Skocz do zawartości

andrzej9pk

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d

Osiągnięcia andrzej9pk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Sorki że tak późno odpisuję, problem rozwiązany winny wszystkiemu był lejący wtryskiwacz a dokładnie opiłki z pompy we wtryskiwaczu, czeka mnie jeszcze regeneracja pompy bo nie chcę trzeci raz za miesiąc znowu wydawać kasy na wtryski. Dzięki wszystkim za pomoc Pozdrawiam TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
  2. Znalazłem przyczynę jeden wtrysk lejący. zaślepiałem wtryski pojedynczo po kolei i na jednym od razu przy kręceniu rozrusznikiem ciśnienie skoczyło do ponad 30 barów. zaraz jadę do kolegi wezmę wtrysk na podmiankę i zobaczę jaki będzie efekt, później dam znać czy udało się uruchomić Dzięki maniek21112 za poradę z testem przelewowym choć to zrobiłem trochę w inny sposób ale dzięki tobie wziąłem pod uwagę wtryski mimo wcześniejszego ich wyeliminowania no bo przecież niedawno były regenerowane
  3. przed wymianą uszczelki nigdy nie miałem problemu z rozruchem, po za zimą ale to wina była świec żarowych. tak paliłem na plak i silnik pracował do puki psikałem plak, nie robiłem testu przelewowego jutro zrobię go, ale wtryski regenerowane były miesiąc przed uszczelką, więc nie powinno być z nimi problemu ale nie zaszkodzi jak zrobię ten test przelewowy. dzisiaj jak sprawdzałem przewody miernikiem to zauważyłem że jeden przewód z elektrozaworu na pompie cr ma przejście na jeden przewód od regulatora ciśnienia tego od strony podszybia i z tego samego kabla jest przejście na trzy kable(obok siebie) w kostce ECU, ale kable są całe więc chyba tak ma być.
  4. dokładnie nie sprawdzałem ale coś tam buczy i jak przekręcę kluczyk w 2 pozycję i zdjąłem przewód paliwowy z pompy cr to bardzo mocny strumień paliwa leci, może się mylę ale sądzę że te 8 barów co w inpie pokazuje to ciśnienie z pompki baku i podprogowej dodam jeszcze że te czujniki i pompa cr działały u kolegi do samego końca (do dachowania jakieś 3/4 mc temu) więc sądzę że są sprawne bo silnik nie został uszkodzony ale nie odpalał on go po wypadku
  5. Witam zakładam nowy tema bo już przeczytałem wszystkie fora i nic nie pomogło mam bmw 320d 150km 2002r po wymianie uszczelki pod głowicą nie chce odpalić, podłączyłem inpe i cały czas mam błąd 4B90 za niskie ciśnienie paliwa, w inpa w zakładce status tam gdzie są wykresy z żądanym (powyżej 500bar)i aktualnym ciśnieniem paliwa dochodzi max do 8 bar, dodam że podmieniłem całą listwę cr z czujnikami jaki i pompę cr i ten elektrozawór na pompie od kolegi i dalej to samo maksymalnie dochodzi do 8 bar, pompa podprogowa działa. dzisiaj sprawdzałem kable aż do samego ECU nie są nigdzie przerwane ani nic innego sprawdzałem je miernikiem. Proszę o pomoc bo ja już nie mam siły na ten samochód
  6. Znalazłem coś takiego i sądzę że może się to przydać Jak wymienić łańcuch rozrządu w BMW 320d E46 M47TU Specjalne narzędzia =Narzędzie do ustawiania / blokowania wałka rozrządu - BMW nr 11 6 320. =Narzędzie do blokowania kół zamachowych - BMW nr 11 8 010 (wersja AT GM-5). =Narzędzie do blokowania kół zamachowych - BMW nr 11 8 182/11 8 183 (wersja AT 6HP-19). =Narzędzie do blokowania koła zamachowego - BMW nr 11 8 182/11 8 183/11 8 185 (wersja MT H). =Koło zamachowe koła zamachowego - BMW nr 11 2 300. =Zapadkowe sworznie napinacza łańcucha - BMW nr 11 3 340. Ogólne środki ostrożności =Odłącz przewód uziemiający akumulatora. =Usuń świece żarowe, aby ułatwić obracanie silnika. =Przekręcić silnik w normalnym kierunku obrotów (chyba, że ​​podano inaczej). =Przestrzegać momentów dokręcania. =NIE obracaj wałem korbowym za pośrednictwem wałka rozrządu lub innych zębatek. =NIE należy obracać wału korbowego ani wałka rozrządu z usuniętym łańcuchem rozrządu. Demontaż / instalacja łańcucha rozrządu wymaga: =Demontaż głowicy