Skocz do zawartości

Xeor

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 30dA 2003r Touring

Osiągnięcia Xeor

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiazany. Wyjecie bezpiecznika 47 pomoglo. Czyli modul webasto padl i ciagle dzialalo cos tam.
  2. Szukałem przez ostatnie kilka dobry godzin i nic nie znalazłem na ten temat że słychać szum nawet po 60 minutach od zamknięcia auta. Ktoś gdzieś napisał że BMW tak ma i dopiero jak osłabnie akumulator to wyłącza, czy to prawda?
  3. CZeść, Dzisiaj w nocy nie odpaliłem samochodu, akumulator już miał 6 lat i po sprawdzeniu okazało się że podaje za słaby prąd. Zakupiłem nowy, ładowanie na włączonych wszystkich odbiornikach to 13.85. Po zamknięciu samochodu działa słynny wiatraczek klimy, ale po upływie 30 minut nadal się nie wyłączył. Zastanawiam się czy to może być wina jeża? Dodam że innych problemów nie mam z nawiewem. Czy jest jakiś sposób prócz odpięcia akumulatora na noc, żeby zniwelować ten szum i żeby mi nowy akumulator się nie rozładowywał? Który element to ten jeż: http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=DP81-EUR-05-2003-E39-BMW-530d
  4. Tylko fizycznie, da się INPĄ usunąć żeby błędu nie wyrzucało?
  5. Xeor

    Wielkopolskie

    Szukam warsztatu który zdiagnozuje e39 (dymienie na wolnych obrotach). Interesują mnie okolice Grunwaldu w Poznaniu.
  6. Zakupiłem: http://allegro.pl/f93-zaslepka-zamiennik-flansza-egr-bmw-kpl-i4845012094.html Ale najgorzej było z dwoma przewodami od termostatu, ale zrobiłem podobnie jak ty, gruby gwint wkręcony w gumę + opaska i nie leje. Dodatkowo wymieniłem cały przewód powrotny od chłodnicy, ale niestety nie było takiego bez termostatu EGR.
  7. Tak, wymiana wężyków jest w planach jak najszybciej. Samego lizaka nie chciałem usuwać, ponieważ nie byłem pewien czy mam już nową budę przepływki czy starą, więc na wszelki wypadek wymieniłem całe.
  8. Nie wiem jaki był błąd przepływki.
  9. Wyczyszczenie IC oraz usunięcie EGR przywróciło moc auta, czuję jakby było z 50 koni więcej :D
  10. Jestem już po zabiegu, nie licząc pęknięcia odpowietrznika płynu chłodniczego z zużycia, wszystko przebiegło sprawnie, aktualnie dymi mi trochę na wolnych obrotach, ale zapewne do wina po pierwsze wycięcia EGR, po drugie wyciąłem katalizatory.
  11. Dla potomnych: 1. Wyciek był na odpowietrzniku przewodu wodnego, normalnie nic nie kapało, a jak odpowietrzyliśmy po wymianie płynu hcłodniczego to rozsypał się w rękach. 2. Wymieniłem odme, i zanim zabraliśmy się za wymianę oleju, to rozgrzaliśmy płyn chłodniczy, dymił po wymianie odmy jak cholera na niebiesko, wymiana oleju pomogła. Akutalnie dymi na biało na wolnych obrotach, ale delikatnie, zapewne wina tego że wyciąłem katalizatory i wywaliłem EGR.
  12. Cześć, Czy ktoś z was usuwał chodnicę spalin: http://www.realoem.com/bmw/en/showparts?id=DP81-EUR-05-2003-E39-BMW-530d&diagId=11_2338 Chciałbym zaślepić EGR oraz termostat EGR, ewentualnie przedłużyć wyjście z termostatu do przewodu z wyjścia chłodniczki pod spodem. Ogólnie cel jest taki żeby pozbyć się chłodnicy spalin, która w tych modelach lubi po prostu pękać i albo robi się osad ze spalin, albo wyciek płynu chłodniczego. Chciałbym poznać waszą opinię na ten temat jakbyście to uszczelnili po wymontowaniu chłodnicy.
  13. Witam, Czytałem już dziesiątki tematów dotyczących dymienia, ale takiego problemu nigdzie nie znalazłem. Auto po odpaleniu nie dymi, wszystko jest dobrze, po rozgrzaniu też przez chwilę jest dobrze, przy 10-15 minutowej jeździe po mieście, stojąc na światłach na wolnych obrotach mam kłęby białego dymu po ruszeniu puszcza kłębek i jak się "turlam" po miescie to jest ok, gdy auto jedzie i dam kickdown, to nie puści nawet najmniejszego dymka. Zauważyłem że mam troszkę osmolony poziom w zbironiczku z płynem chłodniczym, poziom oleju jest lekko powyżej "MAX". Dodatkowo pękła mi "chłodniczka spalin", jest lekko nieszczelna. Zastanawiam się czy gdyby to turbo brało olej, to cały czas by dymiło przy jeździe prawda? W najbliższym czasie wymieniam chłodniczkę, olej i odmę, ale chciałem posłuchać waszej opini.
  14. Klapki zostały wywalone całkowicie, bo jedna już wisiała nad cylindrem :). Czy widział ktoś aktualny poradnik jak wyczyścić filterki od elektrozaworów? Wszystkie które patrzyłem są bez aktualnych zdjęć.
  15. Miałem już przepływomierz nowszy, ciekawe jest to że po odpięciu przewodu od zaworu EGR na zapiętej przepływce wszystko chula fajnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.