Skocz do zawartości

SPS

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Osiągnięcia SPS

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Znam tą droge. dwa tygodnie temu zrobiłem sobie skrót i pojechałem polną drogą koło ZK w Załęzu. Po minięciu muru wpadłem w taką zaspę, ze się przez godzine nie mogłem wykopać. Pozdrawiam Sławek
  2. W dziura wpadłem w sobotę w nocy na wjeździe na drogę. Zdrowo walnąłem, ale jechałem maksymalnie 30 km / h, bo 10 metrów wcześniej zjechałem na ten wjazd z innej głównej drogi. Nie spodziewałem się aż takich skutków, bo w ten dzień cały czas wpadałem w Rzeszowie w jakieś dziury. Dopiero rano zobaczyłem skutki. W Rzeszowie odwilż ujawniła, ze drogi mamy europejskie a dokładnie szwajcarskie. Szkoda, że wzorowane na ich serze. Odnośnie odszkodowania, to pomyślałem, żeby podjechać pod inną dziurę i wezwać policje, ale szkoda mi było czasu. Mam nadzieję, że nic się więcej nie uszkodziło.
  3. dzieki. Pojade jutro ją wywazać
  4. Witam, wieczorem wjechałem w dziur i mam obie felgi lewe w bmw 7 wgniecione. Powietrze nie schodzi, ale w czasie jazdy czuć, że koło jest niecentralne. Czy wystarczy wyważyć koło, czy można taką felge wyprostować ? Felga jest aluminiowa. Sławek
  5. SPS

    zamarzający zamek

    zamek działa, kluczyk sie przekreca. Wejsc moge bez problemu. Dopiero potem nie moge drzwi zamknac. Coś jest w środku, tak jakby jakaś pneumatyka zamarzała, która radzi sobie z otwarcie, ale potem juz z zamknieciem nie.
  6. SPS

    zamarzający zamek

    Witam, w tym roku w moim 730 robi się coś takiego. Otwieram radiowo zamki, otwieram drzwi od kierowcy i juz nie moge ich zamknąć. Po prostu odkskują, bo zamek się nie blokuje. Chcąc jechać, przyciągam je maksymalnie jak dam radę i blokuje poprzez rygiel. Niestety drzwi są tylko domkniete, wiec odstają, a w dodatku nie można ich otworzyć. Nie pomaga ciągnięcie za klamke i otwieranie centralnym zamkiem. Dopiero jak się auto nagrzeje wewnątrz, to zamek odpuszcza i można je otworzyć lub zamknąć. Oczywiście ma to miejsce, jeżeli temperatura jest ujemna. Czy bez poważnego remontu można to naprawić ? Wiem, że E32 miał podgrzewane zamki, jak się trzymało klamke do góry, czy E38 też ma coś takiego i czy to by pomogło ? Pozdrawiam Sławek
  7. SPS