cylindrów. =Demontaż miski olejowej. =UWAGA: Zapoznaj się z danymi technicznymi Autodata, aby poznać kolejność dokręcania i momenty obrotowe. =UWAGA: Sprawdź moment dokręcania w module danych technicznych. Procedury czasowe zaworów http://replace-timing-belt.com/wp-content/uploads/2015/09/How-to-Replace-timing-chain-on-BMW-320d-E46.png -Silnik w TDC na cylindrze nr 1. -Włożyć kołek rozrządu koła zamachowego [1] . -Upewnić się, że występy wałków rozrządu są ustawione w sposób pokazany [2] i [3] . -Zamontować wałek rozrządu / blokujący wałka rozrządu na wale rozrządu ssania [4] . -Upewnić się, że wyrównanie wałka rozrządu / narzędzie blokujące opiera się o głowicę cylindrów. =Zdemontować narzędzie do ustawiania wałka rozrządu / blokowania. -Zamontować wałek rozrządu / blokujący wałek rozrządu zdawczego na wałku rozrządu wydechu [5] . -Upewnić się, że wyrównanie wałka rozrządu / narzędzie blokujące opiera się o głowicę cylindrów. -Jeśli nie, wyreguluj wałki rozrządu w następujący sposób: =Trzymać wałki rozrządu kluczem sześciokątnym [6] . =Poluzować śruby koła zębatego wałka rozrządu [7] i [8] . =Upewnij się, że koła zębate wałka rozrządu obracają się swobodnie, ale nie przechylają się. =Upewnić się, że wlotowy wałek rozrządu wałka jest ustawiony w przedstawiony sposób [2] . =Jeśli to konieczne, wyreguluj położenie wału rozrządu ssania. =Zamontować wałek rozrządu / blokujący wałka rozrządu na wale rozrządu ssania [4] . =Upewnić się, że wyrównanie wałka rozrządu / narzędzie blokujące opiera się o głowicę cylindrów. =Przytrzymaj wałek rozrządu z kluczem na sześciokącie [6] . =Dokręcić śrubę koła zębatego wałka rozrządu w wozie [8] . Moment dokręcania: 20 Nm + 50 °. =UWAGA: Śruba koła łańcuchowego wałka rozrządu MUSI być używana tylko jeden raz. =Zdemontować narzędzie do ustawiania wałka rozrządu / blokowania. =Upewnić się, że klosz wałka rozrządu wylotowego jest ustawiony w przedstawiony sposób [3] . =W razie potrzeby dostosuj położenie wałka rozrządu wydechu. =Zamontować wałek rozrządu / blokujący wałek rozrządu zdawczego na wałku rozrządu wydechu [5] . =Upewnić się, że wyrównanie wałka rozrządu / narzędzie blokujące opiera się o głowicę cylindrów. =Przytrzymać wałek rozrządu wydechu kluczem sześciokątnym [6] . =Dokręcić śrubę koła zębatego wałka rozrządu wydechu [7] . Moment dokręcania: 20 Nm + 50 °. =UWAGA: Śruba koła łańcuchowego wałka rozrządu MUSI być używana tylko jeden raz. =Zdemontować narzędzie do ustawiania wałka rozrządu / blokowania. -Wymontuj sworzeń rozrządu koła zamachowego. -Obrócić wał korbowy o dwa obroty zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Sprawdź ustawienie zaworu. -Aby zablokować napinacz górnego łańcucha rozrządu: -UWAGA: Tylko górny napinacz łańcucha rozrządu może zostać zresetowany z założoną osłoną przedniego łańcucha rozrządu. =Wyjmij zaślepkę [9] . =Poluzować śrubę odciążającą ciśnienie oleju [10] . =Obracaj wałek wlotowy powoli, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, aby ścisnąć napinacz górnego łańcucha rozrządu. =Możliwy jest obrót wałka rozrządu za pomocą klucza sześciokątnego [6] . =Włożyć sworzeń blokujący napinacz łańcucha rozrządu [11] . -Aby zablokować dolny napinacz łańcucha rozrządu: =Zdjąć pokrywę łańcucha rozrządu. =Ściśnij tłoczek napinacza. Założyć sworzeń blokujący napinacz łańcucha rozrządu [12] . -Aby odblokować napinacze łańcucha rozrządu: =Usuń kołki zabezpieczające [11] i [12] . =Dokręcić śrubę zabezpieczającą przed ciśnieniem oleju [10] . =Załóż nową śrubę koła pasowego wału korbowego. Moment dokręcania: 100 Nm + 60 ° + 60 ° + 30 °. UWAGA: Wałki rozrządu mogą być montowane bez zaworów stykających się z tłokami, gdy wał korbowy jest ustawiony na 45 ° BTDC na cylindrze nr 1. Tu oryginał http://replace-timing-belt.com/how-to-replace-timing-chain-on-bmw-320d-e46/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.