Skocz do zawartości

porlock

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O porlock

  • Urodziny 30.12.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118D 2011r

Osiągnięcia porlock

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Hej dziś miałem taka "przygodę", zajechałem na myjkę zgasiłem silnik zrobiłem co trzeba i chciałem wracać do domu .. a [BAD], nie odpala. Nie zamokło na 100% myjka była ultra krótka, stałem pod drzewem i zmywałem tylko ptasie gówna z dachu, na co wydałem całe 1 PLN. Po wciśnięciu przycisku start/stop słychać tylko cyknięcie jedno i koniec nic się dalej nie dzieje, kontrolki na desce zachowanie prawidłowe po odpaleniu zapłonu wszystkie się zaświeciły po chwili zgasły, tyle ze silnik nie odpalił, walczyłem ze 30 minut, po dziesiątkach prób przyjechała do mnie żona z drugim kluczykiem. niestety efektów brak, taka sama reakcja tzn żadna. Mam oryginalny interfejs diagnostyczny CarlyBMW wraz z aplikacją, wiec sprawdziłem, w kompie błędów brak, odłączyłem akumulator na 10 minut, po za skasowaniem ustawień zegarka żadnych efektów. Dodam ze akumulator ma pół roku, auto-start-stop działa bez zarzutu napięcie trzyma jak zły. Zrezygnowany zepchnąłem auto w bezpieczne miejsce i wróciłem do domu. Po jakiś 3 godzinach wróciłem z kumplem celem z holowania mojego auta do garażu, myślę sobie spróbuje jeszcze raz.. i cud odpaliło przy pierwszym podejściu jak gdyby nigdy nic WTF !! Wróciłem do domu, zgasiłem i odpaliłem kilka razy 0 problemów. Auto jest z 2011 roku, wolałbym żeby mnie taka przygoda nie spotkała na drugim końcu Polski albo gdy zatrzymam sie do WC na stacji.. jakieś pomyły, co robić jak żyć ?
  2. Dzięki, w takim razie wezmę się sam za naprawę :-)
  3. A gdzie konkretnie jest ten czujnik z tyłu ? i ta wiązka to jakoś przy ośce jest zamontowane ? trzeba ściągać jakieś osłony ? Też mam błąd tylnego czujnika który pojawia się i znikał, ale obecnie świeci się cały czas, z racji ze wcześniej się sam naprawiał czasem to również podejrzewam przewód, bo rozumiem ze dostęp do niego jest tylko z pod samochodu, wiec zanim znajdę jakiś podnośnik to .. :-) chciałbym wiedzieć gdzie szukać. W ogolę on jest z lewej czy z prawej ? może wystarczy zdjąć koło.. żeby się tam do niego dostać.. ?
  4. Moje AKU to 61 21 7 555 285, Auto jest z 2011 roku, i aku również, ostatnio był ładowany w serwisie ale nie pomogło mu to na długo. W kompie mam błąd "instrument cluster shutdown." Po skasowaniu pojawia się na nowo zawsze przy odpalaniu auta, sprawdziłem miernikiem, napięcie spoczynkowe 12.1, napięcie ładowania 14.1, miernik ma funkcje min/max wiec wybadałem ze przy odpalaniu auta spadło poniżej 9V. Wiec wydaje mi się ze to wina aku. nie jest już w stanie utrzymać napięcia w dużym poborze prądu który jest potrzebny do rozruchu no i robi się "instrument cluster shutdown." bo 9V to za mało do poprawnej pracy kompa. Jeśli nie wyłączę zapłonu po zgaszeniu silnika o w ciagu mniej więcej 3m zapala sie żółta ikonka akumulatora. No i przy odpalaniu żółty podnośnik ale to nie zawsze. Jeśli chodzi o błędy to jak mówiłem jest tylko "instrument cluster shutdown." Czyli jak dobrze googluej to AGM, mogę go zastąpić zwykłym bo ten AGM są strasznie drogie :( EDIT: Znalazłem coś takiego: http://katalog.zap.pl/category/index/3 AGM EXPEDITION PLUS 95Ah (780A) o kodzie produkcyjnym 595 01 Chyba powinien się nadać, tak wiem ze będę musiał przekodować pojemność aku w kompie. Moj obecny AKU ma 80AH i 800A i tu ciekawa sprawa czy te 20A zrobi różnice.
  5. Jeśli wymienię na taki o identycznych parametrach to też muszę coś kodować, resetować czy cudować ??
  6. porlock