    Wentylacja wnętrza auta

    Witam klubowiczów Mam dwa problemy, oba z ogrzewaniem. 1. Jak mam włączone ogrzewanie „dół”, „środek”, „góra” , I ustawioną temperaturę na komputerze na 16 stopni, to z kratek górnych i dolnych nawiewu dmucha powietrze o temperaturze trochę ponad 40 stopni. Z kratek, które są pośrodku między kierowcą a pasażerem temperatura nadmuch wynosi 27 stopni. Regulacja potencjometrem na tej kratce nic nie zmienia. Tył samochodu również ogrzewany jest od spodu ponad 40 stopni, a pośrodku 28, z tym, że tutaj ma znaczenie położenie potencjometru temperatury. 28 stopni jest przy minimum, a przy maksimum było około 40 stopni. Jak uruchomię „Auto” w nadmuchu, sytuacja się nie zmienia, czyli nadal dmucha gorące powietrze u góry i dołu kabiny, a po środku i przy drzwiach jest około 27-29 stopni. Nadal nic nie zmienia regulacja potencjometrem na panelu środkowym (może odłączony ?) 2. Klimatyzacja. Przed zimą działała, teraz niestety nie. Jak ją włączam, to słychać wyraźnie cięższą pracę silnika (na biegu jałowym), zapala się dioda przy włączniku, ale nie dość, że powietrze chłodniejsze nie leci, to po 5 minutach temperatura powietrza wzrosła o 5 stopni, z 27 na 32 stopnie. Oczywiście na panelu środkowym, bo zgodnie z punktem 1, reszta mi grzeje non stop. Pomiary wykonałem, przy słonecznym dniu, z temperaturą na zewnątrz 18 stopni, silnik był włączony, nagrzany. Jak to naprawić ? :mad2: Pozdrawiam :hand: Sławomir Sołtys
  8. Po odłączeniu autoalarmu pobór prądu po 16 minutach wynosił 0,03 A. Wcześniej z autoalarmem 0,58 A. Prawdopodobnie komputer nie przechodzi w stan uśpienia, widząc że ktoś korzysta z energi elektrycznej. Za kilka dni bedę miał przerabianą instalacje alarmu, tak by był zasilany bezpośrednioo z akumulatora a nie spod stacyjki.
  9. Niestety, sprawdziłem. Żadna lampka nie świeci. Sprawdziłem ręką, były zimne. Sprawdziłem tez lamki czerwone w drzwiach, tez niestety zimne. Pozostałe lampki widze. W piątek jestem umówiony w firmie miontującej alarmy. Sprawdzą co się stanie po fizycznym odłączeniu alarmu.
  10. 1. Jeżdżę 730 iA z maja 1995 roku. Wcześniej miałem E32 z 1990 roku 750 i wtedy się rejestrowałem na forum, wiec pewnie to nieporozumienie co do tego czym jeżdżę. 2. 2 tygodnie temu padł mi 5 letni akumulator. Miał 5 lat, wiec kupiłem nowy Centra 95 Ah - 900 A z "magicznym oczkiem" Jeżdżę często , bo codziennie, ale mało, bo 22 km. Obserwowałem akumulator i jak po dwóch tygodniach oczko zrobiło się czarne, trochę się zmartwiłem. Podejrzewałem, że albo nie doładowywuje mi się akumulator, albo coś mi kradnie prąd. 3. Sprawdziłem ładowanie (20 A), sprawdziłem napięcie 14.2-14.3 V Na zapuszczonym silniku 4. Sprawdziłem pobór prądu 1,6 A - 0,6 A . 5. Sprawdziłem lampki, czy się nie palą. Tą w bagażniku sprawdziłem już wcześniej, po prostu dotknąłem ją ręką i była zimna, inne lampki widzę, a ze ciemno już o 16 wiec wszelkie światła w aucie widać wyraźnie, gdy nawet się tylko jeżą/ 6. Sprawdziłem czy coś byczy brzęczy itp. Nic się nie dzieje. Radio oryginalne, komórka wyłączona. 7. W tygodniu udam się do serwisu, który zakładał mi alarm, bo sam nie wiem jak go skutecznie odłączyć, by zmierzyć pobór prądu na 100 % bez alarmu. 8. Żałuje, że przed założeniem alarmu nie sprawdziłem poboru prądu, ale to nic straconego. Panowie monterzy mieli problem z "plusem na drzwiach" i odwrócili mi napięcie przekaźnikiem. Może to on działa non stop ? 9. Alarm mam z Essy http://www.essa.com.pl/ . Dobra firma, ale firma to ludzie, a ludzie też czasami mają gorsze dni, a może to sam alarm ma zwarcie ? 10 . Jak dojdę do prawdy, to obiecuję podzielić się z kolegami przyczyną tych 0.6 A. Może kiedyś się to innym przyda. 11. Prąd mierzyłem dwoma urządzeniami, wiec nie jest to raczej padnięty lub źle ustawiony miernik. Również początkowe 1.6 – 0.6 A mam zgodne z pomiarami kolegów, tylko, że u mnie to pozostaje na kolejne 2 godziny (dłużej nie mierzyłem) Pozdrawiam SPS
  11. Padł mi całkiem nowy akumulator. Sprawdziłem ładowanie 14.2 - 14,3 V, sprawdziłem pobór prądu i mam na samym początku 2 A a po kilku minutach 1 A. Nie mam LPG, mam orginalne radio i komputer. Co może być przyczyną takiego poboru ? A może tak ma być ? Mam dodatkowy alarm. Pozdrawiam Sławomir Sołtys
  12. Dziękuję za pomoc. Intensynie czytam całą grupę dyskusyją "w stecz". Jestem już na 15 czerwca 2004 roku. Jest bardzo dużo tematów i dlatego coś co było dokłądnie omawiane w maju, dla takiego nawicjusza jak ja, jest prawie nie do znalezienia. Ale w linakch odnajde i sobie powoli poczytam. Mam jeszcze jedno pytanie Moje BMW podobno nie ma zabezpieczeń. Jest to model z 1995 roku. Jak mogę sprawdzić co ma założone fabrycznie ? po czym poznać, czy jest np. imobilajzer ?
  13. Witam, jutro 20.10.2004 kupuje E 38. Wczesniej mialem E32 i znalem tamten komputer. Tutaj nic nie wiem. Chcialbym umiec zalozyc kod i go potem odblokowac. Chetnie tez poczytalbym sobie opis deski rozdzielczej. Nie wiem tez jak sie wlacza ukryte funkcje, np. temperatura, obroty itp. Widzialem to po niemiecku. Auto nie ma monitora. Pozdrawiam
  14. Witam, szukam i szukam i ... się poddałem. Gdzie mogę zlaleść opis przycisków radia i komputera (zwykłego bez monitaro) w BMW 7 E38. Dużo jest o E32, ale strony o E 38 nie odkryłem. Pozdrawiam Sławomir Sołtys
  15. Jest to w niektórych modelach umieszczony pod ASC. Co oznacza na nik literka "K" ? Pozdrawiam SPS
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.