończonej jezdzie dolny wąż nadal jest zimny i chłodnica jest tylko w połowie swojej powierzchni ciepła..
  12. Witam. Wymieniłem termostat główny oraz termostat egr,układ zalany i odpowietrzony. Moje pytanie brzmi: czy jest to normalne że po dłuższej trasie dolny wąż który wychodzi z chłodnicy jest zimny? Samochód się nie przegrzewa. Temperatura na zegarach w pionie, temperaturę jaką pokazuje w inpie to 86stopni. Ogrzewanie w samochodzie jest. Silnik m47, termostaty nowe z firmy BEHR
  13. Tak robią test lekko Ida w dół i do góry.. regulacja pozioma w lampie jest sprawna bo regulacja dziala tylko że jest na max prawa lampa skrecona do prawej strony ale nie jest idealnie tak jak diagnosta powiedział ale nic z tym się nie zrobi i musi tak być stwierdził..juz nie mam pojęcia co z tym fantem zrobić..
  14. Diagnosta stwierdził że lewa strona świeci idealnie natomiast w prawej ,,skończyła" mu się regulacja w poziomie ale powiedział że tak ma być.. Co do czujników to mają one zwłokę czasową około 5s (próbowałem na przodzie ) a z tyłu jak siadam do bagażnika to odnoszę wrażenie że nic się nie dzieje.. może za lekki jestem :lol: dziwne bo z tego co wiem to jakby któryś był uszkodzony to lampy by świeciły maksymalnie w dół :?:
  15. Oba czujniki są nowe ,z tyłu febi (ori bmw) a z przodu zamiennik .. przedni odkręciłem z wahacza i ruszając ramieniem światła reagują... byłem na skp je ustawic ponownie i diagnosta stwierdził że wszystko w porządku..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.