    Mazowieckie

    https://www.facebook.com/PMG-elektronika-samochodowa-566465646760838/ Zna ktoś ten warsztat ? nigdzie nie znalazłem na ich temat żadnych opinii niestety :(
  7. Nie ma roznicy, tzn w sumie powinien grać lepiej na pro, a powiedz mi sam wymieniałeś business na pro ? masz wersje z BT ?
  8. Hej zabrałem się za montaż zestawu Alpine w wersji LCI, wszystko szło całkiem dobrze aż do momentu gdy dotarłem do połączenia drugiego prawego suba. Instrukcja mówi tak: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/07cc36e0f045.png Znaczy się wypinamy niebiesko/brązowy i niebiesko/czarny z X256 i wpinamy w osobną wtyczkę "G" następująco: niebiesko/brązowy - pin1 niebiesko/czarny - pin 2 później.. ową wtyczkę "G" trzeba wpiąć we wtyczkę "M2" I tu pojawia się problem... bo we wtyczce "M2" kabelki są tak niebiesko/czarny - pin 1 niebiesko/brązowy - pin2 Czyli spinając je zgodnie z instrukcją krosujemy przewody... i WTF ? tak ma być czy to jakiś błąd, analizowałem schematy i wydaje mi się ze to błąd w instrukcji. I kolejne pytanie czy przypadkiem jak wpinamy M3 i M4 w X256 to tez nie są pomylone :( ? !! POMOCY !!
  9. Różni się tym ze jeden jest do LCi a 2gi przed, ten od LCi nie wymaga cięcia przewodów a tu instrukcja montażu do LCI http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=498236&d=1300472671 Mnie bardziej interesuje jak te wysoko tonowe pasują do maskownic bo nie jestem pewien bo można dokupić bardziej pasujące.. ale kolega z pierwszego postu jakoś sobie poradził z fabrycznymi.
  10. Oryginalna instrukcja instalacji zestawu LCI http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=498236&d=1300472671 Proszę ;-) Wg. instrukcji Radia Buisnes CD nie trzeba kodować
  11. Działa, nie popsulo się :-) lampka zapalił się po około 3km
  12. Wyjechałem dziś z garażu i coś mnie dziwnie ściąga w jedną stronę po przejechaniu ok 1.5 km postanowiłem sprawdzić o co chodzi. Zeszło mi powietrze w jednej opon z przodu, nie całkiem ale zauważalnie. Lampka od ciśnienia powietrza się nie zapaliła :-( pamiętam że kiedyś zapaliła się przy dużo miejszym ubytki powietrza ale przejechalem tak z 10km (od wyjazdu z garażu) czy jej zadziałanie zależy od odległości czy coś mi się popsulo ?
  13. Hej, niestety mój moduł PDC uległ zalaniu, wylało mi się płyn od spryskiwacza w bagażniku :( zdaje się poprzedniemu właścicielowi też to się przytrafiło... bo po wyjęciu PDC okazało się ze pady od smd są utlenione, tak ze praktycznie ich nie ma, a nóżki od chipów kruszą się w pod wpływem "wiatru", tak więc czeka mnie wymiana. I tu pytanie czy jak kupie taki sam moduł, o identycznym numerku lub odpowiednik nowszy mój 66209225825 został zastąpiony przez 66209252639 http://www.realoem.com/bmw/enUS/partsearch?id=UG51-EUR---E87-BMW-120d&mg=51&sg=&diagId=&q=66209225825 to będę musiał coś kodować ? czy po prostu wymieniam i już ?
  14. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale znalazłem w dobrej cenie na allegro :) i kupiłem nr częsci 9343198 moje auto to P449037, wg realoem powinno pasować.. ale chgw... Bym był wdzięczny gdyby mi ktoś wyjaśnił co mi jeszcze potrzeba aby BT i USB działało (po za gniazdkiem w podłokietniku)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.