Skocz do zawartości

masseur

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia masseur

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Co możecie powiedzieć o silniku z 118i? Nie chodzi mi o osiągi, ale awaryjność. Lubi się psuć (co konkretnie?), czy raczej mało problemowy? Auto głównie do jazdy po mieście. (Właściwie to bardziej interesuje mnie model 218i, ale silnik widzę, że ten sam, a 1-kowiczów więcej na tym forum :mrgreen: )
  2. Mnie interesuje, dlatego pytam. :D Niektórzy po prostu mają kasy jak lodu i mogą sobie pozwolić na drogie i częste naprawy, ale są też tacy, którzy zarabiają mniej, ale od dziecka marzą o sportowym aucie i cierpliwie odkładają co miesiąc. Gdy już uzbierają chcą się nim cieszyć, a nie trzymać auto większość czasu w garażu, bo coś się popsuło, a nie mają akurat pieniędzy na naprawę i muszą 3 miesiące zbierać. Wiem, że odpowiednim autem dla tego typu osoby byłby Lexus IS-F. To auto bez problemu zrobi 300 tys bez żadnej poważniejszej awarii. Ale mnie zainteresowała teraz M3 i jej awaryjność. Z tego co napisałeś ma masę innych problemów. Czyli nie jest to mniej awaryjny silnik od rzędowych szóstek w słabszych 3-kach?
  3. Cześć. Pytam z ciekawości. Jak wypada awaryjność silnika w M3 porównaniu z innymi benzyniakami E90/92 i ogólnie? Pytam jako osoba, która nigdy BMW nie miała i nie wie zbyt dużo na temat silników. Wiem tylko, że benzyniaki w E90/92 nie należą do najtrwalszych, problemu występują nie rzadko. Ale zastanawia mnie jak wypada V8 w M3
  4. Hm, tylko, że mnie interesują tylko polifty, wiec N52 w 330i odpada, bo był produkowany tylko w przedliftach, jeśli się nie mylę. W polifcie to chyba tylko w 328i, ale ten z kolei był przeznaczony na rynek amerykański. To co nam najlepszego zostaje z europejskich poliftów? N53B30 w 330i (272km) i 325i? (218km) chyba? :) Ale te już mówicie, że bardziej awaryjne, tak (który bardziej)? Rozumiem, że chodzi o wymianę? Często trzeba wymieniać? I duży koszt?
  5. Rozumiem, 50-60k to w sumie nie tak źle jeszcze. A jeszcze jedno pytanie, który z silników 325i/330i sprawia najmniej kłopotów (o 335i nie pytam, bo tam już turbo dochodzi, więc potencjalnie więcej do naprawy, poza tym spalanie). Tam każdy z nich występował chyba w dwóch wersjach, więc, która z tych czterech jest najmniej awaryjna? Gdzieś czytałem, że powinno się unikać raczej modeli z jakiegoś okresu, chyba tych w środku produkcji i brać albo z początku produkcji albo z końcówki? Ktoś potwierdzi?
  6. Cześć. Ile tak orientacyjnie musiałbym oszacować wydatku na nieźle zadbaną poliftową E90/E92 330i w automacie (przebieg do 200 tys)? I to samo pytanie o 335i. :)
  7. Nie posiadam tego modelu, ale na każdym filmiku na youtube silnik brzmi jakby był wzmacniany z głośników.
  8. Czy BMW 340i ma podbicie dźwięku z głośników? Bo wg mnie dźwięk silnika od w kabinie brzmi bardzo cyfrowo.
  9. Cześć. Powoli rozglądam się nad zakupem nowego auta. Nigdy nie sprowadzałem auta zza granicy (tym bardziej uszkodzonego) i właściwie mało co o tym wiem, dlatego chciałbym zdobyć od was trochę wiedzy na ten temat. ;) 1. Ile obecnie trzeba by mniej więcej wydać na 5-6 letnią (czyli juz polift) 335i xDrive z rozsądnym przebiegiem, wliczając w cenę zakup, import z USA, naprawę przez kogoś sprawdzonego i przystosowanie auta do warunków Europejskich? Wiem, że sporo zależy od wyposażenia, a pewnie jeszcze więcej od szkód auta, ale w przybliżeniu jakie widełki mogą to być? I jak bardzo taniej wyjdzie niż kupno takiego modelu bez szkody w PL? 2. Czy ryzyko, że auto, które było kupione po kolizji (klasycznie rozbity przód), po naprawie będzie sprawiało problemy, spowodowane właśnie tą kolizją jest duże? 3. Czy sprowadzanie rozbitych aut z Kanady jest równie opłacalne co z USA? Mam znajomego w Kanadzie i zastanawiam się, czy ten fakt nie mógłby wpłynąć jakoś na redukcję niektórych pośrednich kosztów związanych ze sprowadzaniem auta (oczywiście legalnie)? Czy są jakieś koszty, które dzięki takiej znajomości można zredukować? 4. Znacie kogoś kto zajmuje się importem BMW z USA + naprawami, robi to uczciwie i w rozsądnych pieniądzach? 5. Czy import z USA jest dużo bardziej opłacalny niż z Niemiec? 6. Jak w ogóle oceniacie silnik 335i pod względem awaryjności? Z góry dzięki za odp!
  10. Czym różni się BMW M6 od BMW M5 poza ceną, wyglądem zewnętrznym, inną kierownicą z manetkami i minimalnie lepszymi osiągami? Interesują mnie szczegóły. Dlaczego M6-tka jest o tyle droższa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.