Skocz do zawartości

redrex

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O redrex

  • Urodziny 23.10.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 190KM 424Nm :)
  • Lokalizacja
    Chorzów

Osiągnięcia redrex

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Miałem podobny problem do Twojego. Auto miało moc, na zimnym silniku odpalał idealnie. Natomiast po zagrzaniu był problem z odpaleniem - musiałem kręcić czasem po kilka sekund. Raz jadąc autostradą zgasiłem po kilku minutach stania w korku auto i potem po 15 minutach kręciłem chyba 15 sek :/. Okazało się po teście przelewowym, że jeden wtryskiwacz był padnięty. Kupiłem nowy i założyłem razem z kumplem i auto odpalało jak nowe :)(10min roboty, bo wtryskiwacza wyszedł bez problemu- fart:P ) Test przelewowy naprawdę jest dość prosty wiec warto spróbować samemu:) Tutaj masz wynik testu jak u mnie zachowywały się wtryski przed wymianą: http://images76.fotosik.pl/344/f7b4f2479dcddcfe.jpg a tutaj po wymianie: http://images76.fotosik.pl/344/509291affa8574ba.jpg Całość jak widać dość prosta :) od tego momentu auto przejechało ok 10 tyś km i nie ma żadnych podobnych problemów. czy zimny czy ciepły pali bez problemu.
  2. W sumie dziś z powodu braku czasu podłączyłem tylko auto pod kompa i sprawdziłem błędy. Wyskoczyły znowu te dwa co zawsze czyli 3F01 3F01 (0237) boost pressure sensor oraz 4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start. jak dojechałem autem do garażu to już był zagrzany silnik i na początku zabrałem się za podmiankę akumulatora i odziwo auto pali już normalnie na ciepłym silniku. Więc raczej problem odpalenia polegał na zbyt niskim napięciu. Trochę to dziwne, ale nawet przy logach z INPY faktycznie pokazuje od 10,6 do 11,8V.(stary akumulator) Może faktycznie jest to zbyt niskie napięcie, by auto odpalało normalnie. Teraz na nowym akumulatorze ten błąd już się nie pokazuje i auto na ciepłym silniku odpala normalnie :). W przyszłym tygodniu myślę, że będę miał trochę więcej czasu i zrobię test przelewowy. Gdzieś na necie doczytałem, że wtryskiwacz CR może przy niższym napięciu przestać działać prawidłowo i to poniekąd, by się pokrywało z Tym co pokazuje INPA. Zdaje mi się, że po wymianie akumulatora auto też trochę mniej kopci przy gwałtownym przyśpieszeniu, (ale to może to być też zakodowane w mojej "zrytej psychice" :D ). Dam znać co pokaże jeszcze test przelewowy :)
  3. Dziś zrobiłem "profi" tester :D, więc jutro robimy test przelewowy :P zobaczymy co z tego wyjdzie :) Ktoś może podpowiedzieć jak długo ma pracować silnik? I czy zrobić ten test na zimnym czy ciepłym silniku? PS. Oczywiście strzykawki będą odbezpieczone :lol: hehe http://images66.fotosik.pl/946/338cca223fb0da87gen.jpg
  4. Odświeżę trochę temat, bo moja Beemka ma właśnie podobny problem. Auto z 03/2002 roku silnik 2,0 M47N 150km. Czy faktycznie problemem może okazać się słaby akumulator? Samochód kupiłem kilka miesięcy temu i akumulator z tego do wiem dawno nie był wymieniany. Widać, że oryginalny. Auto jak jest zimne odpala bez najmniejszego problemu. Jednak za każdym razem jak się zagrzeje trzeba kręcić nieco dłużej i dopiero potem odpali. Samochód ma swoją moc i wiele osób mówi, że jest nawet mocniejsze niż seria. O zwiększeniu mocy poprzedni właściciel nic nie mówił, więc czeka mnie wizyta na hamowni w celu sprawdzenia. Autem jeżdżę dużo po mieście i nie widzę by kopciło przy jeździe miejskiej. Gdy wjeżdżam na drogę ekspresową i trochę go "przegonie" to na początku widać, że przy gwałtownym przyspieszaniu zakopci na czarno. Auto nie bierze oleju (Eneos Premium Hyper 5w30), wszystkie filtry wymienione, odma wyczyszczona. Realne spalanie w mieście ok 8-9 litrów (często krótkie odcinki), na trasie pali ok 7 litrów - prędkość ok 140-150 km\h. Dodam, że przednie koła to 225/45R17, tył 245/40/17. Ps. komputer pokazuje mi średnie spalanie na poziomie 5,9 litrów. Można to jakoś skalibrować ?? Poniżej opis błędów z INPY oraz zrzuty wartości na ciepłym i zimnym silniku E R R O R M E M O R Y --------------------------------------- Date: 21.05.2015 18:40:06 ECU: D50M47A JobStatus: OKAY Variant: D50M47A ------------------------------------------------------------- RESULT: 2 error in error memory ! ------------------------------------------------------------- 3F01 3F01 (0237) boost pressure sensor Error counter: 11 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 261700 km average engine rotational speed 0.00 rpm coolant temperature 79.24 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 0.00 bar injection volume setpoint without volume offset 0.00 mg/cyc intaken air mass per cylinder 586.05 mg/Hub charge pressure value 896.00 hPa voltage raw value charge pressure sensor 281.51 mV Battery Voltage 13034.10 mV Vehicle speed 0.00 km/h Atmospheric-pressure 964.92 hPa 2. Umweltsatz Mileage 261770 km average engine rotational speed 137.91 rpm coolant temperature 93.29 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 0.00 bar injection volume setpoint without volume offset 0.00 mg/cyc intaken air mass per cylinder 144.94 mg/Hub charge pressure value 896.00 hPa voltage raw value charge pressure sensor 259.85 mV Battery Voltage 12545.33 mV Vehicle speed 0.00 km/h Atmospheric-pressure 974.76 hPa Signal or value below threshold Test conditions fulfilled Error not occurred yet Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 3F 01 02 06 00 00 0B 28 66 3A 00 81 00 00 5D 5B 0D 50 00 62 66 41 05 8F 00 00 17 5B 0C 4D 00 63 ------------------------------------------------------------- 4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start Error counter: 55 Logistic counter: 37 1. Umweltsatz Mileage 261700 km average engine rotational speed 220.66 rpm coolant temperature 76.23 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 149.67 bar injection volume setpoint without volume offset 21.66 mg/cyc intaken air mass per cylinder 460.02 mg/Hub charge pressure value 974.76 hPa linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 10590.21 mV Vehicle speed 0.00 km/h Atmospheric-pressure 964.92 hPa 2. Umweltsatz Mileage 261700 km average engine rotational speed 0.00 rpm coolant temperature 76.23 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 0.00 bar injection volume setpoint without volume offset 21.27 mg/cyc intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub charge pressure value 974.76 hPa linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 11893.62 mV Vehicle speed 0.00 km/h Atmospheric-pressure 964.92 hPa Signal or value above threshold Test conditions not yet fulfilled Error not occurred yet Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 4B 90 11 06 00 00 37 25 66 3A 08 7E 13 37 49 63 00 41 00 62 66 3A 00 7E 00 36 00 63 00 49 00 62 ============================================================= Zrzuty z INPY Pierwsze obrazki to zimny silnik a drugie to ciepły Analog http://images69.fotosik.pl/941/8eefa09862793b12gen.png http://images70.fotosik.pl/942/03ba23b313f83f11gen.png Ciśnienie http://images70.fotosik.pl/942/ca2b8fb7a5c534dbgen.png http://images68.fotosik.pl/942/c3a676bd56dda1ebgen.png Korekty http://images69.fotosik.pl/941/8da404fc6343126agen.png http://images69.fotosik.pl/941/fb4084cd285712a0gen.png
  5. Moim zdaniem ten kolor zarezerwowany jest głównie dla Subaru :) no chyba, że czarny kolor nadwozia plus złote felgi, ale do srebrnego nie pasuje wogóle. Ale to kwestia gustu a o gustach się nie dyskutuje :) Powodzenia
  6. Odświeżę trochę temat, bo też mam problem ze zdjęciem tylnej sufitowej lampki podświetlenia w touringu polifcie. Przednia wyszła bez problemu, tylne w bagażniku też, ale z tą przeznaczoną dla pasażerów tylnej kanapy są już duże problemy. Czy może mi ktoś podpowiedzieć z której strony są te blaszki, które trzymają tą lampkę do tapicerki ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.