Skocz do zawartości

MathaIros

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Brak

Osiągnięcia MathaIros

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dlatego się pytam czy opłaca się za 4 tyś a wy mi piszecie że niemam co robić z kas... Napiszcie ile jest warta ta beta z tymi wadami które wypisałem to że drugie tyle włożyć w samochód to normalka nieważne co się kupi nikt dobrego samochodu nie sprzedaje...
  2. Już jest zbyt ciemno żeby zrobić dobre fotki. Zresztą nie robiłem fotek całego samochodu ponieważ nie były mi one potrzebne bo oprócz tych 2 elementów na nadwoziu niema nic do zarzucenia. Jeśli chcieliście sprawdzić czy było bite/spawane to śmiem twierdzić że tak w końcu to BMW które było użytkowane przez 2 młodych ludzi ja bd 3 ale stan budy mnie nie interesuje ponieważ 90% samochodów w polsce było bite więc niema co się wysilać i szukać nie wiadomo czego skoro w zime "driftując" i jeżdżąc po dziurach się nie rozpadł to myślę że jest ok. Najbardziej interesuje mnie czy ten olej i "wiatr" to coś poważnego czy też nie no i czy ta cena jest adekwatna do tych wad które wypisałem.
  3. Siemka. Mam możliwość kupienia BMW E36 318i M43 od kumpla za 4000zł ale nie wiem czy się opłaca czy długo takim BMW pojeżdżę bez gruntownego remontu. Problemy jakie ma(jakie zauważyłem) to : 1.Wyciek oleju z komory i czegoś innego(nie wiem od czego to jest ruraka) 2.Wytarta kierownica 3.Zbieżność do ustawienia 4.Zgnite lewe natkole i drzwi przednie oraz podwozie próg(naprawe progu będę miał za darmo więc można go nie wliczać do problemów) 5.Od strony kierowcy słychać podczas jazdy przedostający się wiatr(oczywiscie w przenośni bo żadnego podmuchu nie czuć) 6.Odklejająca sie podsufitka (normalka) 7.222000km przejechane 8.Wolne spadanie obrotów na "luzie" podczas uruchomienia na zimnim silniku(odpala bez problemów) opadaja od 1100 do ~900 tak stopniowo zaś na rozgrzanym takie przeskoki 1100,1000, 950,~900 Pytanie odnośnie problemów: 1. czy wystarczy wymienić tylko uszczelke czy to coś gorszego? Z czego jest ta rurka? 5.czym może to być spowodowane? 8.czym może to być spowodowane może to jest normalne? P.S. Spalanie w normie 8-9l trasa Zdjęcia oleju i rdzy: komora http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6338d858244e6aa2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a6e542301cec314.html Rurka nie wiem od czego http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/875ab7bc7bbd8e26.html Rdza http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/479a99cb52bf8e07.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f72ca953e27ec97d.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.