Skocz do zawartości

Ciapas

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36 318i 1997

Osiągnięcia Ciapas

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Postaram się załatwić na piątek.
  2. Witam wszystkich. Pisze ten post ponieważ opadają mi juz ręce i liczę na jakąś pomoc od strony klubowiczów. Niedawno kupiłem E46 z silnikiem 2.0 143kM z fabryczna blokada na 100kW (auto z belgi). Po około tygodniu jeżdżenia zaskoczył mnie problem w czasie porannego startu. Po odpaleniu auta wszystko dobrze chodzi, obroty nie falują, nie słychać nic niepokojącego. Po przejechaniu około 200m na pierwszym biegu (wyjazd z drogi piaskowej) i dodaniu gazu auto się dławi zaczyna mrugać check engine nie pozwala na przekroczenie 3 tys. obrotów. Po odpuszczeniu gazu auto gaśnie. Po ponownym odpaleniu z reguły wszystko już jest ok i śmiga jak trzeba. Problem objawia się tylko po nocy gdy auto jest całkowicie wychłodzone. Po podłączeniu komputera i jeździe testowej z rana w momencie dławienia zostaję odłączony 2 i 3 cylinder oraz komputer pokazuje zły skład mieszanki. Proszę o wypowiedzi, ewe. sugestie i porady. Poniżej napisze co zostało sprawdzone. -cewki sprawdzone nowe oryginalne, -vanosy w porządku -rozrząd wymienione łańcuchy napinacz oraz pełna regulacja na blokadach fabrycznych itp. -przewody sprawdzone -świece sprawdzone -przepływka wymieniona. Dodam ze wszystko robione na oryginalnych częściach w profesjonalnym serwisie specjalizującym się tylko w BMW. W razie chęci pomocy mogę wysłać filmik obejmujący poranny problem.
  3. Miał juz ktoś problem z odklejającymi się listwami materiałowymi przy uszczelkach drzwi? Jezeli ktos zna temat prosze o odpowiedz czym to najlepiej podkleić? http://imageshack.com/a/img538/4052/mVc49g.jpg http://imageshack.com/a/img538/4861/czhBoP.jpg
  4. A to sie wyciana sama ta lezke do łączenia z boku czy trzeba cały element razem z nadkolem tylnym itp?
  5. Witam. Mam dość spory problem z korozją w swojej e36 ale szczególnie irytują mnie elementy pod tylnymi lampami pokazane na zdjęciach bo nie wiem jak zabrać się za przygotowanie naprawy i kosztów z tym związanych. Czy mógłbym mi ktos powiedzieć czy to jest stały element jak sie go naprawia lub jakiego typu wstawki trzeba kupić żeby uporać sie z tym problemem? Prawa strona http://pl.tinypic.com/r/10omtm8/8 Lewa strona http://pl.tinypic.com/r/20sep1y/8
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.