Siemka. Mam możliwość kupienia BMW E36 318i M43 od kumpla za 4000zł ale nie wiem czy się opłaca czy długo takim BMW pojeżdżę bez gruntownego remontu. Problemy jakie ma(jakie zauważyłem) to : 1.Wyciek oleju z komory i czegoś innego(nie wiem od czego to jest ruraka) 2.Wytarta kierownica 3.Zbieżność do ustawienia 4.Zgnite lewe natkole i drzwi przednie oraz podwozie próg(naprawe progu będę miał za darmo więc można go nie wliczać do problemów) 5.Od strony kierowcy słychać podczas jazdy przedostający się wiatr(oczywiscie w przenośni bo żadnego podmuchu nie czuć) 6.Odklejająca sie podsufitka (normalka) 7.222000km przejechane 8.Wolne spadanie obrotów na "luzie" podczas uruchomienia na zimnim silniku(odpala bez problemów) opadaja od 1100 do ~900 tak stopniowo zaś na rozgrzanym takie przeskoki 1100,1000, 950,~900 Pytanie odnośnie problemów: 1. czy wystarczy wymienić tylko uszczelke czy to coś gorszego? Z czego jest ta rurka? 5.czym może to być spowodowane? 8.czym może to być spowodowane może to jest normalne? P.S. Spalanie w normie 8-9l trasa Zdjęcia oleju i rdzy: komora http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6338d858244e6aa2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a6e542301cec314.html Rurka nie wiem od czego http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/875ab7bc7bbd8e26.html Rdza http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/479a99cb52bf8e07.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f72ca953e27ec97d.html