Skocz do zawartości

Kamniell

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Była E36 318i 1997
    Aktualnie E39 530i 2001

Osiągnięcia Kamniell

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Sprawdzałem i niby wszystko ok Z błędów które nie chcą zniknąć to Błąd nr 183 Alarm antywłamaniowy: syrena, radiotelefon do ochrony wnętrza, czujnik przechyłu lub centrala sterująca zwarcie do masy lub przerwa w linii Rozmawiałem dziś z gościem który rozbiera beemki i mówił aby wymienić ten zamek bo niby dość często spotyka się z tym problem nie wiem czy ma to w ogóle jakikolwiek sens
  2. Witam wszystkich, Zakupiłem ostatnio dziewczynie E46 z 2003 roku w sedanie z małym problemem jak to poprzedni właściciel powiedział rozładowana bateryjka w kluczyku no to po przyjeździe do domu nie zastanawiając się wymieniłem ową bateryjkę na nową , próba kodowania i .. Klapa zero reakcji. Jeszcze potwierdzenie czy na pewno kluczyk jest sprawny zakodowanie go w innej bmw. Kodowanie udane więc można wyeliminować problem z kluczykiem. Następna myśl jaka mi przyszła to, sam moduł komfortu. Na szczęście znajomy ma takiego gruzika w którym można zrobić tymczasowe przeszczepy Podmieniłem moduł i od razu po podłączeniu jego kluczyk zaczął działać. Zrobiłem próbę kodowania mojego kluczyka i cisza, nie reaguje już ani mój ani ten z gruzika, nie dało się już zakodować żadnego . Tak do sedna przejdę to po długich próbach kombinowania przy tym aucie i "podmiankach" anten, wzmacniaczy doszedłem do takiego punktu że nie wiem co dalej szukać. Co się udało ustalić to to że moduł mam sprawny. podpinając go do innego auta,kodując swój kluczyk potem montując do swojego sprawia że centralny działa z pilota bez problemu. Ale zawsze jakieś ale Pierwsza myśl ok małe hura ma problem z kodowaniem ale zostawmy to tak, jakoś działa . Tylko że do momentu przekręcenia kluczyka w stacyjce, po tym już nie działa centralny z pilota i to nie tak że całkowicie powiedzmy że po godzinie, dwóch potrafi znów działać. Jakaś zwara idzie na moduł? Podsumowując: Pilot ok Moduł ok( sprawdziłem drugi ta sama akcja ) Wzmacniacz antenowy ok Ma ktoś jakiś pomysł co można jeszcze zrobić ?
  3. No więc byłem pod autem i krzyżak eliegancki ma szczęście, lub też nie. Link do filmiku podaję coś w środku musi mieć luz. Na razie nie mam czasu grzebać. Może coś z mechanizmem regulacji? Albo ta guma od drugiej strony drążka kolumny? https://youtu.be/lNlsMz74z-o
  4. No i kurczę by się zgadzało. Dam znać jak wymienię czy pomogło. Dzięki wielkie :cool2:
  5. Danielxc717 dzięki za odzew. Też mam podejrzenia co do krzyżaka ale wolałem zapytać. A nie wiesz może czy przy regulacji położenia kierownicy coś tam sie może wyrobić?
  6. Witam Mam taki problem otóż ostatnimi czasy zaczęła mi pukać, stukać kolumna. Ogólnie to jakieś luzy. Najbardziej wyczuwalne przy wolnej jeździe na kostce brukowej. Słychać to zaraz przy kierownicy. No i jak złapie za kierownicę to luz na boki jest. Kierownica z regulacją elektryczną. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?
  7. No i problem rozwiązany. Ten przewód od góry na zdjęciu to jest od webasta. Mocowanie jest rozwalone i dlatego paliwo się cofa. Dzięki za zainteresowanie :cool2:
  8. Kamniell

    e39 dodatkowa pompa wody.

    U mnie w m54 od razu na zaplonie chodzi pumpka wiec wystarczy odkręcić korek od zbiorniczka i od razu widać czy pcha wodę :8)
  9. Nie miałem czasu zobaczyć, ale w tamtym roku wymieniałem pompe paliwa i tam jest taki przewód dodatkowy czy to od webasta? Ktos cos dorabial bo tak luźno wchodzi. I moze zapowietrza :mrgreen: http://imageshack.com/a/img924/368/UiO4mi.jpg
  10. Wczoraj przesiedziałem w kanale cały cykl pracy webasta i nic tam nie widziałem przy progu aby ciekło, a w bak to nie wiem jak tam idzie może być że pompa niesprawna? Jakoś puszcza ciśnienie i wraca paliwo? No rzadko się zdarza aby webasto w buni chasało na benzynce :norty: Liwóś dzięki za zainteresowanie
  11. Witam Mam Ogrzewanie postojowe firmy webasto. W końcu postanowiłem je naprawić Wymieniony sterownik i zregenerowany palnik i ogólnie wszystko wyczyszczone. Mój problem polega na tym że zapowietrza się pompa paliwa. Odpowietrzam wszystko ładnie chodzi, na drugi dzień znów to samo trzeba odpowietrzyć bo nie odpala. Dodam że kupiłem drugą pompkę i nic to nie zmieniło... Nie mam pojęcia co to może być. Jakaś nieszczelność ? Webasto na benzynkę :mad2: Z góry dziękuję za pomoc.
  12. danielxc717 Dzięki za info. U mnie i tak przyszedł czas na tarcze więc poczekam jeszcze miesiąc z tym i dam znać co za dzięcioł stuka :mrgreen:
  13. Ruszałem wałem ale tam nic nie czułem.dzwoni tam przy łączeniu niby po środku . Wrypie tego smaru Gdzie się da :norty:
  14. Dzięki bogi za odpowiedź. Przyszło mi też na myśl luz na krzyżaku ale jak nie wyciągnę to się nie dowiem, mam nadzieję że smar pomoże bo strasznie irytujące to :D danielxc717 A co do tego luzu to nie wiem czy tak ma być ale kolega też ma taki luz w swojej E39 jeździ już 3 lata i wszystko jest :cool2:
  15. Witam Wiem że temat stary i odkopuję, ale mam podobny problem a nie chcę zakładać nowego tematu. :? Od niedawna mam takie "Dzyn" przy ruszaniu tylko że teraz słychać mocniej i np. Jadę na 3 biegu puszczam gaz bez sprzęgła i znów dodam to słychać "dzyn" Podaję link z moim filmem Proszę o odpowiedź czy to będzie ten wieloklin z tą śrubą czy przegub. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.