Skocz do zawartości

318ci szczecin

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2003r. 318ci

Osiągnięcia 318ci szczecin

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ile wycena bo kupuje na dniach model z takim samym silnikiem tez xdrivie i mnie ciekawi temat
  2. Raiven mysle ze spalaniem nadrabia. W miescie 9l. 2.0 r6 pali 12. Robiac 10 tys rocznie masz 300 litrow wachy do przodu. Generuje to 1500 zl oszczednosci na nnaprawy ewentualne. W zalozeniu silnik mial sie nie psuc, powodowaloby to mega oszczednosci. A wyszło jak wyszlo
  3. Ja szelem prawie na rowno z Hyundaiem coupe 2.7 v6 do 220. Ale to jak mialem sprawny rozrzad. Teraz jest duuzo mniejsza moc
  4. Czyli nie jest najgorzej. Ja swoja mam rok. Spalanie spoko dynamika w miare...to mnie pocieszyles. Mysle ze po tym rozrzadzie bede mial spokoj na jakis czas. Cena 24 jak na zadbany model jest adekwatna. Ceny na allegro sa niskie ale tez nie tak do konca. Ponizej 20 to praktycznie nie ma. Masz fotki swojej?
  5. Raiven dlugo ja masz? Zadowolony jestes? Jaka cena?
  6. Ja mam ten sam silnik i trochę młodszy model - 2004r. Nie chcesz kupić? Oddam bez zastanowienia, ale też nie za tanio :)Raiven jak bez zastanowienia to cos tu jest nie tak.. porownalbym z checia nasze modele
  7. Uszczelka vacum pump, pokrywy zaworow oraz kompletny rozrzad. Ale silnik po 10 tys nic oleju nie wzial..
  8. Mam ten 2.0 143km. model jest zadbany ale silnik delikatny. boje sie dalszych wydatkow
  9. A jest ktos kto zalowal ze sie szybko nie pozbyl 318i?
  10. Dzieki. Nie ukrywam,ze mnie kusi sprzedaz by kupic cos mocniejszego. Ale mam nadzieje ,ze po takiej naprawie, przy takim przebiegu na jakis czas powinien byc spokoj. Auto nagradza spalaniem... i rekompensuje drozsze naprawy
  11. Warsztat to car fix. Szanowany warsztat w Szn. Glosna praca silnika, stukanie i zrzezenie 2-3 tys obrotow...co do naprawy zaufam im ale chodzi mi o model. nie jest z nim az tak zle?
  12. Witam. Mam zadbany model w ladnej wersji 318ci. Niestety jest na silniku n46. Oryginalny przebieg 130tys. Teraz robie kompletny rozrzad wraz z uszczelkami za kwote 2400. Od wymiany do wymiany oleju nic nie bierze. Po 10 tys olej po srodku,miedzy min a max. Na warsztacie doradzili mi bym sie pozbyl auta z tym problemowym silnikiem. Jak mi radzicie? Po wymianie kompletnego rozrzadu przy takim stanie pojazdu warto zostawic czy sprzedac i kupic tez coupe ale r6? I jakie szanse sa trafic taka zadbana r6 bo moja aktualna bmk-a jest zadbana
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.