Witam serdecznie, Mam nadzieję, że mój temat jest umieszczony w odpowiednim dziale. Zakupiłem BMW E46 Compact z 2004r. z silnikiem N46B18 (116km). Auto było długo zastane, stał przez 2, 3 tyg. i był odpalany co któryś weekend - podczas jazdy mam następujący problem: - w aucie czasami falują obroty - podczas wrzucenia na luz na wysokich obrotach, obroty schodzą w dół aż silnik się dusi i gaśnie. Podejrzewam, że pewnie coś z dolotem, ale może ktoś wie co może być dokładną przyczyną? Po podpięciu do kompa wyszły 2 błędy: P100F - Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - zabezpieczenie przeciążeniowe - niesprawność obwodu prądowego P1057 - Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność napięcia zasilania. Czy coś jest na rzeczy, czy na początku sprawdzić odmę? Uprzejmie proszę o pomoc