Skocz do zawartości

Marxxx

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    W trakcie...

Osiągnięcia Marxxx

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Rozumiem, że to u swojego mechanika? A jeśli chodzi o ASO?
  2. Z pewnością skoro deklarowany przyrost to nawet 40KM w zależności od sztuki. Ja mam jeszcze tylko do Panow pytanie dotyczące wymiany słynnego rozrządu - ktoś się orientuje ile kosztuje taka wymiana poza ASO u jakiegoś normalnego, ale ogarniętego mechanika?
  3. Poszło na priv, żeby tu nie robić spamu.
  4. A zamiarujesz sprzedać czy dalej jeździć?
  5. Tak, ale znajdź takie auto - życie to nie bajka. Wiem, że programem w 520 osiągne niemal to samo co w 525. Zaś 525d też można poddać programowi i tak w koło :) Bardziej zależy mi właśnie na tym by wiedzieć na co zwracać uwagę, jak z tym rozrządem. O tym, ze to aż taki problem szczerze dowiedziałem się dopiero tutaj.
  6. Wiadomo, różnie to z tymi przebiegami jest. Ale gdyby udało się znaleźć auto z pewnym przebiegiem w granicach 170 tys. to było by super. A co z "całą resztą"? Jest się czego bać w silnikach 520d i 525d poza tym nieszczęsnym rozrządem? No i jak sprawa wygląda dla porównania w 520i/528i, które dużo chętniej bym przygarnął (po aktualnym diesel'u wolałbym benzynkę) ?
  7. Witam Panowie. Prześledziłem wiele stron tego wątku i jestem w kropce. Przyszedł czas na zmianę obecnego autka (Citroen C5 X7) na coś innego. Wybór padł na F10. Pod uwagę brałem 520i, ale ze względu na dużo mniejszy wybór do obszaru poszukiwań doszedł 520d i 525d. Budżet, który sobie ustaliłem na kolejne auto to max. 70.000 zł. Bez powodu - po prostu tyle aktualnie chcę wydać. Czy to odpowiednia suma- i tak i nie. Do sedna - w związku z ogromną iloscią negatywnych opinii na temat rorządów mój zapał nieco ostygł. Chciałem zapytać Was o hipotetyczną sytuację : znajduję fajne auto, długo serwisowane w ASO, z potwierdzonym i całkiem przyjemnym przebiegiem, które po sprawdzeniu w ASO jest bez większych problemów. Po ewentualnym kupnie wraz ze zmianą oleju i filtrów dla świętego spokoju szarpnąć się i robić rozrząd czy jeśli nie ma żadnych objawów jeździć i się nie przejmować? Często robię trasy ok. 650km w 1 stronę i średnio bym chciał drapać się po głowie w razie "w". Obecne auto (też diesel) jest naprawdę bardzo bezproblemowe, a że od dawna chciałem BMW nie chciałbym się zbytnio rozczarować. Za wszelkie pomocne posty dziękuję.
  8. Witam Panowie. Ja również powracam tutaj po 2 latach. Moje aktualne auto pójdzie w świat i zastanawiam się nad E92 330i. Byłem przekonany, że te benzynowe silniki są jednymi z bardziej udanych - tym czasem czytam na różnych forach o niesamowitej ilości problemów i głosach mówiących aby dać sobie spokój z 330i i 335i. Jak to w końcu jest? Bać się tego silnika czy nie? Chciałbym szybkie autko, a ten silnik się jak najbardziej nadaje, ale nie chcę też po kupnie bić głową w ścianę i przeklinać, że połakomiłem się na coś co odradzano tak mocno. Budżet to ok. 55 tys. , ewentualnie MOGĘ dołożyć pod 60k jeśli by rzeczywiście było warto. Pozdro i liczę na konkrety!
  9. Właśnie tego się boję. Dlatego nastawiam się bardziej na kupno w Austrii/Niemczech tyle, że wtedy pitrzebuje kogoś kto z tym już miał styczność bo ja jestem dziecko w sprowadzaniu aut. :) Zaczekam na inne opinie, ale chyba trzeba dać sobie spokoj ze wszystkimi polskimi allegro i otomoto.
  10. Tak więc według Was najlepiej znaleźć dane tego serwisu, zadzwonić i zapytać o taki samochód? Mają oni zachowane jakieś dane z serwisowania tego samochodu i będą mogli mi je udostępnić bo szczerze mówiąc nie orientuję się specjalnie?
  11. Witam kolegów z forum. Będę bardzo wdzięczny za Wasze opinie na temat tego samochodu. Bardzo zależy mi na kupnie pewnego modelu E90 przed powrotem do pracy za granicę. Oglądałem już dziesiątki ogłoszeń na stronach niemieckich i austriackich i dzięki temu mam coraz większy mętlik w głowie. Dzięki za wszelką pomoc! http://allegro.pl/bmw-320-e90-duza-navi-xenon-skora-6-biegow-full-i5220590400.html Vehicle information ======================================== VIN: WBAVA71050VC18285 Type code: VA71 Model: 320I OL (EUR) E-F-R series: E90 Series: 3 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: N46 Displacement: 2.00 Power: 110 (149 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: A07 - MYSTICBLAU METALLIC Upholstery code: LCB4 - LEDER DAKOTA/BEI Prod.date: 2006-04-07 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2CY BMW light alloy wheel, spider spoke 158 S4AB Fine wood trim burr walnut S4AE Armrest front, retractable P7RS Package Comfort S8SP Control unit COP S240 Steering wheel, leather S249 Multifunction f steering wheel S320 Deleted, model lettering S321 Exterior parts in vehicle colour S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior rear-view mirror with auto dip S465 Through-loading system S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S507 Park Distance Control (PDC), rear S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S609 Navigation system, Professional S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S896 Daytime driving lights
  12. Witam maniaków 4 kółek. Jestem Mariusz, mam 25 lat. Właśnie wróciłem na urlop do Polski i planuję kupno pięknej E90 - mam nadzieję na pomoc z waszej strony! Pozdrowienia z samych gór.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.